News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

In poza nu se vede...

Dar noul avion se va numi Sarmizegetusa...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Sper ca il nimeresc pe asta in 19 iunie cand incepe sa opereze :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar-mario2012

 Am înțeles că de mâine este pe Băneasa, presupun ca mai întâi de zborul pe prima cursă mai trebuie și niște zboruri de probă pe la noi. Și am mai văzut o știre că cel de al doilea avion este deja în pregătire să vină.

anacronox

Eu am prins confirmarea ca voi zbura cu el la Amsterdam :)

Eurocopter

Pe ce data? :)

Sent from my F5321 using Tapatalk


anacronox

#485
28 octombrie :))) am prins promotia de la Tarom 92 e de persoana

Eurocopter

Aha, eu sper sa am noroc de el pe 12 iunie. :)

Sent from my F5321 using Tapatalk


ciprebbe

Pana la urma cand intra in paine? initial au anuntat 19 iunie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: anacronox on May 23, 2017, 10:23:19 PM
am prins promotia de la Tarom 92 e de persoana

"Avioane noi, hai si voi, tarif unic 92"

Rima are, pret bun are... Bravo !... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Degeaba le-au pus luminite tricolore. Mi se pare ca scaunele sunt in configuratia low-cost. Extrem de inghesuite.






sursa: fb MT
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Daca vin de la o companie LC cum ai vrea sa fie :) .
Iluminarea cred ca e pe banda de leduri RGB si suporta orice combinatie de culori.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

frunzaverde

Configuratia este ultra-densa, cu 189 locuri. E cea mai densa configuratie posibila pentru 737-800 (nu se permit mai multe locuri din cauza numarului si pozitiei iesirilor de urgenta).

Scaunele sunt scaunele ultra-slim Pegasus, construite pentru exploatare low-cost (tapiteria de piele e preferata de LCC-uri pentru ca e mult mai rezistenta si mult mai ieftin de curatat, desi este semnificativ mai inconfortabila pentru pasager). Exact aceleasi scaune, in exact aceiasi configuratie sunt puse pe 738-urile luate second-hand de Blue Air de la Pegasus (la BMS nu sunt noi).

Iluminarea este Boeing Sky Interior. E programabila complet - echipajul de cabina are acces la un panou de control prin care controla fiecare set de lumini individual atat dpdv al culorilor cat si al intensitatii. De la sol se pot programa patternuri complexe, si avionul vine cu un numar de variante de iluminat din fabrica (simulatoare de apus, rasarit, noapte cu luna, noapte intunecata, zi insorita, zi innorata).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cezar-mario2012

 Eu nu înțeleg care este problema cu scaunele ? Vorbim de distanța dintre scaune? Cât este 16 in sau 17 in.

dr4qul4

Fiind configuratia cea mai inghesuita, vei merge cu genunchii in gura.
Eu am doar 1,81 si tin minte ce am patit pe un charter operat de KK. Nici la BMS nu ma simt prea in largul meu. In schimb in A310 al Tarom a fost perfect.
Imi pot doar imagina cat de confortabil va fi pentru unul de 2m inaltime. O ora rezista. Dar 3-4?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Am fost si noi (API) prezenti la eveniment. Am facut cateva poze. :)
Vin imediat.