News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mishu77

^^ Pentru ani dinainte de al doilea razboi mondial sigur ca aia era o autostrada

https://en.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_8


vancouver

@dumbravaandrei, este exact cum spune mishu77, A8 in Germania s-a construit inainte de 1945. Acum se fac eforturi uriase de upgrade, in unele locuri se modifica complet traseul, inclusiv tunele gigant (intre Stuttgart si München). In zona mentionata de tine chiar acum nu se lucreaza, dar urmeaza. Treptat autostrazile in forma facuta in anii 1935-1945 dispar si se inlocuiesc cu variante moderne. Dar procedurile dureaza si la ei, banii sunt multi comparativ cu ai nostri, dar totusi limitati.

Daca noi vrem acum sa construim autostrazi asa cum intelegeau nemtii sa faca in 1935-1945, la parcul auto de atunci (din care lipseau TIR-urile) - atunci bravos.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Goldmund

Quote from: vancouver on April 08, 2017, 02:51:49 PM
.............

ATENTIE: nici un drum din Germania nu este de tip "express" cap-coada, adica nu exista ceva gen Craiova-Pitesti drum express. Exista ori autostrazi veritabile, ori sectoare scurte de max. 20-30km de drumuri federale cu aspect de drum express, si viteza nelimitata cum spuneam. Aceste sectoare se continua cu drumuri 1+1 normale, unele trecand si prin localitati, la fel ca DN-urile majore de la noi.

Ceea ce noi aici numim drum express, adica benzi mai inguste, curbe mai stranse, intrari iesiri mai din scurt etc... NU SE PRETEAZA PENTRU TRANZIT. Nu se preteaza pentru camioane si depasiri in siguranta, nu se preteaza la drum lung, nu ofera nici siguranta si nici comfortul autostrazilor. Acest tip de drum este ideal pentru zone aglomerate de DN, langa orase mari, de ex. DN1 in zona de ocolire a Ploiestiului (daca s-ar elimina toate intersectiile la nivel).
.............

Stuttgart-Tübingen este un astfel de drum, "de la cap la coada", patru benzi, chiar daca B27  este un drum local si continua pana la capatul landului...(pt. ca diferentiai intre autostrazi si "B"- uri, la noi avem doar A2 de la un capat la altul autostrada, restul...)
Cat despre latimea benzilor de pe un "Bundesstraße", sunt mai late decat pe oricare autostrada din unele tari europene..., altfel cum ar fi posibil ceea ce ai scris tu: " viteza nelimitata cum spuneam"....
Un alt traseu dintr-un "B" de la cap la coada pe patru benzi ar fi Stuttgart-Schwäbisch Gmünd, daca nu ma insel(de pe B10/B14 din Stgt.) aprox. 90 km, cu doua tuneluri spectaculoase(unul dintre ele la min. 1:22   https://www.youtube.com/watch?v=hlNY-h5Z9uE  )
Cat despre "incarcatura unui "B", eu circul pe B10 destul de des si te rog sa ma crezi ca prima banda este aproape a camioanelor...Un trafic infernal, dimineata.
Aceste strazi sunt astfel concepute incat suporta (aproape) la fel ca o autostrada.

:cheers: :cheers: :cheers:

adrian-FSB

Salut tuturor.

N-am stiut in ce sectiune de pe site sa postez aceasta stire dar cred ca ar merita sa se sublinieze inca o data, daca mai era nevoie, diferenta colosala dintre autoritatile romanesti si cele din alte state (in acest caz Grecia) in materie de autostrazi. Am preferat sa postez stirea in sectiunea A1 pentru ca, recent, a aparut disputa cu realizarea/eliminarea tunelurilor pentru animale. In plus in viitor o sa inceapa lucrarile la tronsonul Pitesti - Sibiu, tronson cu multe tuneluri de construit:

http://www.economica.net/in-timp-ce-romania-fuge-de-tuneluri--grecii-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-autostrada-din-balcani-video_136041.html

si stirea de pe skyscrappercity

http://greece.greekreporter.com/2017/04/06/after-70-years-in-the-making-athens-thessaloniki-motorway-completed/

Partea buna este ca, pentru vacantele noastre in Grecia, o sa avem autostrada completa Salonic - Atena si se pare ca sunt sanse pentru autostrada completa Promachonas - Salonic (ultimul tronson aflat in lucru in zona Serres va fi inaugurat la sfarsitul lunii Aprilie).

