Author Topic: Drumurile Europei  (Read 186521 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pentium10

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 370
  • Karma: +199/-30
    • kodokmarton.eu
Re: Drumurile Europei
« Reply #780 on: December 20, 2017, 10:52:22 AM »
In Austria se apuca de S7 catre Ungaria.

Green light for Fürstenfelder Schnellstraße! All orders are legal now!

https://www.asfinag.at/ueber-uns/newsroom/pressemeldungen/2017/gruenes-licht-fuer-s-7-fuerstenfelder-schnellstrasse/

Two tenders have already been published in November, two additional tenders will be published in early 2018. The construction of a temporary (construction) road has already been started. Both sections will be completed by late 2023. 648 million €. Construction works on the eastern secton will be started in 2020.

If memory serves, only the construction of a single bridge over A2 was started in 2015.

S7: Riegersdorf (A2) – Dobersdorf 14.8km (May 2015 to Late 2023) – projectmap
S7: Dobersdorf – AT/HU border (Heiligenkreuz) 13.6km (2020 to Late 2023) – projectmap



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.245
  • Karma: +1251/-539
Re: Drumurile Europei
« Reply #781 on: December 20, 2017, 01:38:50 PM »
Nu inteleg ce fac austriecii si ungurii in zona aia. Adica proiectele unora nu prea par sa se pupe cu proiectele celorlalti. Acest A7 merge intr-o directie, M86 sau M85 in alta, si tot asa...

Poate sa imi explice cineva daca exista vreo corelatie intre proiectele unora si proiectele celorlalti?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pentium10

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 370
  • Karma: +199/-30
    • kodokmarton.eu
Re: Drumurile Europei
« Reply #782 on: December 20, 2017, 02:16:57 PM »
Ungaria are in planuri, sa faca o autostrada de la Szolnok, Balaton Nord, spre Kormend numit M8.

cel gri

« Last Edit: December 20, 2017, 02:23:44 PM by pentium10 »
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

laszlo.robert

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 484
  • Karma: +216/-33
Re: Drumurile Europei
« Reply #783 on: December 20, 2017, 03:29:07 PM »
Pasadia. In completarea postării lui Pentium :M85 se va lega de A3 austriac ,M86 nu va avea corespondent pe partea austriacă ,cel puțin pentru o buna perioadă, dar se poate călătorii în condiții  decente pe DN 89((Hu)/DN 63(A) pină la A 2. S7 se va lega de M8 ,lotul dintre granita si Körmend are proiectare și va intra în licitație anul viitor(din păcate half-profile)

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.245
  • Karma: +1251/-539
Re: Drumurile Europei
« Reply #784 on: December 20, 2017, 10:15:53 PM »
Ah, stai ca m-am lamurit. Eu faceam marea greseala de a considera ca M8, va fi un arc de cerc, intre M0 si M9. Ca atare eu imi inchipuiam ca planurile sunt ca M8 sa lege zona Veszprem de Gyor. Iar spre Austria imi inchipuiam ca doar M85 si M86 vor exista (si ca acestea vor intersecta M9 si M8, eventual).
Asa cum e desenul, cu M8 iesind in vest spre Austria, e mult mai ok. Tot cred ca ar trebui o legatura intre Gyor (M1) si Balaton si ca ar fi trebuit construita mai repede, dar o fi stiind NIF-ul de ce prioritizeaza in felul in care o face.

In alta ordine de idei, faptul ca construieste half-profile i se pare a fi o decizie normala. La fel, imi place mult si profilul M85 / M86 cu acel acostament neasfaltat. Si imi place mult ca nu se arunca direct la proiecte de 300de km ci la bucatele ce produc impact semnificativ dar care vor fi unite intre ele mult mai tarziu (vezi centura Kaposvar, podurile dunarene de pe M8 si M9, etc...). Cred ca toate aceste elemente ar trebui analizate si replicate si la noi.

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.154
  • Karma: +518/-148
Re: Drumurile Europei
« Reply #785 on: December 23, 2017, 12:11:52 PM »
 De prin Grecia, Kentriki Odos:






voicul

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.079
  • Karma: +152/-310
Re: Drumurile Europei
« Reply #786 on: December 23, 2017, 12:42:32 PM »
Daca nu ma insel, abia anul asta, in GR s-a reusit unirea tarii prin autostrada continua (E-V, S-N). Si sunt in UE din 1981.

Nu ca iau apararea CNAIR, dar lucrurile nu se misca cu mult mai usor prin alte parti.
Doar ca unii au inceput mai devreme ca noi si altii se tin cu dintii sa le faca (vezi H).
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.245
  • Karma: +1251/-539
Re: Drumurile Europei
« Reply #787 on: December 28, 2017, 05:02:10 PM »
Cica Grecia a deschis anul asta 330 de km de autostrada:

Quote
Olympia Odos (A8): 100 km
Ionia Odos (A5): 120 km
Aegean Motorway (part of A1): 30 km
Central Greece Motorway - E65 (A3): 80 km

Polonia e la 285 km, cu sanse sa ajunga la 300. Locul 3, Romania cu 150km. :D

user201

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.030
  • Karma: +180/-12
Re: Drumurile Europei
« Reply #788 on: December 29, 2017, 10:25:50 AM »
De final de an din Grecia o imagine cu costurile pentru autostrăzile de acolo:


Imaginea nu îmi aparține, ci a fost postată de userul de pe SCC lampsakos21 la postul de aici .

