Drumul Expres DEx Tișița-Albița

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:41:39 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

O decizie logica. Era o aberatie maxima sa se faca aceasta autostrada acum. Traficul este la nivel de 1 masina pe minut ziua si 1 la 5 minute noaptea, iar din acest trafic 50% nu ar lua-o oricum pe autostrada, fiind trafic local, intre localitati invecinate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

iar daca faci Ungheni-Iasi-Bacau/Tg Mures atunci chiar nu mai are rost.
Trebuie sa intelegem ca nu se poate sa avem autostrada/DX chiar peste tot, si cateodata mai trebuie sa folosim si DN-ul existent
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#32
Astazi a fost lansata licitatia ''Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Drum Expres Tisita - Albita".

Valoare estimata: 14.025.217,88 RON fara TVA

Durata contractului: 26 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 14.08.2019

Quote
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului pana la sfarsitul anului 2019.

tom_sawyer

Oferte:
1. TPF INGINERIE SRL
2. Asociere : SEARCH CORPORATION S.R.L. - EGIS ROMANIA S.A.

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100073451

FRS

#34
arheologia 8-9% din pretul SF-ului, interesant.

alecu26

Daca e intruziva...da. De ce nu? M-am saturat de proiecte in care nu sunt nici un sit....dar constructorul gaseste 10...sau sunt 2...si construcotrul găsește 20...din care 3...4 majore.
Daca pe lotul din A3 a lui straco nu era arheomogie...asa cum sa zis la Licitație eram intr-o situație mult mai bine.
Drumurile noastre POATE;



NGC

Nu mai credeti toate prostiile debitate de parlamentari !!!

Nu exista o obligatie legala de a respecta termenul care apare in SICAP. Termenul are caracter mai mult informativ. Poate fi depasit, caz in care se da un nou termen. Un exemplu "clasic" este licitatia pentru PiSi 4, unde termenul era pana acum vreo 2 saptamani 14.11.2019, iar apoi s-a dat un nou termen. Bineinteles insa ca perioada de evaluare se poate incheia si mai repede decat un termen care apare in SICAP.

NGC

Vrabiutele spun ca pe locul intai ar fi asocierea condusa de SEARCH.

Drive_140

#40
Nu este bine, ca centura Barlad nu va fi construita ca o parte de DX.
Este foarte interesant, cum tot va fi proiectat in final. Doua centuri paralele, sau un mare "upgrade" pentru centura.

AlexxC

FIx din acest motiv trebuie facute acele SF-uri pentru DX-uri gen Craiova-Tg-Jiu, pentru corelarea proiectelor de centuri gen cea de la Filiasi cu drumul expres ce va fi construit peste 30-40-50 ani.

IosuaT

#42
http://www.monitoruldevaslui.ro/2020/06/proiectul-autostrada-vasluienilor-merge-inainte/

Proiectul Drumului Expres Tișița – Albița este, cu excepția ultimelor trei luni, (!) în grafic, iar contractul pentru realizarea Studiului de fezabilitate a fost atribuit asocierii de firme Search Corporation – Egis, care a câștigat licitația. Asta înseamnă că e tot mai aproape ziua în care vor demara lucrările la SINGURUL PROIECT DE MARE INFRASTRUCTURĂ CARE TRAVERSEAZĂ JUDEȚUL VASLUI

Conform Studiului de prefezabilitate din 1998, Autostrada Focșani (Tișița) – Albița va avea:

– Viteză de proiectare de 120 km/h;
– Profil transversal pe o platfomă de 26 m;
– 16 pasaje, 8 poduri, o trecere denivelată peste calea ferată;
– Spații pentru servicii cu parcări, grup sanitar, stații de carburant, cu o distanță medie de 24 km între spațiile de parcare;
– 4 noduri rutiere între Tecuci și Albița.
– Lungime totală de 338 km între București – Albița pe autostradă;

Conform contractului aferent realizării Studiului de fezabilitate la nivelul anului 2020, Prestatorul trebuie să:

– identifice minim trei variante de traseu (o lungime totală de aproximativ 150 km), pe care să facă analiza multi-criterială;
– realizeze în cadrul acestui contract Studiul geotehnic, Studiul de seismicitate, studiile topografice detaliate, studiul arheologic, alte investigații de sol și material; Studii privind ocuparea terenurilor, identificarea proprietarilor, a suprafețelor de teren afectate și raportul de evaluare a acestora; identificarea, relocarea și protejarea utilităților publice;
– identifice și curețe terenul de muniții neexplodate;
– identifice sursele de materiale, inclusiv gropile de împrumut și distanțele de transport, pentru momentul execuției;
– identifice posibilele locații pentru organizări de șantier etc. etc.

În plus:

• Profilul transversal proiectat va fi al unui drum expres cu 2×2 benzi de circulație, asigurând o lățime a părții carosabile de 2×7,00 m și acostamente de 2×2,25 m
• Încă din această fază, Prestatorul trebuie să analizeze extinderea la profil de autostradă, inclusiv achiziția de teren necesar lărgirii ulterioare a platformei
• Înălțimea minimă liberă sub pasajele peste drumuri europene, naționale, județene, comunale și agricole trebuie să fie de minim 5 m
• Aparatele de reazem la structuri vor avea o garanție minimă de 15 ani și o durată de viață de 50 ani
• Dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatație vor avea o garanție minimă de 10 ani și o durată de viață minimă de 50 ani
• Pentru structurile cu lungimea mai mare de 100 m se vor prevedea senzori anti-polei
• structurile cu lungimea mai mare de 100 m și structurile de la noduri vor fi prevăzute cu sisteme de iluminat
• Pentru podurile cu deschideri peste 100 m vor fi prevăzuți senzori de monitorizare a comportării în timp a structurii
• Investiții ample, specific, în zona Punctului de trece a frontierei Albița
• Prestatorul va elabora un plan de întreținere și operare pe 30 ani.


Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.


IosuaT

Sper ca l-am corectat destul de bine. Dar mai mult mi se pare politic Nu pare realizabil înainte de 2030.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.