News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user201

Se pare că la ocolitoarea Vienei se începe din 15 Noiembrie lucrul la niște ziduri de susținere ce nu ar corespunde standardelor actuale.
Din câte am înțeles tocmai se încheiaseră anul trecut niște lucrări de refacere a carosabilului și acelor ziduri. NU există pericol de prăbușire, dar nu mai corespund standardelor.
mai multe detalii , în germană, aici.

cezar-mario2012

Cateva imagini din Andalucia, Spania:
Autostrada A7 Costa del Sol- vedere inspre Malaga

Autostrada A7 Costa del Sol- vedere inspre Marbela

Autostrada AP 4 Cadiz-Sevila, cu taxa 7.5 euro pentru 80km, statia de taxare era la mijloc.

Autostrada AP 4 Cadiz-Sevila, tunel cut and cuver

Autostrada A 44 Sierra Nevada, tir cu Dacii

Autostrada A 44 Sierra Nevada

Bonus localitatea Salobrena pe malul Mediteranei



La mijlocul luni Octombrie am facut circuitul Andaluziei : Malaga-Banalmadena-Marbella-Ronda-Cadiz-Sevilla-Cordoba-Jaen-Granada-Montril-Narja-Malaga, am mers peste 1200km pe autostrazii si  drumuri nationale.
CALITATEA: in general buna si foarte buna, autostrazile cu taxa destul de scumpe, 15km pe AP 7, 3.5 euro. Pe autostrazi multe limite de viteza, datorita denivelarilor destul de multe 80km/h, tunele 80km/h. Limita pe autostrada 120km/h, drum national 90km/h, localitate 50km/h. CCCF lucra la extinderea autostrazi A7 Narja-Montril, prin muntii Sierra Nevada (tunel-viaduct).
Cine nu a fost prin Andaluzia le recoman cu caldura este deosebita si spectaculoasa.
In orase cam scumpa parcare, intre 12-50 euro/zi si se plateste la minut, in anumite zone este intezis accesul cu masina particulara, doar transportul in comun, taxiurile si riverani au acces si ca fapt divers centura orasului Granada (cam cat Brasovul) avea trei benzi pe sens plus banda de urgenta, iar nodurile principale erau pe trei nivele.

Se spun lucruri cam neplacute despre spanioli din sud (lenesi), intre Sevilla si Cordoba este zona de deal mic si vale, distanta cam 120km, pe tot drumul stanga-drapta cat vedeai cu ochi pana la munti, numai livezi de portocali. Iar intre Cordoba si Granada via Jaen sunt cam 210km zona de deal si munti, la fel stanga-drapta cat vedeai cu ochi si pana in varful muntilor mai mici erau numai livazi cu maslini, exraordinara priveliste.     

MHN

Multumim pentru imagini.
La ce anume te-ai referit prin CCCF mai sus?!

cezar-mario2012

Scuze nu CCCF ci FCC, greșeală mea.

davyl

Superbe poze cezar-mario2012! Multumim!

La 8 grade afara, iti face bine sa mai vezi putina "caldura"! :)

Iar satul (orasul) ala, tot alb, e de-a dreptul sublim!

marius_ar



bogdymol

^ Cand emisiile poluante depasesc anumite niveluri, se reduce limita de viteza pe autostrazile din Austria din zona Tirol la 100 km/h. Sunt panouri electronice care afiseaza noua limita de viteza + literele IG-L.

Cand am trecut eu pe acolo era in functiune acest IG-L. Vedeti mai jos pe video:

http://www.youtube.com/v/eCkGYUFmjgI

Viteza mea: 100-110 km/h.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

CinX

Eu nu-mi aduc aminte vreodata sa fi trecut prin Austria si nu fie in functiune IG-L :)

Earthchild

#99
Quote from: marius_ar on November 20, 2013, 10:44:40 AM
Debrecen-Miskolc (M35+M3+M30):

Nu ma abtin sa nu remarc absenta, pe zeci de kilometri, a parapetilor indoiti, strambi sau distrusi...
Numai la noi poti vedea asa ceva imediat dupa inaugurare! Si dupa un an, din kilometru in kilometru. Nu stiu, soferii din Romania conduc cu doua maini stangi?  >:( >:( >:(

bogdymol

Ce construiesc altii:

Quote from: ChrisZwolle@SSCLaunch of the Nouvelle Route du Littoral coastal highway on Reunion Island, including France's longest offshore viaduct

Jean-Luc Marx, Prefect of La Réunion, and Didier Robert, President of the Réunion Region, are today officially launching construction of the new coastal highway to be built by a consortium made up of VINCI Construction subsidiaries VINCI Construction Grands Projets (lead company) and Dodin Campenon Bernard, Bouygues Construction subsidiary Bouygues Travaux Publics and Demathieu Bard.

The 5,400 metre offshore viaduct, France's longest, will connect Saint Denis (the administrative capital of La Réunion) with La Grande Chaloupe. This is a major part of the offshore coastal highway, two lanes of which will be dedicated to public and "soft" modes of transport (bus, pedestrian/bicycle) and which will replace the existing coastal road between Saint Denis and La Possession, which is exposed to falling rocks and flooding by swells and tropical storms.

Work on the €715 million viaduct will be completed in 2018. It will be built by means of a technical solution proposed by the consortium in which 95% of the structures will be prefabricated on land and then for the most part installed by sea.

Press release: http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/press-releases/pages/20131220-0801.htm#prettyPhoto


Drumul actual:

http://www.youtube.com/v/j7YEYcD59YY

http://goo.gl/maps/elR1L
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

sebba

#101
ce amarati, sa nu aibe ei un VMS, ceva acolo, care sa le spuna ca pot fi stropiti de valuri ;))
oare cum s-or descurca fara?
Sailing away! S/Y Haimana

Sargon1806


bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

Quote from: user201 on November 08, 2013, 01:42:02 PM
Se pare că la ocolitoarea Vienei se începe din 15 Noiembrie lucrul la niște ziduri de susținere ce nu ar corespunde standardelor actuale.
Din câte am înțeles tocmai se încheiaseră anul trecut niște lucrări de refacere a carosabilului și acelor ziduri. NU există pericol de prăbușire, dar nu mai corespund standardelor.
mai multe detalii , în germană, aici.

Confirm, se pare ca se realizeaza si un tunel in zona, e undeva aproape de intersectia cu A2 in zona spre SCS.
Se lucra vineri cand am trecut pe acolo.