Author Topic: Drumurile Europei  (Read 146647 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 627
  • Karma: +217/-80
Re: Drumurile Europei
« Reply #675 on: April 08, 2017, 04:46:25 PM »
Salzburg-Munchen ce e? Autostrada nu e (in tot traseul ai maxim 40-50km la profil de A - Padurea Moosbach si Rohrdorf-intrarea in Munchen, restul de aproape 100 km e 2x2 cu banda de 3.75, fara banda de urgenta).
Daca aia ar fi cu adevarat viziunea CNAIR a unui DX, nu cred ca se supara nimeni pentru o diferenta corecta de bani si timp de realizare. Daca in schimb viziunea de DX e VO Brasov... Hell NO, NO F.... WAY!
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

mishu77

  • Executive
  • *****
  • Posts: 313
  • Karma: +56/-23
Re: Drumurile Europei
« Reply #676 on: April 08, 2017, 06:03:33 PM »
^^ Pentru ani dinainte de al doilea razboi mondial sigur ca aia era o autostrada

https://en.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_8

 

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.650
  • Karma: +1818/-1813
Re: Drumurile Europei
« Reply #677 on: April 09, 2017, 12:10:36 AM »
@dumbravaandrei, este exact cum spune mishu77, A8 in Germania s-a construit inainte de 1945. Acum se fac eforturi uriase de upgrade, in unele locuri se modifica complet traseul, inclusiv tunele gigant (intre Stuttgart si München). In zona mentionata de tine chiar acum nu se lucreaza, dar urmeaza. Treptat autostrazile in forma facuta in anii 1935-1945 dispar si se inlocuiesc cu variante moderne. Dar procedurile dureaza si la ei, banii sunt multi comparativ cu ai nostri, dar totusi limitati.

Daca noi vrem acum sa construim autostrazi asa cum intelegeau nemtii sa faca in 1935-1945, la parcul auto de atunci (din care lipseau TIR-urile) - atunci bravos.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

Goldmund

  • Hero
  • *
  • Posts: 553
  • Karma: +301/-451
    • Google Maps-Stuttgart
Re: Drumurile Europei
« Reply #678 on: April 09, 2017, 12:17:07 PM »
.............

ATENTIE: nici un drum din Germania nu este de tip "express" cap-coada, adica nu exista ceva gen Craiova-Pitesti drum express. Exista ori autostrazi veritabile, ori sectoare scurte de max. 20-30km de drumuri federale cu aspect de drum express, si viteza nelimitata cum spuneam. Aceste sectoare se continua cu drumuri 1+1 normale, unele trecand si prin localitati, la fel ca DN-urile majore de la noi.

Ceea ce noi aici numim drum express, adica benzi mai inguste, curbe mai stranse, intrari iesiri mai din scurt etc... NU SE PRETEAZA PENTRU TRANZIT. Nu se preteaza pentru camioane si depasiri in siguranta, nu se preteaza la drum lung, nu ofera nici siguranta si nici comfortul autostrazilor. Acest tip de drum este ideal pentru zone aglomerate de DN, langa orase mari, de ex. DN1 in zona de ocolire a Ploiestiului (daca s-ar elimina toate intersectiile la nivel).
.............

Stuttgart-Tübingen este un astfel de drum, "de la cap la coada", patru benzi, chiar daca B27  este un drum local si continua pana la capatul landului...(pt. ca diferentiai intre autostrazi si "B"- uri, la noi avem doar A2 de la un capat la altul autostrada, restul...)
Cat despre latimea benzilor de pe un "Bundesstraße", sunt mai late decat pe oricare autostrada din unele tari europene..., altfel cum ar fi posibil ceea ce ai scris tu: " viteza nelimitata cum spuneam"....
Un alt traseu dintr-un "B" de la cap la coada pe patru benzi ar fi Stuttgart-Schwäbisch Gmünd, daca nu ma insel(de pe B10/B14 din Stgt.) aprox. 90 km, cu doua tuneluri spectaculoase(unul dintre ele la min. 1:22     )
Cat despre "incarcatura unui "B", eu circul pe B10 destul de des si te rog sa ma crezi ca prima banda este aproape a camioanelor...Un trafic infernal, dimineata.
Aceste strazi sunt astfel concepute incat suporta (aproape) la fel ca o autostrada.

 :cheers: :cheers: :cheers:

adrian-FSB

  • Youngster
  • *
  • Posts: 45
  • Karma: +39/-32
Re: Drumurile Europei
« Reply #679 on: April 10, 2017, 09:25:05 AM »
Salut tuturor.

N-am stiut in ce sectiune de pe site sa postez aceasta stire dar cred ca ar merita sa se sublinieze inca o data, daca mai era nevoie, diferenta colosala dintre autoritatile romanesti si cele din alte state (in acest caz Grecia) in materie de autostrazi. Am preferat sa postez stirea in sectiunea A1 pentru ca, recent, a aparut disputa cu realizarea/eliminarea tunelurilor pentru animale. In plus in viitor o sa inceapa lucrarile la tronsonul Pitesti - Sibiu, tronson cu multe tuneluri de construit:

http://www.economica.net/in-timp-ce-romania-fuge-de-tuneluri--grecii-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-autostrada-din-balcani-video_136041.html

si stirea de pe skyscrappercity

http://greece.greekreporter.com/2017/04/06/after-70-years-in-the-making-athens-thessaloniki-motorway-completed/

Partea buna este ca, pentru vacantele noastre in Grecia, o sa avem autostrada completa Salonic - Atena si se pare ca sunt sanse pentru autostrada completa Promachonas - Salonic (ultimul tronson aflat in lucru in zona Serres va fi inaugurat la sfarsitul lunii Aprilie).

