News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Cele doua aeronave noi nu zboara inca. Plimba hartii inca...

ciprebbe

Zboara de azi :))), ne-au auzit....

Pasagerii noștri de astăzi care vor zbura către Frankfurt vor avea o surpriză foarte plăcută! Aeronava cu care vor călători este Sarmizegetusa!
În numele companiei TAROM și al partenerilor SkyTeam va urăm 'Bine ați venit la bord'!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alex8

Din cauza numărului mare de aeronave defecte au fost forțați să le introducă în exploatare mai devreme.

http://www.economica.net/mobile/cu-trei-avioane-indisponibile--tarom-introduce-de-astazi-noile-boeing-b737-800--primul-zbor--bucuresti-frankfurt_139277.html

Quote
Cel mai nou avion din flota Tarom, unul dintre cele două Boeing 737-800 NG, botezat Sarmizegetusa, va efectua primul zbor, astăzi, 13 iunie, pe ruta Bucureşti-Frankfurt-Bucureşti, a anunţat compania. Zborul spre Frankfurt este programat pentru ora 16.00.
De mâine, 14 iunie, şi celălalt Boeing va efectua primul zbor pe ruta Bucureşti-Madrid-Bucureşti. Iniţial, avioanele trebuiau să efectueze primele zboruri începând cu 19 iunie.
Tarom s-a confruntat cu trei incidente în mai puţin de două săptămâni. Pe 4 iunie, o aeronavă ATR 42, care efectua un zbor pe ruta Bucureşti-Chişinău, a ieşit de pe pistă la aterizare.
Pe 9 iunie, un avion Boeing 737-700 care trebuia să vină de la Amsterdam la Bucureşti, a fost lovit de un utilaj al agentului de handling de pe Aeroportul din Amsterdam.
Al doilea Boeing 737-700 a avut astăzi, 13 iunie, probleme tehnice apărute la unul dintre motoare, la 20 de minute după decolarea de pe aeroportul din Bruxelles.

Neufunk

Daca am avea buget de investitii, cel mai bun model de business pentru TAROM ar fi sa aiba si o sectie low-cost, pentru ca piata noastra se preteaza la asa ceva. Pentru traficul ceva mai instarit si daca vrem sa ajungem si noi candva un hub aviatic, ne va trebui si o companie precum Lufthansa, BA, etc..

Ai multe avantaje avand o companie mama mare si o companie lowcost.

alex8

Tarom nu are multe aeronave, dacă le mai împărțim în 2 categorii atunci va deveni o bătaie de cap mai mare, ca creste numărul personalului auxiliar (contabilitate, achiziții, etc).

Eu cred că primul lucru care trebuie făcut este uniformizarea flotei, să scape de firmele căpușe și să renunțe la cursele interne cu f putini pasageri.

Neufunk

Cursele interne nu trebuiesc desfiintate, ca acolo se mananca o paine buna. Trebuiesc doar optimizate si efectuate de aeronave eficiente.

Adevarat, la momentul actual nu ai ce sparge flota Tarom, dar daca vom ajunge si noi vreodata baieti mari, ar fi o idee buna.

elphax

din punctul meu de vedere singura solutie reala pe termen lung e o asociere mai stransa cu o companie mare. nu zic sa vanda Tarom cu totul si sa faca rebranding ( gen XXX Regional ) dar sa faca cumva sa obtina ceva infuzie de capital si sa  creasca flota si destinatiile.
daca ne uitam la flota de azi Tarom este o companie foarte mica comparativ cu altele din regiune si nu prea ai cum sa cresti de unul singur. E de ajuns sa te uiti in vecini la LOT sau Ukrainian ...

Neufunk

Asta datorita managementului prost si lipsei de investitii.

Nu ai ce sa faci. Daca iti asumi, faci credite, faci modificari substantiale in politica de business a companiei, faci modificari pe partea de personal, servicii, etc.. poti sa ai o companie adevarata, care va produce profit (mult profit). Insa repet, nu poti face din rahat bici.

Cand vom cumpara si noi cum a facut Iran Air, avioane de $20b si vom oferi facilitati excelente pe Otopeni, atunci vom avea si noi un hub adevarat si un flag carrier adevarat. Pana atunci, nu putem face mare lucru.

lupu.irimie

#548
^
Iti scapa un singur aspect. Tarom este o companie aeriana romaneasca detinuta de statul Roman. Stat care se afa in cadrul unei uniuni numite Uniunea Europeana. Si care Uniune are niste reguli clare pentru toti. Si alt aspect care iti scapa este ca Romania nu este a patra tara furnizoare de titei la nivel mondial!
Sa visam este gratis!

"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

iuli

Compania TAROM - Informare ROT 316 Munchen - Sibiu - Bucuresti, 11.07.2017

QuoteCompania TAROM anunta ca aeronava Aibus A318, avand la bord 81 pasageri, care a decolat de la Munchen la ora locala 10:25 pentru a efectua zborul ROT 316  Munchen-Sibiu-Bucuresti este nevoita sa aterizeze direct la Bucuresti din cauza unor probleme tehnice.