Numai bine.


cezar-mario2012

#679
 Sezonul deschiderilor de autostradă din Grecia continuă, după ce acum o săptămâna, două greci au inaugurat ultima bucată din A1 de 25 km (8 aprilie 2017) și 10 km din A8 Patras - Korint(31 martie 2017), acum a venit timpul pentru 40 km din A5, secțiunea  Klokova - Kefalovryso (12 aprilie 2017). Secțiune are două tuneluri dintre care unul de 2,9 km.

https://youtu.be/gKFP2kNPVhE

Și o filmare cu tunelul din ambele sensuri:

https://youtu.be/uHbNZco9HdU

Dominik

Wow numa' imi fac inima rea cand vad frumusete de tuneluri....si noi nu putem nimic  >:(
You're in Steelers Country

Horațiu 87

#681
cam asa arata centura orasului Bełchatów din Polonia, deschisa in decembrie 2016: 10.9 km lungime, 2+1 benzi, fara intersectii la nivel si sensuri giratorii tampite la capete cum sunt la centurile Lugojului, Caransebesului, Alexandriei, Craiovei, etc. CNAIR  :bash: :bash:. Filmarea este realizata in august 2016

https://www.youtube.com/watch?v=fZshXbs1_JU

florin74

S-au finalizat lucrarile la A8, Olimpia Odos segmentul Patras-Corint (120 Km)

The Olympia Highway has a total length of 202 kilometres, from Elefsina to Corinth and then to Patras and the Patras bypass. The Corinth-Patras section inaugurated on Tuesday is 120 kilometres long, with two lanes and an emergency lane in both directions and 12 completed tunnels with a total length of 18 kilometres along its length.
The contractor's obligations, in addition to building the Corinth-Patras highway, include the improvement of the existing Elefsina-Corinth section of the road and the Patras bypass, with a length of 82 kilometres.The total cost of construction is 1.8 billion euros and the cost of land expropriations is 223 million euros, or 172 million less than the amounts originally demanded by contractors before renegotiation.

Peste o luna si jumatate o verific, impreuna cu sectoarele noi din A5 (Ionian Odos) :)

Au inaugurat grecii in ultimele 6 luni cred ca peste 300 km de autostrada.

Horațiu 87

TURCIA. O filmare cu drona a sectorului de autostrada deschis pe 30 iunie 2016, dintre orasele Gebze si Bursa + al 4-lea cel mai lung pod suspendat din lume   :o :o

https://www.youtube.com/watch?v=iK5nNywUx_k

Dominik

Absolut superba autostrada, pod, tunel, 3-4 benzi pe sens etc
You're in Steelers Country

TibiV

Daaaa...
Vrem si noi !...
(Chiar si mega-podul, dar la Braila... :) )

Cateva observatii:
1. Ce multe puncte de taxare au...
2. Spatiile de servicii sunt cat un orasel de provincie de la noi... (01:52)
3. Au facut mega-tuneluri! Dar nici debleele nu le displac... (02:25)
4. Toate supratraversarile sunt cu pila mediana... (dar la 3 benzi pe sens + banda de urgenta nu ai ce sa zici... Normal... La noi insa o eventuala largire a ceea ce avem la 3 benzi va implica renuntarea la banda de urgenta... sau demolarea si reconstruirea)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Cine a remarcat ca dubleaza un DX sau chiar o autostrada?


cezar-mario2012


Dominik

You're in Steelers Country

SB76UFO

Suntem la mii de ani lumina. Asta este realitatea
"Prostia este eternă și invincibilă"