News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

E valabil si la noi. Daca mașină e pe firma, si firma nu trimite in timp util numele soferuilui, amenda poate fi si de 10 ori mai mare. (50-100 puncte de amenda! )
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Storyteller

@alecu26 "deci urmatoarea tinta...Cehia. Probabil prin 2016...dar depinde si ei ce mai construiesc."
- nu demult am dat peste un articol care vorbea despre planurile tarilor riverane Romaniei in infrastuctura pe 2015-2020 inclisiv Polonia Cehia. Cehia se vor orienta spre energie si la fel si Polonia si Ungaria.
"Din spate momentan nu are cine sa ne surprinda....cu toate ca Sarbii lucreaza la greu peste tot."
Atat sarbii cat si bulgarii lucreaza la autostrazi dar cat au in lucru ei si cat au planificat nu se compara cu ce avem noi, nici luati la un loc nu vor avea mai mult de 2000km pe cand noi vom tinde spre 3000-3500, vezi Marea Britanie care are suprafata aproape cat noi.
am gasit pe SE Times un articol in care sarbii ar vrea o autostrada pana la Negotin, s-ar conecta si romanii timoceni la Romania probabil tot prin Calafat.
@nedcatalin daca polonezii i-ar transforma pe toti in autostrazi si ar avea 3200km ar urca pe 6 in locul Portugaliei, dar nu-i vor transforma niciodata pe toti pentru ca nu o cere traficul, deocamdata raman cu 1389km de autostrada.

Storyteller

In 2015 se deschid lot2 Arad-Nadlac 16,6km in aprilie, lot2 Timisoara-Lugoj 25,6km in iunie si lot Gilau-Nadasel pe A3 8,7km in noiembrie; - trecem de 'borna 700' :dance:- deci cei 690,7 din 2014 +16,6+25,6+8,7=741,6km in 2015.
Daca cehii nu mai deschid nimic in 2015 si raman cu 738,4km cu ai nostri 741,6km ii intrecem  :banana2:  :jumpy: :thumbsup:

adiarc

#318
Acum avem 696'km....pe,semnătura lui Ionuț nu sunt trecuți si cei 6 km din lotul 2.....așadar in 2015 se mai Adaugă 11 km prin Nadlac-Arad , lotul 2 , la cei 696 , plus ceilalți km menționați de tine....cifra finala este aceeași , aprox 741 km.....aș mai adauga si cei 6,5 km spre București , dacă se rezolva rapid litigiul pe cei 3 km rămași , 3,5 fiind finalizați deja
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Storyteller

@adiarc Daca sunt finalizati cei 3,5km din A3, de ce nu sunt dati in folosinta?
Am gasit aici( http://130km.ro/calendar.html ) in josul tabelului, la ultima rubrica,  totalul de kilometri dati in exploatare 684,7 (sunt exclusi/ignorati cei 10km din lot 1 Lugoj-Deva care sunt construiti dar nedati in folosinta), 196,6 in constructie. Totalizati ar fi 881,3km. Daca i-am finaliza azi si nu in 2016 i-am intrece atat pe cehi cu ai lor 738,4km,  cat si pe bielorusi care au 845km si pe finlandezi care au 863km, si am urca pe locul 20 in Europa.

pasadia

Pentru ca nu exista nod in capatul acelor 3,5 km (bine, nici macar nu cred ca sunt 3,5 - eu imi amintesc ca erau vreo 2, dar fie.

Si iarta-ma ca o zic, dar mi se pare contra-productiva obsesia asta pentru cifre. Cred ca sunt cateva zeci de mesaje doar pentru aceste cifre ce pana la urma nu sunt atat de importante. Nu pe ele circulam.

pasadia

#321
Despre planificare altora pentru exercitiu 2014-2020:



Click pe imagine pentru versiunea mai mare

Traducerea semnificatiei culorilor:

QuoteThe colour coding is simple:
1 - roads in operation
2,3,4 - projects financed solely from national budget (3-ongoing, 4-construction expected in 2015, 5- in 2016/7)
5,6 - projects cofinanced by EU 2007-2013 perspective
7,8,9 - projects planned to be cofinanced by EU 2014-2020 perspective

SURSA

pasadia

Si apropo de harta de mai sus (recunosc, n-am fost niciodata in Cehia): sunt uluit de faptul ca pentru ei nu pare atat de vitala ideea de a se conecta prin autostrazi cu vecinii. Ok, au o autostrada completa spre Nurnberg si alta spre Katowice (plus autostrada spre Bratislava, dar aia era mai de dinainte). Insa legatura spre Dresda si Berlin se pare ca abia peste cativa ani va fi gata, iar spre Viena nici macar in 2020 nu au de gand sa construiasca autostrada.

