News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

asta citeam si eu...dar atunci de unde acele valori efectiv uriase/km???
Drumurile noastre POATE;

frunzaverde

Quote from: alecu26 on September 18, 2014, 12:23:57 AM
asta citeam si eu...dar atunci de unde acele valori efectiv uriase/km???

Costul este imens. 170 milioane pentru 41 km inseamna 4.1 milioane pe km! Pret de autostrada nou-nouta, la cheie. Asta in conditiile in care consortiul anterior (Polimex) spunea ca contractul e gata la nivelul de 76% lucrari civile (umpleri si excavari), 11% fundatia drumului, 8% binder si 3.67% uzura, plus aproximativ 70% la structuri.

Si daca inteleg eu corect, contractul cu Polimex a fost in valoare de 2.195.000.000 zloti, adica vreo 500 de milioane de EUR : http://www.word.rzeszow.pl/?c=mdAktualnosci-cmPobierzPlik-55. Adica preturi de Bechtel, doar ca lucrarea poloneza e in zona de campie...

Am inteles eu gresit, sau atat de rau a ajuns Polonia vazuta de constructori dupa problemele cu GDDKiA incat asta a ajuns pretul - ori platesti sume imense ori nu ne atingem de PL ca oricum nu ne platiti toti banii contractati?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

probabil asta e efectul. Si aceasi atitudine e si in Romania. Paralel cu nesimtirea lui impregilo, FITI siguri ca ce s-a facut in general lui Colas si lui Impregilo se va vedea in preturile care se vor licita in continoare. Momentan pe noi ne salveaza ca mama prostilor e neobosita si inca pentru Romania se gasesc MUUULTE firmulite de apartament din Spania si Italia care vin sa incerce piata. Doar ca in momentul in care vad ca, chiar nu le merge...nu prea mai lucreaza.
Drumurile noastre POATE;

marius_ar

Autostrada A1 din Croatia de la Zuta Lokva pana la Bosiljevo (nod A6) din 20 august 2014.
De remarcat cele 2 tunele, unul de aproape 6 km si 2 ecoducte.
Harta: http://goo.gl/maps/q6u36
http://www.youtube.com/v/fjbt9hPsp94

adiarc

superba filmare...nu pot sa nu remarc intretinerea excelenta a acesteia...asfalt impecabil , fara parapeti indoiti , fara panouri antizgomot lipsa si f curata....dupa cum arata parbrizul , cand te-a prins ploaia , nici nu s-a murdarit masina.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marius_ar


alecu26

apropo de ce zicea Vancouver despre blocajele de pe autostrazile germane si largirile care au loc peste tot de cativa ani incoace si vor mai continua cativa ani buni:

Incepe largirea lui A7 intre Hamburg si Bordesholm. Se vor crea 3 benzi pe sens si pe anumite zone chiar 4.
Drumurile noastre POATE;

laszlo.robert

Azi m-am dat cu camionul pe A35 Italia,scumpa cu draci:11km cost:"8,80" euroi

panda80

Weekendul asta am facut un drum Dresda-Baile Felix si retur. In Cehia se lucreaza foarte tare pe D1 intre Praga si Brno, sunt aproximativ 70 km in lucru. Se lucreaza si pe D2, intre Brno si granita cu Slovacia, pe o portiune de aprox. 10 km. In rest nu am mai intalnit lucrari care sa deranjeze traficul si s-a mers foarte bine. Se mai lucreaza in Ungaria pe M0 intre M1 si M7 (largire la 3+3) si la M4 in zona Szolnok.

spy_flo

@laszlo.robert, sa nu te dai în Franța că te arde mai ceva ca în Italia.

ciprebbe

Quote from: panda80 on October 07, 2014, 07:29:44 PM
Weekendul asta am facut un drum Dresda-Baile Felix si retur. In Cehia se lucreaza foarte tare pe D1 intre Praga si Brno, sunt aproximativ 70 km in lucru. Se lucreaza si pe D2, intre Brno si granita cu Slovacia, pe o portiune de aprox. 10 km. In rest nu am mai intalnit lucrari care sa deranjeze traficul si s-a mers foarte bine. Se mai lucreaza in Ungaria pe M0 intre M1 si M7 (largire la 3+3) si la M4 in zona Szolnok.

Praga-Brano doar 2 zone in lucru una de 5 km alta de 11. Deja se lucreaza la parapete, marcaje si la cosmetizare, in maxim 2 saptamani va fi deschis peste tot. Spre granita cu Slovacia se lucreaza tot pe cei 10km insa au 1 pod unde sunt in intarziere cu lucrarile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SB76UFO

Dar pe tronsonul din autostrada Praga - Dresda  D8  Lovosice – Rehlovice mai stie cineva daca au rezolvat acele alunecari masive?
"Prostia este eternă și invincibilă"

Danny550394

In Germania in parcare pe A8.



rocklee

ceva extraordinar ...imi place ce vada

se vede  a scapat ne mancat  ....nu erau [deai nostri ] prin preajma :D :D

rocklee

Quote from: ciprebbe on November 07, 2014, 05:08:30 PM
Quote from: panda80 on October 07, 2014, 07:29:44 PM
Weekendul asta am facut un drum Dresda-Baile Felix si retur. In Cehia se lucreaza foarte tare pe D1 intre Praga si Brno, sunt aproximativ 70 km in lucru. Se lucreaza si pe D2, intre Brno si granita cu Slovacia, pe o portiune de aprox. 10 km. In rest nu am mai intalnit lucrari care sa deranjeze traficul si s-a mers foarte bine. Se mai lucreaza in Ungaria pe M0 intre M1 si M7 (largire la 3+3) si la M4 in zona Szolnok.

Praga-Brano doar 2 zone in lucru una de 5 km alta de 11. Deja se lucreaza la parapete, marcaje si la cosmetizare, in maxim 2 saptamani va fi deschis peste tot. Spre granita cu Slovacia se lucreaza tot pe cei 10km insa au 1 pod unde sunt in intarziere cu lucrarile.

o fi alegeri si la ei :D