Author Topic: Drumurile Europei  (Read 142914 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mishu77

  • Executive
  • *****
  • Posts: 311
  • Karma: +56/-22
Re: Drumurile Europei
« Reply #675 on: April 08, 2017, 06:03:33 PM »
^^ Pentru ani dinainte de al doilea razboi mondial sigur ca aia era o autostrada

https://en.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_8

 

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.599
  • Karma: +1714/-1721
Re: Drumurile Europei
« Reply #676 on: April 09, 2017, 12:10:36 AM »
@dumbravaandrei, este exact cum spune mishu77, A8 in Germania s-a construit inainte de 1945. Acum se fac eforturi uriase de upgrade, in unele locuri se modifica complet traseul, inclusiv tunele gigant (intre Stuttgart si München). In zona mentionata de tine chiar acum nu se lucreaza, dar urmeaza. Treptat autostrazile in forma facuta in anii 1935-1945 dispar si se inlocuiesc cu variante moderne. Dar procedurile dureaza si la ei, banii sunt multi comparativ cu ai nostri, dar totusi limitati.

Daca noi vrem acum sa construim autostrazi asa cum intelegeau nemtii sa faca in 1935-1945, la parcul auto de atunci (din care lipseau TIR-urile) - atunci bravos.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

Goldmund

  • Hero
  • *
  • Posts: 549
  • Karma: +298/-450
    • Google Maps-Stuttgart
Re: Drumurile Europei
« Reply #677 on: April 09, 2017, 12:17:07 PM »
.............

ATENTIE: nici un drum din Germania nu este de tip "express" cap-coada, adica nu exista ceva gen Craiova-Pitesti drum express. Exista ori autostrazi veritabile, ori sectoare scurte de max. 20-30km de drumuri federale cu aspect de drum express, si viteza nelimitata cum spuneam. Aceste sectoare se continua cu drumuri 1+1 normale, unele trecand si prin localitati, la fel ca DN-urile majore de la noi.

Ceea ce noi aici numim drum express, adica benzi mai inguste, curbe mai stranse, intrari iesiri mai din scurt etc... NU SE PRETEAZA PENTRU TRANZIT. Nu se preteaza pentru camioane si depasiri in siguranta, nu se preteaza la drum lung, nu ofera nici siguranta si nici comfortul autostrazilor. Acest tip de drum este ideal pentru zone aglomerate de DN, langa orase mari, de ex. DN1 in zona de ocolire a Ploiestiului (daca s-ar elimina toate intersectiile la nivel).
.............

Stuttgart-Tübingen este un astfel de drum, "de la cap la coada", patru benzi, chiar daca B27  este un drum local si continua pana la capatul landului...(pt. ca diferentiai intre autostrazi si "B"- uri, la noi avem doar A2 de la un capat la altul autostrada, restul...)
Cat despre latimea benzilor de pe un "Bundesstraße", sunt mai late decat pe oricare autostrada din unele tari europene..., altfel cum ar fi posibil ceea ce ai scris tu: " viteza nelimitata cum spuneam"....
Un alt traseu dintr-un "B" de la cap la coada pe patru benzi ar fi Stuttgart-Schwäbisch Gmünd, daca nu ma insel(de pe B10/B14 din Stgt.) aprox. 90 km, cu doua tuneluri spectaculoase(unul dintre ele la min. 1:22     )
Cat despre "incarcatura unui "B", eu circul pe B10 destul de des si te rog sa ma crezi ca prima banda este aproape a camioanelor...Un trafic infernal, dimineata.
Aceste strazi sunt astfel concepute incat suporta (aproape) la fel ca o autostrada.

 :cheers: :cheers: :cheers:

adrian-FSB

  • Youngster
  • *
  • Posts: 44
  • Karma: +39/-28
Re: Drumurile Europei
« Reply #678 on: April 10, 2017, 09:25:05 AM »
Salut tuturor.

N-am stiut in ce sectiune de pe site sa postez aceasta stire dar cred ca ar merita sa se sublinieze inca o data, daca mai era nevoie, diferenta colosala dintre autoritatile romanesti si cele din alte state (in acest caz Grecia) in materie de autostrazi. Am preferat sa postez stirea in sectiunea A1 pentru ca, recent, a aparut disputa cu realizarea/eliminarea tunelurilor pentru animale. In plus in viitor o sa inceapa lucrarile la tronsonul Pitesti - Sibiu, tronson cu multe tuneluri de construit:

http://www.economica.net/in-timp-ce-romania-fuge-de-tuneluri--grecii-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-autostrada-din-balcani-video_136041.html

si stirea de pe skyscrappercity

http://greece.greekreporter.com/2017/04/06/after-70-years-in-the-making-athens-thessaloniki-motorway-completed/

Partea buna este ca, pentru vacantele noastre in Grecia, o sa avem autostrada completa Salonic - Atena si se pare ca sunt sanse pentru autostrada completa Promachonas - Salonic (ultimul tronson aflat in lucru in zona Serres va fi inaugurat la sfarsitul lunii Aprilie).

Numai bine.


cezar-mario2012

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 950
  • Karma: +429/-144
Re: Drumurile Europei
« Reply #679 on: April 13, 2017, 11:17:04 AM »
 Sezonul deschiderilor de autostradă din Grecia continuă, după ce acum o săptămâna, două greci au inaugurat ultima bucată din A1 de 25 km (8 aprilie 2017) și 10 km din A8 Patras - Korint(31 martie 2017), acum a venit timpul pentru 40 km din A5, secțiunea  Klokova - Kefalovryso (12 aprilie 2017). Secțiune are două tuneluri dintre care unul de 2,9 km.



 Și o filmare cu tunelul din ambele sensuri:

« Last Edit: April 13, 2017, 11:20:08 AM by Ionut »

Dominik

  • Executive
  • *****
  • Posts: 373
  • Karma: +239/-71
Re: Drumurile Europei
« Reply #680 on: April 13, 2017, 03:09:24 PM »
Wow numa' imi fac inima rea cand vad frumusete de tuneluri....si noi nu putem nimic  >:(
You're in Steelers Country !

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 431
  • Karma: +243/-56
Re: Drumurile Europei
« Reply #681 on: April 23, 2017, 05:54:51 PM »
cam asa arata centura orasului Bełchatów din Polonia, deschisa in decembrie 2016: 10.9 km lungime, 2+1 benzi, fara intersectii la nivel si sensuri giratorii tampite la capete cum sunt la centurile Lugojului, Caransebesului, Alexandriei, Craiovei, etc. CNAIR  :bash: :bash:. Filmarea este realizata in august 2016

« Last Edit: April 23, 2017, 07:01:29 PM by Ionut »