News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iulius

#825

TibiV

Supeeeerb !....
Am ramas mut... Noi vrem deblee, ca Romania este altfel... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Pregatiti sa respiram un aer mai greu?
Totusi "unele zone" e doar un inceput mic in opinia mea si, probabil, cu incepere din anii urmatori.

Milioane de mașini diesel ar putea fi INTERZISE în Germania

Un tribunal din oraşul german Leipzig a amânat, joi, pentru săptămâna viitoare, luarea unei decizii cu privire la posiblitatea marilor oraşe de a interzice accesul autovehiculelor diesel mai vechi, o decizie care ar putea afecta valoarea de revânzare a aproximativ 15 milioane de vehicule de pe cea mai mare piaţă auto, transmit Reuters şi AFP, citate de Agerpres.

Tribunalul administrativ federal, care era aşteptată să emită joi o decizie în acest dosar, intenţionează să ,,dezbată în profunzime" acest subiect crucial pentru protejarea calităţii aerului şi viitorul industriei auto germane. Judecătorul Andreas Korbmacher a precizat că tribunalul administrativ va lua o decizie pe data de 27 februarie.

Concret, curtea ar urma să decidă dacă autorităţile au obligaţia, pentru a proteja calitatea aerului, să interzică accesul în anumite zone al vehiculelor diesel cele mai poluante, responsabile pentru cea mai mare parte a emisiilor de dioxid de azot care favorizează bolile respiratorii şi cardiovasculare.

Sunt vizate în principal aproximativ 9,4 milioane vehicule diesel care respectă normele mai vechi, Euro 5 şi Euro 4, care sunt înmatriculate în Germania.

Pentru puternica industrie auto germană o astfel de interdicţie ar fi dezastruoasă. Numai posibilitatea unei astfel de interdicţii a dus la scăderea vânzărilor de automobile diesel în ţara care a inventat această tehnologie. Cota de piaţă a automobilelor diesel a coborât de la 48% în 2015 la aproximativ 39% în 2017.

Acest dosar are implicaţii şi dincolo de Germania. Autorităţile din Paris, Madrid, Mexico City şi Atena au anunţat că intenţionează să interzică accesul automobilelor diesel în centrul oraşelor începând din 2025, în timp ce primarul din Copenhaga ar vrea să interzică accesul automobilelor diesel încă de anul viitor.

https://www.money.ro/milioane-de-masini-diesel-ar-putea-fi-interzise-in-germania/

cezar-mario2012

 Dacă tot este atâta plictiseală să mergem în Cipru pe autostrăzi:

A1 Nicosia - Limassol:

https://youtu.be/PASeBSj5DYs

A2 Pera Chorio - Larnaca:

https://youtu.be/FUo4HYf-YM4

A3 Larnaca - Ayia Napa:

https://youtu.be/8DG6XpFZE0M

A5 Kalo Chorio - Kofinou:

https://youtu.be/qljpHMXzBa4

A6 Paphos - Limassol:

https://youtu.be/TeREFx6WOTc

A9 Nicosia - Akaki:

https://youtu.be/kfnC0W6dpgg

Cam acestea sunt autostrăzile din Cipru, momentan nu mai construiesc nimic, au ceva planuri, dar au alte probleme ce nu-i lasă să meargă mai departe.

TibiV

cezar-mario2012
Multumim !
:cheers: :cheers: :cheers:

Trei observatii:
1. Ultimul (A9) nu merge nici picat cu ceara...
2. Din ce roca sunt dealurile alea din Cipru?... Arata bine, dar nu au facut nici un efort de sprijinire, deci cred ca sunt solide...
3. Mai frate, sa le spuna cineva alora ca circula cu totii pe contrasens !.... :lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Totul este din calcar sedimentar.  Apropo de contrasens, eram în Nicosia, mergeam în centru și trebuia să fac dreapta, iar eu am greșit din obișnuință și m-am încadrat greșit. Toți din față care stăteau la stop au început să îmi facă semne că nu sunt pe sensul care trebuie, mi-am dat seama și am revenit pe sensul care trebuie. A9 merge bine la mine.  Mai pun o filmare cu drumul de pe toată coasta sudică care cuprinde autostrăzile A6 - A1 - A5 - A3 :

https://youtu.be/mPJeENHorOA

..și retur :

https://youtu.be/jgqUIxBPZxQ

Dominik

Ce autostrazi ai si cipriotii, pfff !
You're in Steelers Country

Ionut

Tribunalul administrativ federal: Oraşele din Germania pot interzice circulaţia maşinilor diesel

Primăriile oraşelor germane pot dispune interdicţii de circulaţie pentru vehiculele cu propulsie pe motorină, a decis marţi Tribunalul administrativ federal din Germania, informează publicaţia Stern. Primarii oraşelor Düsseldorf şi Stuttgart au anunţat în mai multe rânduri că analizează posibilitatea interzicerii circulaţiei maşinilor diesel. Potrivit deciziei Tribunalului administrativ federal, autorităţile municipale pot impune măsuri de interzicere a circulaţiei vehiculelor diesel în cazul în care poluarea aerului depăşeşte limitele admise.

