News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MNU

Camionagii scot media aia de 65-70 km/h pentru ca nu respecta limita de 50 (59) km/h in localitati. Si unii merg ca nebunii ca sa recupereze timpii pierduti prin ambuteiaje din orasele de pe traseu. Se anunta prin statii despre echipajele de politie si de aceea pot face asta fara riscuri prea mari.

In cazul in care pe traseele dublate de autostrazi s-ar aplica regulamentul "la sange"... sunt convins ca ar prefera sa plateasca autostrada.

dr4qul4

in plus vorbim de o autostrada in zona montana. Pe un DN cu serpentine un camion scoate medie 20-30 km/h si consuma de 3 ori mai multa motorina la deal, iar la vale are sanse bune sa ramana fara frane.

Acum nici taxa nu trebuie sa fie enorma, dar nici ridicola (cum se lauda ca va fi pe comarnic - brasov).
Cred ca si autoturismele si camioanele vor prefera sa plateasca 5 euro/15 euro (pentru o trecere) poate si mai mult decat sa fie nevoite sa o ia pe DN1/1A
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cezar-mario2012

 In primavara am fost la Madrid. de unde am inchiriat o masina pentru a vizita Toledo, Segovia si Madrid. Pe autostrazile ce leaga aeroportul Madrid de Toledo nu se plateste taxe, autostrazi de la doua benzi la cinci benzi pe sens. Ruta M14-M40-A-42, 85km.
De la Madrid catre Segovia se poate merge pa autostrada fara taxa si portiune de drum national cu o trecere gen Predeal-Brasov sau A-6 gratuit plus AP-6 cu taxa ce trece prin munte, tunel de cativa km. pret pentru 30km, 8.50 euro. Cel mai mult te omoara parcarile peste 10 euro/noapte.

Poze cu A-6:














Bonus: Toledo, Segovia si Madrid.






cezar-mario2012

 La inceput de iunie am fost la Barcelona(a treia oara) si am vizitat imprejurimile: Monteserrat, Girona, Figueres, Costa Brava si Parcul Port Aventura. In regiune este o increngatura de autostrazi cu plata sau fara, principala autostrada ce deservaste litoralul este AP-7 cu taxa, de la Barcelona la Figueres costa 12.50 euro circa 122km, iar de la Barcelona la Port Aventura(Salou) 8.50 euro pentru circa 90 km. Centura orasului Barcelona dar si autostrada ce face legatura cu aeroportul sunt gratuite. Barcelona are trei centuri, una trece pe sub faleza, a doua trece printre Tibidabo si oras, in mare parte este in subteran ( aceasta, cand am ajuns eu si trebuia sa o folosesc pentru a ajunge la hotel, era blocata total pe directia sud-nord si a trebuit sa o iau prin oras) si a treia este mai la vest, ceva mai departe.

Poze de pe AP-7, sectiunea Barcelona-Figueres:





















Bonus: Tossa del Mar si Monserrat.






cezar-mario2012

#199
 La sfarsit de iunie am fost in insula Mallorca, unde am stat in mai multe locati pentru a vizita toata insula, ce are cam 70km pe 50km, deci nu prea mare, dar cu un relief foarte variat, in mare parte muntos. Aviz celor ce vor sa mearga in Mallorca, mai ales la plaja. Nu mergeti in lunile iulie-august este foarte cald, daca va luati bilet prin agentiile de turism o sa aveti surprize cam neplacute. Raportul pret/calitate/locatie foarte prost. Interesativa bine dinainte, pentru conditii decente preturile la cazare depasesc 120 euro/noapte cu mic dejun luate cu mult timp inainte. Noi am fost pe cont propriu, zbor cu Lufthansa (200euro cu escala la Munich). Insula merita vizitata, are peisaje spectaculoasa, dar in regim propriu cu masina inchiriata. Insula fiind mica totusi are si ceva autostrazi, gratuite: Palma de Mallorca are doua centuri, iar de aici autostrazile pleaca catre Aeroport, Andrax, Inca si Manancor.