Și o filmare cu un DX din Halkidiki deschis anul acesta, cred, drum care nu e luat în calcul la cei 330 km deschiși anul acesta. Clipul nu e filmat de mine ci de userul Youtube Tileorasis Dagkilas, dacă am tradus bine:


Hory1987

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 506
  • Karma: +290/-57
Re: Drumurile Europei
« Reply #789 on: January 08, 2018, 05:54:10 PM »

voicul

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.079
  • Karma: +152/-310
Re: Drumurile Europei
« Reply #790 on: January 09, 2018, 10:13:53 AM »
Țările unde mașinile vitezomanilor sunt confiscate și aceștia pot ajunge la închisoare

Există țări în Europa unde nerespectarea regulilor de circulație se pedepsește aspru.

Codul rutier din Elveţia a fost modificat în anul 2013 când au fost introduse amenzi uriaşe pentru depăşirea vitezei legale şi conducerea sub influenţa băuturilor alcoolice. Amenzile prevăd confiscarea automobilului, închisoare de la unu la patru ani şi retragerea dreptului de a conduce pe viaţă.

Aceste amenzi se aplică celor care conduc cu 70 km/h în zone cu 30, cu 100km/h în zone cu 50,  cu 140 km/h în zone cu 80 şi rularea cu 200 km/h  pe autostradă.

Unui german care a fost prins, anul trecut, în Elveţia conducând cu 215 km/oră, pe o şosea unde viteza admisă era 120 km/oră i-a fost confiscată maşina în folosul statului, a plătit o amendă în valoare de mii de franci şi a fost condamnat la 2 ani de închisoare. Aşadar, cei care vor să meargă la schi în Elveţia ar trebui să ţină cont de limitele de viteză din această ţară.

O altă ţară unde poliţiştii nu stau la discuţii cu vitezomanii este Olanda. Aici amenzile sunt printre cele mai mari din Europa. Cei care depăşesc viteza legală cu 100% rămân fără maşină, aceasta fiind confiscată în folosul statului.

http://www.capital.ro/tarile-unde-masinile-vitezomanilor-sunt-confiscate-si-acestia-pot.html
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

voicul

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.079
  • Karma: +152/-310
Re: Drumurile Europei
« Reply #791 on: January 12, 2018, 06:10:52 PM »
Croaţii şi-au dublat în 15 ani numărul de kilometri de autostradă şi au cele mai bune drumuri din Est, dar se îneacă în datorii. Cehii se plâng că le-ar mai trebui trei decenii pentru a-şi realiza visele de după căderea comunismului

Din grupul statelor foste comuniste din Europa Centrală şi de Est, Croaţia este singura cu o calitate a drumurilor mai mare decât media europeană, după cum arată un studiu al World Economic Forum. Pe locul doi, dar sub medie, se plasează Cehia şi Slovacia. România este pe ultimul loc. Este întrecută chiar şi de Bulgaria, cea mai săracă economie din UE.

Însă performanţa a adus datorii şi durere Croaţiei în vremuri de criză financiară şi economică. Croaţia este singura ţară din UE unde puterea de cumpărare a scăzut din 2008, anul de maxim al crizei financiare globale, până în 2016. În vara anului trecut, presa croată specula că această ţară, dacă nu-şi accelerează ritmul de dezvoltare, va ajunge mai săracă decât România. Nici cehii nu sunt mulţumiţi de ce au făcut până acum. Pentru realizarea planurilor din anii 1990, care ar fi trebuit să fie gata în prezent, ar mai trebui trei decenii dacă este menţinut ritmul de investiţii.

În ultimele două decenii, Croaţia şi-a extins semnificativ reţeaua rutieră cu investiţii mari în autostrăzi pentru a uni cât mai multe regiuni şi pentru a stimula creşterea economică şi turismul. Dacă la sfârşitul anului 2002 Croaţia avea 749 de kilometri de autostradă şi drum expres, la sfârşitul anului 2016 totalul de kilometri se situa la 1.314.

http://www.zf.ro/business-international/croatii-au-dublat-15-ani-numarul-kilometri-autostrada-au-cele-bune-drumuri-est-ineaca-datorii-cehii-plang-le-ar-trebui-trei-decenii-realiza-visele-dupa-caderea-comunismului-16921951
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

cristi5

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.985
  • Karma: +853/-118
Re: Drumurile Europei
« Reply #792 on: January 15, 2018, 01:54:59 AM »
Doua DXuri 2+1 alternativ langa Stockholm. MZA 12k pe 265, 16k pe E18. 265 e intrerupt ici-colo de sensuri giratorii, E18 are toate intersectiile denivelate. S-a ivit ocazia si nu m-am gandit sa spal parbrizul, o sa stiu data viitoare.



Intrare pe DX la minutul 2:10, trecere 265/E18 la 7:15. Tunel pe 265 la 3:15

De notat ca primul kilometru de E18 este de fapt 1+1 cu separare de sens. Ambele drumuri "dau" in autostrada.