Conform unor surse citate de presa germană, Primăria oraşului Stuttgart ar putea impune interdicţii de circulaţie pentru maşinile diesel începând cu 1 septembrie 2018.

ZF

voicul

Centrul orasului nu e chiar tot orasul, dar un impediment destul de mare sa iti vinzi masina diesel in E Europei.

Roma va interzice circulația automobilelor diesel, din 2024

Primarul Romei, Virginia Raggi, a anunţat că automobilele diesel nu vor mai avea acces prin centrul capitalei italiene începând din 2024, transmit AFP şi Reuters.

Virginia Raggi a făcut acest anunţ luni într-un discurs ţinut la Ciudad de Mexico, în faţa femeilor primar reunite în cadrul unei iniţiative denumite 'Women4Climate' (femei pentru climă) şi difuzat pe reţelele sociale marţi, la revenirea sa la Roma.

,,Începând din 2024, va fi interzisă circulaţia automobilelor diesel în centrul Romei", a declarat Virginia Raggi, fără a da alte detalii.

Comentariile edilului Romei vin după ce un tribunal din Leipzig (Germania) a decis că oraşele pot interzice accesul celor mai poluante automobile diesel.

Potrivit statisticilor furnizate de industria auto, aproximativ două treimi din cele aproximativ 1,8 milioane autoturisme noi vândute anul trecut în Italia au fost echipate cu motoare diesel.

https://www.dcnews.ro/roma-va-interzice-circula-ia-automobilelor-diesel-din-2024_581877.html

cristi5

Tocmai am vazut filmul asta pe Viasat History. Foarte interesant despre toata propaganda lui Hitler din jurul autostrazilor. Prromitea si ala mii de km de autostrada pe an

https://zdf-enterprises.de/en/catalogue/international/zdfefactual/history-biographies/project-nazi/hitlers-highways-eps-2

TibiV

Quote from: cristi5 on February 28, 2018, 06:27:54 PM
Prromitea si ala mii de km de autostrada pe an
Un cerc vicios...

Daca nu ar fi planificat un razboi nu s-ar fi apucat de autostrazi.
Daca nu s-ar fi apucat de razboi ar fi terminat autostrazile... ;)

Cati km de autotrada s-ar fi putut construi cu costul unei Divizii Panzer ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Probabil ca ati vazut probelemele din Anglia cu zapada de saptamana asta. Am fost cateva zile acolo si am condus cateva sute de km prin conditii de iarna. Problema da, a fost si vantul, dar nici ei nu sunt pregatiti cum trebuie pentru iarna. Atat eu, cat si alti soferi cu care am discutat sau pe care i-am vazut acolo au avut aceleasi probleme: cauciucuri de vara + lichid de spalat parbrizul care ingheta la -2°C (eu am avut masina inchiriata... am intrebat dar nu aveau cu cauciucuri de iarna).

Am scris mai multe despre asta pe SSC, dar in limba engleza. Pun si aici:

I was in UK this week and drove from Manchester to Hull to Hereford to London (a large Z on the map of England). As you know, the weather wasn't the best these days.

UK is not really prepared for winter conditions. I had a rental car and have asked for a car with winter tyres, but they didn't have any. I talked with a few British people and they all confirmed that they don't use winter tyres.

Another problem was the windscreen wash liquid. I got the car late in the evening, and the windscreen wash system was not working as the liquid froze inside. Next day the sun blew on the car, so it unfroze. Therefore, I used a lot of the liquid to empty the small tank it had, stopped in the first gas station, and bought the only windscreen wash liquid they had, which was labeled to be fit for winter. That one froze too. I had to stop from time to time to clean the window, even on the motorway hard shoulder (I couldn't see the signs with directions anymore). And there were a lot of other people stopped and cleaning their windscreen throughout my journey in UK.

Here are some pictures:

A63 towards Hull after midnight:



A15 just north of Lincoln was closed due to the snow:



The alternative route wasn't much better:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cristi5

#837
Am observat zilele trecute la Stockholm ca partea carosabila e curatata mult mai prost decat pista de biciclete. E mare lucru. Masina se descurca in cativa cm de zapada, bicicleta mai greu. Pe strazile secundare care sunt curatate mai rar, sau pe trotuarele prea inguste sa incapa masinuta, bicicleta abia se taraste.

Ma gandeam ca sub piste sunt conducte dar anii trecuti nu erau plus ca pe alocuri curata numai jumatatea trotuarului rezervata bicicletelor...

(GPS)


Azi a nins vreo 3-5 cm, imediat dupa ninsoare a iesit masinuta. Din pacate nu am prins-o din fata, are o perie rotativa.
(GPS)


Cred ca e ceva politica generala, trec pe teritoriul a trei comune in drum spre servici, si in toate e la fel.

Powered by API/PUM imgur uploader


infraAdi_ro

#838
Construire de ecoducte in Polonia Autostrada A1 spre Gdansk Powered by API/PUM imgur uploader
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Cuneo

M-am întors recent din Germania, pe A3, dar mai ales A6, sunt zeci de kilometri de șosele în reabilitare, modernizare, lărgire cu o bandă pe sens. Se circulă foarte greu, cu restricții de viteză de 80 sau 60 km/h. Traficul e deviat pe banda de urgență, iar benzile provizorii sunt prea înguste.