Poze din regiunea Tramontana:







Tunelul de pe "Transfagarasan"





Drumul catre Cala Sa Callobra:

























Cala Sa Callobra:





Capul Formenator:















Farul Formenator:



Bonus pentru cei ce iubesc marea Playa de Muro:






cezar-mario2012

 De Sf. Marie am fost la Munich, vizitand si imprejurimile (Alpi Bavarezi). Poze de pe autostrazi nu am, nu am facut, m-au enervat, viteza medie pe autostrada ce leaga Munich de Salzburg a fost de 56km/h, foarte aglomerat, plus multe lucrari,  foarte multe limitari de 60/80/120km/h. De altfel erau lucrari pe toate autostrazile din sudul Munich-ului si se mergea anevoios. Pe drumurile nationale viteza maxima este de 100km/h, dar sunt putine locuri unde o si atingi, alterneaza cu multe limitari de 60/70/80km/h. Si au si ei gropile lor, am vazut doua in acelasi loc. In rest totul bine nu erau boschetari pe autostrada si nici pe drumurile nationale, dar se mergea civilizat si nu a depasit nimeni pe banda de urgenta, cand erau blocaje, stateu cuminti la cozile de zeci de kilometri.

Poze de pe drumul de la nord de Alpii Bavarezi (Prien-Lindorf-Hohenschangau):































Bonus Castelele: Lindorf, Hohenschangau si Neuschwanstein.







Si pentru impatimiti marci BMW Welt:








davyl

Excelenta vacanta ta! Am visat cu ochii deschisi in fata monitorului. Iti multumim pt. partajul cu noi!

user201

@cezar-mario2012
Super pozele!
Câteva imagini cu progresul lucrărilor la autostrada Promachonas-Salonic din Grecia( continuarea A3 Struma din Bulgaria ) se găsesc aici și aici .

alecu26

Quote from: north on August 26, 2014, 04:34:28 PM
A se remarca lipsa cu desăvârşire a benzii de avarie / oprire de urgenţă într-o mare parte din pozele de mai sus... pe o autostradă de referinţă Italia - Franţa, cu volum de trafic cum nu vom vedea noi degrabă pe autostrăzi în teren accidentat.
Dar noi ne încăpăţânăm să proiectăm autostrăzi cu elemente tehnice megalomanice prin munţi... De aia (printre altele) este estimat să coste cât este estimat Târgu Mureş - Iaşi şi Sibiu - Piteşti...

absolut de acord, plus ca in penultima poza vad o pila in mijloc chiar si neprotejata de parapeti.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: user201 on September 02, 2014, 05:29:58 PM
@cezar-mario2012
Super pozele!
Câteva imagini cu progresul lucrărilor la autostrada Promachonas-Salonic din Grecia( continuarea A3 Struma din Bulgaria ) se găsesc aici și aici .

practic pana unde este autostrada de la Salonic? Se ajunge macar la Serres? am incercat sa ghicesc din acele indicatoare...dar nu mi-e foarte clar.
Drumurile noastre POATE;

user201

Quote from: alecu26 on September 02, 2014, 07:11:01 PM
practic pana unde este autostrada de la Salonic? Se ajunge macar la Serres? am incercat sa ghicesc din acele indicatoare...dar nu mi-e foarte clar.

De la Salonic până într-o zonă muntoasă este deja autostradă, în zona aceea este un 2+2 ce traversează munții și nu cred că vor fi upgradați, iar apoi lipsesc cam 15-20 km în preajma localității Serres, la care se lucrează și care apar în poze. Cum la ei autostrada trece foarte aproape de DN, pe alocuri fiind chiar o transformare, au obiceiul de a deschide mici porțiuni chiar de 2-3 km.

