News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: stefanudrea on December 29, 2014, 04:32:24 PM
Severin Calafat e infernal!
De când :o? Circulam des pe el imediat după reabilitare și mi se părea cel mai pustiu drum din țară.

stefanudrea

#331
^
Poate ai nimerit o perioada. Am un coleg care vine zilnic pe traseul asta in spatele coloanelor de tiruri turcesti si bulgaresti. De greci nu mai zic. Se prefera ruta noastra desi autostrada pe serbia scurteaza mult traseul lor. Si mie mi se pare ciudat de ce din ungaria nu taie in jos pe serbia spre destinatie avand numai autostrazi pe acolo si combustibil mai ieftin

MNU

Acum doua saptamani am circulat ultima data. Circul destul de des pe drumul respectiv si nu am vazut nici "cosmarul" si nici "coloanele de tiruri".

stangabriel

#333
@stefanudrea

Are legatura cu faptul ca Serbia nu e in UE si vama e mai complicata?

stefanudrea

#334
^
Posibil.

pasadia



Constructori seriosi italienii. Drumul cica a fost deschis in 23 decembrie, acest viaduct a ajuns in aceasta stare in 1 ianuarie.

dr4qul4

Sper ca nu tot imbecilio a lucrat si aici .
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iulius

Nu este Impregilo, ci,  " Bolognetta scpa" din Ravenna

alecu26

zice ca liderul este CMC di Ravenna. Nu stiu de ce dar suna cunoscut. Cred ca a fost prin una din echipele de fotbal care a licitat pe la noi pe Sebes-Turda sau in alte parti.

Oricum...acolo...cum am mai spus si de lotul 3 ca ar trebui la noi...s-a autosesizat procuratura.
Drumurile noastre POATE;

florin74


Da, la lot 2 Sebes Turda, a fost in asocierea de 12 firme castigatoare initial.

ASOCIEREA RCM CONSTRUZIONI SRL-IMOB LUX CONSTRUCT SRL-SC CONSINIT SRL-SOCIETATEA DE CONSTRUCŢII NAPOCA SA-IMPRESA FERRARA SNC DI ANGELA&ROSSELLA FERRARAR-SC TDANCOR ROM CONSTRUCT SRL- SHELTER CONSTRUCT SRL-ASSOCIAZIONE COOPERATIVA MURATORI&AFFINI RAVENNA SCPA-SCHIAVO&CSPA-EUROCERAD INTERNATIONAL SRL

alecu26

Mersi. Oricum interesant cum s-a produs ruptura. E zona dinainte de viaduct...si s-a rupt pe partea dinspre amonte. Unde o fi alunecat/disparut tot acel material? mai ales ca nu pare o umplutura foarte mare.

Oricum...interesant cat de mult zapada era in acea zona a Siciliei. Eu am facut revelionul la Toplita, aproape de zona arctica a Romaniei si cam asa aratau dealurile. Copii s-au dat cu sania mai mult pe iarba inghetata.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Iata o alta poza care te poate ajuta sa-ti faci o idee mai clara cu privire la ce s-a intamplat. Din cate imi dau seama problema e la terasament, nu a existat nici o alunecare naturala acolo.


yetiman

probabil s-au grabit si nu au respectat regulile de tasare pentru terasamente...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

acolo e vorba si de un zid de pamant armat. Probabil de acolo s-a produs cedarea.
Drumurile noastre POATE;

boer_escu

Din cate scrie in articolul citat din LaStampa, inteleg ca au dat drumul in folosinta cu trei luni mai repede decat termenul asumat prin contract. Tot la intelepciunea populara 'Graba strica treaba!' ajungem! :D Aviz grabitilor de pe la noi (UMB si altii)...