News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

#660
Daca ne luam dupa densitatea tunelelor, din cei 300.000 de locuitori, cam 100.000 sunt ursi... :D

Suze de off, dar ramai mut cand vezi tunel dupa tunel...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Frumoasa insula Madeira si traseul DX-ului pe coline si cu tuneluri e superb !!!
You're in Steelers Country

florin74

#662
De azi se circula oficial pe sectorul lipsa dintre Salonic si Grecia (21 km, 3 tuneluri)



Cred ca innebunesc cei din CNAIR  si Cuc  daca vad indicatorul din poza .  :bash:



Si din interior

cezar-mario2012

#663
 Un film mai bun cu cele trei tuneluri :D



  Trebuie sa spunem ca această secțiune a durat 10 ani pentru a putea fi finalizată și ținând cont și de clima lor.. cred ca Pitești - Sibiu va fi finalizata în 40 de ani :baby:

cezar-mario2012

#664
 Și grecii au mai dat în folosință pe 31 martie 2017 o secțiune de 10 km din A8 Patras - Korint:


voicul

In Slovacia si Cehia exista radare fixe? Se aplica abaterea de 10% /+10km peste viteza legala?

Dominik

Superbe tunelurile, oare cand vom avea si noi asa ceva ? macar pe Pitesti-Sibiu....in urmatorii 10 ani nu cred !!!  >:(
You're in Steelers Country

fspy87

Quote from: voicul on April 07, 2017, 03:56:16 PM
In Slovacia si Cehia exista radare fixe? Se aplica abaterea de 10% /+10km peste viteza legala?
In Cehia exista pe autostrada și la intrare sau ieșire din anumite localități. Atenție, le poți întâlni și în interiorul localităților cu mici excepții.

In Slovacia pe Bratislava bypass știu, în rest nu am dat de ele.

Regula se pare că nu se aplică, la +2km/h primești un blitz de culoare roșie.

Trimis de pe al meu HUAWEI GRA-L09 folosind Tapatalk


bogdymol

Saptamana aceasta am fost langa Edinburgh in Scotia, asa ca am oprit sa fac cateva poze la Queensferry Crossing (locatia).

De la stanga la dreapta in ambele poze:
Forth Bridge (pod de cale ferata deschis circulatiei in 1890 - a fost podul cu cea mai mare deschidere din lume la vremea sa)
Forth Road Bridge (podul rutier curent, deschis in 1964)
New Queensferry Crossing (noul pod rutier in constructie - va fi deschis circulatiei la sfarsitul verii)

Click pe poze pentru varianta mare.



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

Quote from: florin74 on April 07, 2017, 10:18:11 AM
Cred ca innebunesc cei din CNAIR  si Cuc  daca vad indicatorul din poza .  :bash:
:lol:

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: cosss on April 07, 2017, 07:03:31 PM
,,Construcția unui drum expres de mare viteză în regim de autostradă (lățime standard drum expres – 21 m, lățime drum expres de mare viteză cu regim de autostradă Craiova-Pitești – 23 m, viteză de rulare – 130 km/h, două benzi pe sens, separator de sens, fără bandă de urgență) are avantajul unui timp mai scurt de execuție. Mai mult, pentru acest proiect există deja acordul de mediu! - See more at: http://www.lupamea.ro/politic/claudiu-manda-oltenia-nu-mai-putea-sa-astepte-sase-ani-dupa-autostrada/#sthash.R3YNhHOB.dpuf

Drum expres (fara banda de urgenta) pe care sa se circule cu 130 km/h? Exista asa ceva prin vreo tara?

dumbravaandrei

Sunt, dar se circula cu 120 km/h... sunt suficiente prin Germania. Dar drumurile alea au banda de circulatie mai lata decat cea de pe autostrada cu aproximativ 20 cm.

Neufunk

Este ok drumul expres, dar sper ca iesirile si intrarile sa se faca pe model autostrada (adica nu model DN).

In viitorul indepartat se va face Autostrada Sudului (adica Bucuresti - Dragneastadt - Craiova - Calafat) iar Craiova si toata zona aia va avea o legatura mai scurta cu occidentul, iar A12 nu ar mai fi avut suficient trafic. Eu as fi preferat din prima sa se apuce de A6 decat de A12, dar..

vancouver

#673
Nu exista drumuri express in Germania. Nu exista drumuri cu benzi cu 20cm mai late decat cele de autostrada. Pe autostrada sunt cele mai late benzi, si anume 3,75m prima banda si 3,50 celelalte.

Ceea ce numiti voi drumuri express in Germania, sunt sectoare de drum federal (Bundesstraßen) sau de land (Landstraßen), upgradate la nivel 2+2 cu parapet median si cu intersectii denivelate. REGIMUL DE VITEZA PE ACESTE DRUMURI ESTE NELIMITAT, LA FEL CA PE AUTOSTRADA, cu exceptia zonelor cu viteza limitata prin panouri.

ATENTIE: nici un drum din Germania nu este de tip "express" cap-coada, adica nu exista ceva gen Craiova-Pitesti drum express. Exista ori autostrazi veritabile, ori sectoare scurte de max. 20-30km de drumuri federale cu aspect de drum express, si viteza nelimitata cum spuneam. Aceste sectoare se continua cu drumuri 1+1 normale, unele trecand si prin localitati, la fel ca DN-urile majore de la noi.

Ceea ce noi aici numim drum express, adica benzi mai inguste, curbe mai stranse, intrari iesiri mai din scurt etc... NU SE PRETEAZA PENTRU TRANZIT. Nu se preteaza pentru camioane si depasiri in siguranta, nu se preteaza la drum lung, nu ofera nici siguranta si nici comfortul autostrazilor. Acest tip de drum este ideal pentru zone aglomerate de DN, langa orase mari, de ex. DN1 in zona de ocolire a Ploiestiului (daca s-ar elimina toate intersectiile la nivel).

A12 este un drum de tranzit si nu poate fi decat autostrada.

PS. Daca nu cunoasteti despre Germania, nu mai imprastiati informatii false, va rog.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dumbravaandrei

Salzburg-Munchen ce e? Autostrada nu e (in tot traseul ai maxim 40-50km la profil de A - Padurea Moosbach si Rohrdorf-intrarea in Munchen, restul de aproape 100 km e 2x2 cu banda de 3.75, fara banda de urgenta).
Daca aia ar fi cu adevarat viziunea CNAIR a unui DX, nu cred ca se supara nimeni pentru o diferenta corecta de bani si timp de realizare. Daca in schimb viziunea de DX e VO Brasov... Hell NO, NO F.... WAY!