După Serres au iarăși autostradă, dar veche, mai mult drum expres. Asta se transformă în DN ce trece prin Sidirokastro, sau cel puțin trecea anul trecut, după care iar au circa 9k de autostradă, până la granița cu Bulgaria. Lângă Sidirokastro e o chestie foarte interesantă, deoarece autostrada pare chiar terminată, dar neliniată și nu pricep de ce lucrează în alte locuri, dar nu deschid acea porțiune, că așa scumpă nu o fi vopseaua prin Grecia, sau poate le lipsește nodul Sidirokastro.

alecu26

pfai...ce ma pacalit GPS-ul. Acum imi dau seama. Cred ca era in concurs cum scoate de fapt cea mai mica distanta Kavala-Kulata.

Intreb toate detaliile astea ca m-am umplut de nervi pe drumul de intoarcere din Thassos.....ca nu m-am documentat inainte.


Upgradare cred ca e facut deja cam pana la traversarea raului Strimonas Potamos....ca acolo podul chiar pare abandonat, ca si acea bucatica de langa Lefkons care practic va face legatura cu drumul deja existent Serres-Kulata si upgradat practic la autostrada.

Spre Serbia-Macedonia...sunt programate ceva lucrari? Acolo deja cred ca e facuta de fapt jumate de profil de autostrada cand s-a facut practic prima data A1 la ei, si dincolo de Salonic (dincolo de intersectia cu Egantia-Odos) practic autostrada e facuta doar jumate.

Vad ca si Macedoneni trag tare sa inchida (sau sa lipseasca doar cativa kilometri intre Smokvitsa si Denir Kapija)????

La fel si Sarbii...practic le lipseste o zona mai mare intre Leskovak (Dobrotin) si Vranje.

Foarte curand pentru jumatatea de vest a Romaniei (Practic de la Sibiu incolo, inclusiv Cluj), mai ales cand se mai fac autostrazi pe la noi se va merita clar sa se mearga pe Serbia-Macedonia in greci (incluisv daca se merge in Thassos), deoarece chiar cu ocolurile facute, este mai ales in afara ROmaniei numai pe autostrada.

PS: acum am vazut ce inginerie remarcabila au facut Macedonenii de la Veles pana la Katanovo  unde cele doua sensuri ale autostrazii o iau pe directii absolut diferite....fiind si la 5-6 km unul de altul. Este cred o chestie unica la nivel european sau chiar mai mult.
Drumurile noastre POATE;

NordKapp

Mai sunt astfel de abordări, în Italia cum cobori care Genova de la Torino, în Germania pe A8 intre Ulm și Sttugart... de astea îmi amintesc acum...

alecu26

In Italia chiar am mers si eu pe asa ceva, undeva in nord la Mesina, de am ajuns la un moment dat pe partea cealalata a sensului de mers....adica aveam traficul invers pe mana dreapta, ca si in Anglia.
Drumurile noastre POATE;

Danny550394

Quote from: alecu26 on September 03, 2014, 07:05:40 PM

Foarte curand pentru jumatatea de vest a Romaniei (Practic de la Sibiu incolo, inclusiv Cluj), mai ales cand se mai fac autostrazi pe la noi se va merita clar sa se mearga pe Serbia-Macedonia in greci (incluisv daca se merge in Thassos), deoarece chiar cu ocolurile facute, este mai ales in afara ROmaniei numai pe autostrada.

De la Sibiu pana in Grecia in ultimii 3 ani am mers doar prin Serbia si Macedonia.

Quote
PS: acum am vazut ce inginerie remarcabila au facut Macedonenii de la Veles pana la Katanovo  unde cele doua sensuri ale autostrazii o iau pe directii absolut diferite....fiind si la 5-6 km unul de altul. Este cred o chestie unica la nivel european sau chiar mai mult.

Mai este pe A8 intre Ulm si Stuttgart o portiune asemanatoare. ;) Alta chiar nu mai stiu.