Drumurile actuale sunt atat de bune incat nu simt nevoia unor autostrazi? Sunt multumiti sa fie mai in lateralul coridoarelor de transport (m-as mira, locul Budapestei, care pare in mijlocul oricarui coridor, l-ar fi putut avea si Praga)? Sau ai ei alte prioritati, mai nationale, si nu sunt interesati de prioritatile UE? :D

MNU

Poate ca nu au trafic pe unele drumuri, chiar daca sunt pe coridoare TEN-T. Cam situatia de la noi de pe Lugoj-Calafat (portiunea de dupa Dr.Tr. Severin e mai tot timpul pustie).

cezar-mario2012

#324
 Aceasta este harta actuala a autostrazilor si drumurilor expres din Cehia si se prezinta astfel: autostrazi 775km si drumuri expres 467km in total 1242km la 1 ianuarie 2014 conform www.motorway.cz site-ul oficial (CNADR-ul lor) si planificati aroximativ 2180km de autostrazi si drumuri expres. Autostrazile in Cehia sunt indicate cu D si drumurile expres cu R.



Eu am fost in Cehia in 2011, cand am facut un circuit de 17 zile in toata tara. Din pacate in trei ani (2011-2014), lucrurile nu prea au evoluat, singura evoluție semnificativa este doar pe D8 Praga-Dresda. Trebuie sa tinem cont ca reliful Cehie este foarte valurit, in marea majoritate dealuri si munti mai mici (cel mai mare avand cam 1200-1400m). Cea mai mare parte de munti se intinde la granitele cu Polonia, Germania si Austria. Traficul principal se desfasoara pe D1, D2, D5 si D8, in rest este mai rarefiat. Din pacate D1 este cea mai aglomerata, dar si cea mai proasta, cu toate ca este in reconstructie, va mai dura mult pana va fi la standarde normale.

Zonele industriale mai mari sunt pe lunga nodurile de pe D1, D5 si D8. Un drum destul de aglomerat este cel dintre Praga si Ceske Budeiovice, ce cuprinde si o mica portiune de autostrada D3, acesta este drumul principal ce leaga Praga de Viena.

SB76UFO

As mai completa cu faptul ca nu vad planuri de inchidere al inelului din jurul capitalei Praga.
"Prostia este eternă și invincibilă"

cezar-mario2012

#326
 Si pentru cei care nu au vizitat Cehia cateva poze, dar fara Praga si luand-o pe directiile de drum:

Capat de D1 in este localitatea Kromeriz, important centru ecleziastic (Palatul Episcopal si gradinile Kromeriz patrimoniul UNESCO):





La capatul de est al R46 se gaseste orasul Olomouc capitala Moravie si acesta fiind un oras fortificat foarte bine consevat, patrumoniul UNESCO:





Din drumul R35 ce pleaca din Oomouc se poate ajunge la Castelul Bouzov, deasemena patrumoniul UNESCO, in aceiasi zone se gaseste si pestera Javoric:





Din D1 in apropiere de Brno se poate ajunge in Zona Carstica a Moraviei unde se poate vizita mai multe pesteri cea mai deosebita fiind Punkva unde se merge cu barca prin pestera:



Pestera Katerina la mica distanta de Punkva:



Tot langa Punkva se gaseste abisul Macocha de 138m (poza este din pestera Punkva)



La o mica distanta se mai gasec alte doua pesteri Slupsko-Sosuvske si Blkarka:





Din D11 se poate ajunge la Kutna Hora(patrimonul UNESCO) si la Hradet Kralove:





Hradec Kralove:



Mai departe de Hradec Kralove se poate ajunge la Nachod, localitatea de frontiera cu Polonia:


cezar-mario2012

#327
 Mai departe din Nachod, unde ne-am cazat am vizitat cele mai importante minuni ale naturi din Cehia: Adrshpach Skaly si  Teplice Skaly (Cetatile de Piatra, de fapt din gresie);











Teplice Skaly;







La capatul nordic al R35 se ajunge la Liberec;





Pe D8 langa Usti nad Labem se gaseste un al monument al naturi Panska Skala (coloane de granit cristalizat):



Pe viitoarea D6 se poate ajunge la Karlovy Vary:





Pe D5 se afla Plzen unde se gaseste renumita fabrica de bere Pilsen-Urquell:






cezar-mario2012

 La limita de sud a orasului Praga se gasesc doua castele: Castelul Karlstain(din R4) si Krivlokat (din D5):



Castelul Krivlokat:



Pa actuala si viitoarea D3 sunt aglomerat unele dintre cele mai importante obiective turistice din Cehia, dinspre Praga inspre Ceske Budeiovice:

Castelul Konepuste:



Tabor:





Castelul Hluboka:



Mai este si Ceske Budeiovice:



Si cel din urma, dar cel mai important dupa Praga, Cesky Krumlov;









Pentru cei interasati sa afle mai multe le recomand www.czechtourism.com si pe acest link http://www.turistik.ro/cehia-este-bine-de-stiut-prima-parte--r3531

stefanudrea

Quote from: MNU on December 29, 2014, 08:01:21 AM
Poate ca nu au trafic pe unele drumuri, chiar daca sunt pe coridoare TEN-T. Cam situatia de la noi de pe Lugoj-Calafat (portiunea de dupa Dr.Tr. Severin e mai tot timpul pustie).
Severin Calafat e infernal! Pacat de cei ce nu cunosc si vorbesc aiurea!