News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florin74

#150
Cred ca avea 4 metri sus pe Stelvio. Pacat de ceata si ploaie ca nu s-a putut vedea o panorama din elicopter. Sambata cred ca este Monte Zoncolan. O nebunie. :)

bogdymol

Se pare ca nu numai noi si Albanezii facem deblee imense in loc de tuneluri. Poza asta am facut-o saptamana trecuta in Anglia:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MRS

Hochtief lucreaza sustinut pe A4, in aproprierea aeroportului vienez... circulati cu atentie, benzile sunt de 2m...




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Ar fi bine dupa aceea sa se apuce si de bucata de la granita cu Ungaria... e praf cum nu am mai vazut pe alte A-uri in Austria..



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

north

Cam asa arata planurile pe A4:



Pe la 2020 va fi A4 cu trei benzi pe sens pana la Neusiedl...

In aceeasi ordine de idei in primavara aceasta Ungaria a licitat proiectarea pentru largirea la 3 benzi pe sens a M1 pana la Tatabanya... probabil asta va fi gata pein 2017 - 2018.

In fine... avand in vedere ca la ora actuala o largire la 2x3 costa aproape cat o constructie noua 2x2 (vezi cazurile din Germania, UK), poate o varianta era a se insista pe constructia axei S7/M8 Furstenfeld - Kormend - Veszprem - Dunaujvaros - Kecskemet - Szolnok.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

panda80

Constructia M8 este un proiect total independent, nu cred ca ar avea vreo influenta semnificativa asupra traficului de pe M1. Pe M1 se suprapun in principiu doua surse de trafic, prima si cea mai importanta traficul local (intre Budapesta si Viena sau Bratislava, inclusiv cele 3 orase locuind peste 5 mil. oameni) si traficul de lung parcurs intre Germania, Olanda, Austria si Romania, Ungaria, S-E Europei. Singura directie de trafic influentata ar fi Ro - S. Austriei, avand in vedere ca RO-Italia se merge in principal prin Slovenia. Iar multi merg si acum RO-S. Austriei (zona Graz) pe E66. Inclusiv eu am mers de 3 ori pe ruta asta si am vazut pe parcurs si alte masini de RO, inclusiv camioane si autocare.

north

Hmmm...
Un Arad - Passau (sa zicem) ar fi in varianta M8 - S7 - A9 (asadar via Graz si apoi Phyrn Autobahn) cu doar ~25-30 km mai lung (830 vs. 800 km). In conditia existentei autostrazii in totalitate pe aceasta ruta eu as alege-o oricand pentru ca as evita portiunile aglomerate:
- centura Budapesta, centura Viena si A21 (sa nu uitam de enervantele restrictii de 100 si chiar 80 km/h de pe aceste tronsoane);
- M5 in apropiere de Budapesta si cam tot M1 / A4 intre BUD si VIE;
- A25 la nord de Wels care poate fi la anumite ore de asemenea aglomerat (gresesc cand spun ca si aici este limita de 100 intre anumite ore, parca orele de lucru?)

Si acelasi lucru ar fi valabil si pentru Oradea - Passau. Si pentru Belgrad - Passau.

... E drept ca pe A9 sunt portiuni cu o singura cale (dar se lucreaza la dublare) + doua toll-uri.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

panda80

Pyhrn Autobahn poate fi o optiune pentru un turist, se traverseaza zone mult mai frumoase, insa pentru celelalte categorii de transport este neatractiv datorita lungimii un pic mai mari, si costurilor mai ridicate (date de lungime mai mare, cele 2 toll-uri, plus urcat la peste 800m). Si pe acolo sunt multe restrictii, culminand cu zonele 1+1 si poate fi destul de aglomerat vara cand europenii din nord se indreapta spre tarile calde. Pe traseul clasic in 2 ani la Budapesta se vor elimina toate problemele legate de aglomeratie odata cu largirea centurii la 3+3.

Insa aceasta componenta de trafic nu este oricum cea principala, dupa parerea mea aceasta fiind data de traficul de scurta si medie distanta in cadrul acestei zone cu o populatie de 5 mil. locuitori (Bratislava+Viena+Bratislava+orasele dintre ele). Concluzia mea ar fi ca M8 nu va duce la scaderea traficului pe M1 intre Budapesta si Tatabanya cu mai mult de cateva procente (2-3%).

SB76UFO

Pe D1 Cehia intre Brno si Praga erau 5 zone un care se lucra la modernizare.  Cea mai scurta portiune in lucru era de aprox. 7 km, iar cea mai lunga de 13 km. Constructori : Eurovia Vinci , pe un segment Porr & Colas Cz pe trei segmente si Alpine Bau Cz & OHL ŽS.
Toate segmentele au restrictie de 80 km/h, dar eu le-am trecut fara mari probleme, lejer as spune, e drept ca am trecut pe acolo sambata si duminica.
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

Stie cineva daca se lucreaza la tronsonul din autostrada Praga - Dresda  D8  Lovosice – Rehlovice 16.4 km si care ar fi termenul de finalizare?
"Prostia este eternă și invincibilă"

panda80

Se lucreaza insa se merge foarte greu deoarece au avut loc alunecari de teren foarte grave. Un termen realist nu cred ca se poate da, insa se vorbeste de sfarsitul anului 2016. Ruta cea mai buna de ocolire este pe malul Elbei (II-30), I-8 este un drum mai curbos si e un pic mai lung.

SB76UFO

Acea ruta am ales-o de fiecare data cand am trecut pe acolo. Pe malul Elbei este un peisaj frumos. Eu nu pot sa sper, decat ca in 2017 voi merge de la Sibiu la Berlin numai pe autostrada. Poate se apuca si ungurii de tronsonul, M15
"Prostia este eternă și invincibilă"

spy_flo

Nu ar fi rău, trafic există între granița cu Slovacia și M1. Și lucrări multe nu au rămas de executat. Doar ceva poduri pe un sens.

panda80

Acolo nu este chiar asa mare problema drumul nu este foarte aglomerat si nu se pierde foarte mult timp. Chiar daca esti in spatele unui tir tot nu prea se merge sub 80. Mult mai mult s-ar castiga daca s-ar face ceva cu restrictiile de viteza din zonele de frontiera Ungaria-Slovacia si Slovacia-Cehia. De multe ori am vazut politisti la panda in zonele astea. Berlin-Sibiu autostrada in 2017 nu este posibil datorita lipsei unor planuri concrete la Praga pentru o autostrada de centura adevarata in zona de nord. Si pentru ocolirea Pragai se pierde momentan destul de mult timp. Eu locuiesc acum in Berlin dupa ce am locuit si in Dresda o perioada si fac destul de des drumul spre casa, abia astept sa deschida cehii D8.

alecu26

Quote from: bogdymol on July 13, 2014, 12:43:40 PM
Se pare ca nu numai noi si Albanezii facem deblee imense in loc de tuneluri. Poza asta am facut-o saptamana trecuta in Anglia:



la cum arata roca...cam asa ceva vom avea la gilau nadasel. Glumesc....la Gilau e totusi simtitor mai slaba.
Drumurile noastre POATE;