Pasagerii cu destinatia Sibiu vor primi asistenta la sol conform Regulamentului EC261/2004 privind drepturile pasagerilor, si vor fi rerutati pe zborul programat la orele 17:50 spre Cluj, de unde vor fi preluati si transportati terestru la Sibiu.

Va multumim pentru intelegere si va reamintim ca prioritatea Companiei TAROM este de a oferi pasagerilor sai calatorii sigure.

Sursa: TAROM
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

hentz

#550
Quote from: frunzaverde on July 16, 2017, 01:08:16 AM
Quote from: TibiV on July 16, 2017, 12:42:47 AM
Pana si TAROM este mai performant ca CFR Calatori... ;)

O sa ai surprize. Are si Taromul propriul lui IR1811. Il cheama zborul Tarom RO340, Stockholm 00:05 - Otopeni 03:50. Tot ce mai pleaca la ora aia sunt zborurile cu deportati si posta; nici macar charterele nu decoleaza la ore din alea...

Iti dai seama cam ce afluenta de pasageri are... Cam ca IR1811. Eu unul prefer sa zbor cu cinci conexiuni decat sa pierd o noapte cu mizeria aia.


Cred ca este prima informatie pe care o pui pe forum si care ma face sa verific!! :d Din pacate chiar asa este,care ar fi logica ,au nevoie neaparat de aeronava in Buc.?



nitz

Am zburat cu RO340 acum doua luni, ca ultima conexiune spre casa - era singurul mod in care puteam fi vineri dupa amiaza in Danemarca si in sambata dimineata Bucuresti. Erau totusi cam 40-50 de pasageri. Terminalul era practic inchis, era singurul zbor dupa 11pm. Nici eu nu inteleg de ce au ales ora respectiva.

frunzaverde

#552
Quote from: hentz on July 16, 2017, 01:25:01 PM
Cred ca este prima informatie pe care o pui pe forum si care ma face sa verific!! :d Din pacate chiar asa este,care ar fi logica ,au nevoie neaparat de aeronava in Buc.?

Au facut manevra asta cand au scos 310-urile fara a avea inlocuitor si s-au trezit in criza masiva de avioane. Ca sa nu omoare complet OTP-ARN, au redus-o la 1xw (apoi crescuta la 2xw) cu orarul infect, astfel incat sa aiba avionul inapoi pentru bancul de plecari de dimineata.

Acum au avioane, dar orarul infect a ramas. Chestia e ca concurenta pe OTP-ARN este imensa - daca acum cativa ani nu era nimeni prezent in piata si un bilet era undeva la 250-300 euro dus-intors, acum avem Blue Air si Tarom pe Arlanda si Wizz pe Skavsta. Iar Blue Air are orar absolut decent : OTP - ARN (07:15 – 09:10), ARN - OTP (19:15 – 23:00). Toti (inclusiv Tarom) au tarife asemanatoare - in jur de 100 euro dus-intors.

Nu inteleg cui se adreseaza zborul; orarul e complet impropriu pentru business (zboruri sunt miercuri si vineri noaptea, mai baga o frecventa luni noaptea). Pentru conexiuni e infecta in orice directie, si alianta e nepotrivita (plus ca Tarom opereaza in terminalul gresit pe ARN pentru alianta din care face parte).

Am folosit perechea (OTP-ARN, care are bilet mai decent) cu bilet one-way la inceput de iunie (cand ar trebui sa fie varf pentru ruta asta). Avionul era plin o treime (vreo 35 pax), aproape toti pasagerii romani - o combinatie de tiristi romani, persoane foarte in varsta stabilite in SE de multi ani, cativa muncitori in constructii romani, cativa cersetori - practic toti pasagerii din categoria "vizite la prieteni si rude", adica cea mai putin "banoasa" categorie de pasageri. Erau si cativa turisti australieni; habar n-am cum au ajuns pe exoticul zbor. Eu am dat 55 euro pe biletul meu one-way.

Quote from: nitz on July 16, 2017, 04:48:56 PM
Am zburat cu RO340 acum doua luni, ca ultima conexiune spre casa - era singurul mod in care puteam fi vineri dupa amiaza in Danemarca si in sambata dimineata Bucuresti.

Pentru data viitoare - vezi ca ai un Lufthansa la 19:20 care ajunge pe OTP la 01:00. Mai ai si LOT la 18:15 care ajunge la miezul noptii. E mult mai putin chin...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

#553
http://www.ziare.com/tarom/curse/tarom-va-avea-curse-directe-in-sua-si-china-pana-la-sfarsitul-anului-1473830

Textul nu aduce nimic nou cred. Dar, off-topic (cel putin pe acest topic) : poza mi se pare foarte sugestiva. Incerc sa-mi dau seama de ce: harta si ochelarii ca instrumente de propaganda (noi suntem telectuali). Harta fireste ca n-are nimic cu subiectul, reprezinta "Program constructie autostrazi si drumuri expres", e plina de textboxes pana nu mai vezi ce e pe harta, si nici macar nu are detalii despre AC :) :) :)

La 'propoganda' asta facuta de mantuiala se adauga si apropierea comic-intima dintre cei doi, sa putem rade mai bine.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell