News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

panda80

Pe A1 Intre Bologna si Firenze se lucreaza la un nou traseu al autostrazii, Variante di Valico, ce va traversa muntii la o altitudine mult mai mica, printr-un lung tunel de baza. Se va elimina astfel portiunea 2+2 cu multe curbe a autostrazii, zona unde se produc des aglomerari. Sfarsitul lucrarilor este programat in 2015.

bogdymol

^^ Asa este. Intre timp am aflat si eu mai multe informatii de pe thread-ul cu autostrazile din Italia de pe SSC. Se pare ca pe o portiune o sa se pricopseasca cu 2 autostrazi paralele.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

user201

Câteva imagini din Grecia, din zona graniței cu Bulgaria:












user201

Tot în Grecia, lângă localitatea Sidirokastro există un tronson de autostradă ce este închis circulației, deși pare aproape gata( lipsesc doar marcajele din ce văd eu ):










user201

În schimb pe lângă Serres, tot pe ruta granița cu Bulgaria - Salonic, se lucra, după cum se vede și din poze. Scuze pentru reflexia bordului mașinii în unele imagini:













În altă ordine de idei, legătura dintre Lagkadas și Kilkis ca și autostradă, părea terminată și chiar circulată, deși anul trecut și acest șantier părea abandonat.

CinX

Quote from: iuli on August 27, 2013, 08:13:29 PM
Ca o primă concluzie... Drumurile din Slovacia sunt aproape goale, traficul e mai mult de tranzit, nici măcar spre stațiuni, așa cum se vede nu e țipenie de mașină pe kilometrii întregi. Se circulă foarte prudent și preventiv cu viteză la limita legală. Eu, de exemplu, circulam pe autostradă cu 135 și depășeam cam pe toți. Nici măcar în orașe nu e prea multă lume iar mașinile merg încet, nu se trece pe galben, nu se claxonează, se păstrează distanță de cel puțin o mașină cnând se circulă și o jumătate de mașină când se staționează.

Drumurile sunt cam ca la noi, cu o idee mai bune la noi. Autostrada dintre Košice și Prešov e autostradă comunistă, puțin cârpită ca strad de uzură. Pasajele peste autostradă sunt ruginite, iar betonul e desprins de se vede armătura. Cam seamănă cu A1 dintre Pitești și București acum vreo 10-15 ani. Drumurile naționale sunt OK, deși în unele porțiuni trebuie să ai grijă că la 70 ai șanse să îți fugă volanul din cauza cârpelilor.

În orașe străzile sunt dezastru, poate în Košice în centru să zicem că ar fi cât de cât OK.

Dacă nu sunt mașini pe drumurile naționale în schimb dai de foarte mulți cicliști (nu bicicliști) care circulă pe mijlocul benzii fără niciun semn prin care să-i observi de la distanță, adică fără becuri, ochi de pisică, vestă reflectorizantă, echipați exact ca la competițiile cicliste. La fel sunt și destui care fac jogging pe partea carosabilă, de multe ori 3-4 și chiar 5 pe toată lățimea benzii, la fel fără nimic prin care săi vezi, mai ales că fac asta la apusul soarelui și au căști în urechi.

Nici nu vreau să știu ce discuții interminabile ar fi la noi dacă ar fi ce am văzut acolo. Prin concluzie (personală) suntem un popor mioritic care se pricepe la toate, preferă să se vaite, să bârfească și mereu nemulțumit.

Așteptați să ajung și la Polonia...

Fain thread-ul, ar trebui sa caut si eu niste poze sa le pun aici.

Buna si recenzia ta, am fost si eu anul asta in mai prin Polonia pe ruta Zgorzelec, Wroclaw, Krakow, si Slovacia, apoi Ungaria, si concluziile tale sunt foarte corecte. In Polonia as adauga ca autostrazile si DN-urile pe care am fost, chiar si drumurile judetene, erau bune spre foarte bune. In schimb in orasele in care am oprit, catastrofa, gropi peste gropi, unele chiar cratere, asfalt peste piatra cubica, infrastructura parea bine gandita, dar calitatea era proasta. 

Ruta mea prin Slovacia a fost asta http://goo.gl/maps/yEmsi
Bucata din Polonia am strabatut-o relativ usor, fara ambuteiaje sau nervi, dar era duminica, poate si de aia, iar ruta n-a fost principala.

In Ungaria in Miskolc, drumuri proaste, dar si DN-ul incolo era cam rau. Apoi am urcat pe autostrada pana la Debrecen, si n-au mai fost probleme.

panda80

Si DN-ul intre Debrecen si Miskolc este in stare f buna si trece prin putine localitati. Eu il folosesc cand merg spre Germania prin Polonia, fiindca e mai scurt decat autostrada si nu se merita sa cumpar vigneta in Ungaria doar pentru bucata asta. In Ungaria drumurile mi se par din ce in ce mai proaste in ultimul timp, ultima data cand am trecut DN43 Nadlac-Mako nu era in stare prea buna. O sa mai trec maine sa vad cum mai e, abia astept sa folosesc si portiunea noua din M0. Si pe DN4 erau gropi dupa iarna trecuta.

iuli

Panda... drum bun și nervi puțini pe porțiunea dintre Nagylak și Mako! Drumul lor e jalnic...

CinX: ai făcut aproximativ același traseu ca mine ;-)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Marius

iuli nu ma speria. In doua saptamani plec in Germania si stateam in dubii daca ma duc pe la Oradea sau pe la Arad (cu plecare din Blaj). Trageam nadejde ca va fi dat in folosinta lotul Strabag din Orastie-Sibiu. Nicio sansa.

Dar m-am hotarat totusi sa merg pe la Arad. Sper ca nu pierd pana la Mako ce am castigat pe Orastie-Deva.

iuli

Pentru câțiva km nu e grav. Recomand ieșirea prin Nădlac.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

davyl

Am fost eu in iulie pe acolo (dus-intors) si in august (doar dus) ca am iesit pe Turnu-Batonya.

Drumul de la Nadlac la Mako (iesirea in autostrada) e bunicel. Nu mi s-au parut probleme mari. Sunt atatea TIR-rui care trec pe acolo, incat se distruge incet incet. Mai ales in prima comuna din Ungaria, era numai valuri.

Asta pana cand or termina si ungurii restul lor de autostrada dupa Mako si om avea si noi sansa sa vedem tronsonul nostru Nadlac-Pecica gata.

laurashgeo

Uitati ce se poate intampla pe timp de ceatza. Stirea este de astazi, peste 100 masini implicate
http://news.sky.com/story/1137389/sheppey-crash-100-cars-collide-on-bridge

panda80

Quote from: iuli on September 04, 2013, 11:02:58 PM
Panda... drum bun și nervi puțini pe porțiunea dintre Nagylak și Mako! Drumul lor e jalnic...

Am ajuns joi seara acasa, intr-adevar drumul dintre Mako si Nagylak a fost prost, insa problema cea mai mare am intalnit-o in Pecica, unde se lucra la trecerea la nivel cu calea ferata si am stat 1h 20 min. Cozile erau foarte mari pe ambele sensuri. Am facut 900km Dresden-Nadlac in 8h 30min (doamne ce bine e acum pe M0, nici nu am simtit cand a trecut) si Nadlac-Braila (700km) in 11h.

In Cehia au inceput lucrari serioase pe D1 intre Praga si Brno, se lucra in 5-6 locuri, insa nu erau ambuteiaje. Limita de viteza in acele zone este de 80.

Zimox

#73
Va dau o ruta mai accesibila, mai comoda, cu trafic lejer noaptea si tranzit lejer ziua http://goo.gl/maps/78urO  si anume Mako  - Cenad  - Timisoara - Lugoj (de aici sunt 2 posibilitati: 1 sper Faget  - Ilia - DevaA1/Orastie < si 2 prin caransebes - hateg - simeria A1 / Orastie http://goo.gl/maps/xC9YT timp probat pe timp de noapte 3h si ziua 5h in functie de trafic iar calitatea drumului o puteti vedea aici -> http://imageshack.us/a/img836/3748/qld6.png
!

alecu26

Quote from: panda80 on September 03, 2013, 10:57:08 AM
Pe A1 Intre Bologna si Firenze se lucreaza la un nou traseu al autostrazii, Variante di Valico, ce va traversa muntii la o altitudine mult mai mica, printr-un lung tunel de baza. Se va elimina astfel portiunea 2+2 cu multe curbe a autostrazii, zona unde se produc des aglomerari. Sfarsitul lucrarilor este programat in 2015.

colegul de pe SSC , Damago, cred ca chiar lucreaza acolo.
Drumurile noastre POATE;