Numai bine.


cezar-mario2012

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 957
  • Karma: +433/-144
Re: Drumurile Europei
« Reply #680 on: April 13, 2017, 11:17:04 AM »
 Sezonul deschiderilor de autostradă din Grecia continuă, după ce acum o săptămâna, două greci au inaugurat ultima bucată din A1 de 25 km (8 aprilie 2017) și 10 km din A8 Patras - Korint(31 martie 2017), acum a venit timpul pentru 40 km din A5, secțiunea  Klokova - Kefalovryso (12 aprilie 2017). Secțiune are două tuneluri dintre care unul de 2,9 km.



 Și o filmare cu tunelul din ambele sensuri:

« Last Edit: April 13, 2017, 11:20:08 AM by Ionut »

Dominik

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 488
  • Karma: +262/-97
Re: Drumurile Europei
« Reply #681 on: April 13, 2017, 03:09:24 PM »
Wow numa' imi fac inima rea cand vad frumusete de tuneluri....si noi nu putem nimic  >:(
You're in Steelers Country !

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 441
  • Karma: +250/-57
Re: Drumurile Europei
« Reply #682 on: April 23, 2017, 05:54:51 PM »
cam asa arata centura orasului Bełchatów din Polonia, deschisa in decembrie 2016: 10.9 km lungime, 2+1 benzi, fara intersectii la nivel si sensuri giratorii tampite la capete cum sunt la centurile Lugojului, Caransebesului, Alexandriei, Craiovei, etc. CNAIR  :bash: :bash:. Filmarea este realizata in august 2016

« Last Edit: April 23, 2017, 07:01:29 PM by Ionut »

florin74

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.832
  • Karma: +562/-24
Re: Drumurile Europei
« Reply #683 on: May 01, 2017, 08:14:05 PM »
S-au finalizat lucrarile la A8, Olimpia Odos segmentul Patras-Corint (120 Km)

The Olympia Highway has a total length of 202 kilometres, from Elefsina to Corinth and then to Patras and the Patras bypass. The Corinth-Patras section inaugurated on Tuesday is 120 kilometres long, with two lanes and an emergency lane in both directions and 12 completed tunnels with a total length of 18 kilometres along its length.
The contractor's obligations, in addition to building the Corinth-Patras highway, include the improvement of the existing Elefsina-Corinth section of the road and the Patras bypass, with a length of 82 kilometres.The total cost of construction is 1.8 billion euros and the cost of land expropriations is 223 million euros, or 172 million less than the amounts originally demanded by contractors before renegotiation.

Peste o luna si jumatate o verific, impreuna cu sectoarele noi din A5 (Ionian Odos) :)

Au inaugurat grecii in ultimele 6 luni cred ca peste 300 km de autostrada.

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 441
  • Karma: +250/-57
Re: Drumurile Europei
« Reply #684 on: May 06, 2017, 01:44:09 PM »
TURCIA. O filmare cu drona a sectorului de autostrada deschis pe 30 iunie 2016, dintre orasele Gebze si Bursa + al 4-lea cel mai lung pod suspendat din lume   :o :o


Dominik

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 488
  • Karma: +262/-97
Re: Drumurile Europei
« Reply #685 on: May 06, 2017, 02:52:04 PM »
Absolut superba autostrada, pod, tunel, 3-4 benzi pe sens etc
You're in Steelers Country !

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.342
  • Karma: +2140/-730
Re: Drumurile Europei
« Reply #686 on: May 06, 2017, 11:17:53 PM »
Daaaa...
Vrem si noi !...
(Chiar si mega-podul, dar la Braila... :) )

Cateva observatii:
1. Ce multe puncte de taxare au...
2. Spatiile de servicii sunt cat un orasel de provincie de la noi... (01:52)
3. Au facut mega-tuneluri! Dar nici debleele nu le displac... (02:25)
4. Toate supratraversarile sunt cu pila mediana... (dar la 3 benzi pe sens + banda de urgenta nu ai ce sa zici... Normal... La noi insa o eventuala largire a ceea ce avem la 3 benzi va implica renuntarea la banda de urgenta... sau demolarea si reconstruirea)

voicul

  • Executive
  • *****
  • Posts: 382
  • Karma: +75/-190
Re: Drumurile Europei
« Reply #687 on: May 07, 2017, 08:15:26 PM »
Cine a remarcat ca dubleaza un DX sau chiar o autostrada?

Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.
Curand schimb cu:
Bucuresti - locu 1 'n top din LUME la cel mai congestionat trafic.

cezar-mario2012

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 957
  • Karma: +433/-144
Re: Drumurile Europei
« Reply #688 on: May 09, 2017, 10:25:14 PM »
« Last Edit: May 09, 2017, 10:32:39 PM by Ionut »

Dominik

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 488
  • Karma: +262/-97
Re: Drumurile Europei
« Reply #689 on: May 09, 2017, 10:45:42 PM »
E un film SF pt noi  :)
You're in Steelers Country !