News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Nelu63


cutter

Pun eu cîteva poze din articolul respectiv (ce se întîmplă cînd nu pui casiuri...).




horatiu.cosma

Arata bine rigolele si pamantul vegetal...Compactare 0

Danny550394

Impregilo Salini ar trebui sa faca altceva in Romania. Vad ca autostrazi nu stiu.
Si cica vroiau sa deschida pana la Margina anul acesta. :lol:
Rigole lipsa. Vegatatie pe terasament lipsa. Nodul Margina lipsa. Inteligenta ....
In primavara o sa fie franjuri tot lotul. Nu-i nimc. O sa ceara prelungirea termenului de finalizare ca in noiembrie a plouat iar peste iarna a nins.


fuscobal

E incredibil felul in care lucreaza astia. Baga la inaintare lucrarile valoroase ca sa deconteze grosul repede si lasa restul la voia sortii !

adiarc

#25416
Eu chiar nu ii înțeleg ,.....aceste lucruri se traduc si in costuri suplimentare pt ei......sunt incurabili...Si cuvintele dure pe care le folosesc la adresa lor , uneori par a fii complimente
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: fuscobal on November 23, 2015, 06:17:57 PM
E incredibil felul in care lucreaza astia. Baga la inaintare lucrarile valoroase ca sa deconteze grosul repede si lasa restul la voia sortii !

Si remarca ta e valoroasa Fuscobal :) Eu credeam ca Salini sa straduie sa acopere macar cu primul strat de asfalt lungimi cit mai mari, ptr a le proteja de precipitatiile de peste iarna, dar de fapt telul lor ascuns pare sa fie cel sesizat de tine. Facem acoperis serios la ziduri care se clatina...
Common sense will get you far !

paulmare

Quote from: fuscobal on November 23, 2015, 06:17:57 PM
E incredibil felul in care lucreaza astia. Baga la inaintare lucrarile valoroase ca sa deconteze grosul repede si lasa restul la voia sortii !

Mai degraba, incredibil ca le-au acceptat la plata stadiile facute asa :)


adiarc

am si eu o intrebare/solicitare.
Unde este faimosul Inspectorat de Stat in Constructii, sa verifice calitatea acestor lucrari , efectuate de Salini-Impregilo ? sau in acest caz legea in domeniu nu se aplica , ci doar cand trebuie sa franam decontarea de facturi pt constructorii care chiar lucreaza si o fac si bine ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adi

ISC raspunde si de calitate? nu e in atributia Inginerului sa verifice si sa raporteze Beneficiarului?

GabiHd

Quote from: luchiano on November 14, 2015, 02:09:01 PM
stie cineva de ce ruteaza google maps prin lugoj daca vii din directia sibiu->timisoara? La coborarea din a1 si urcarea pe a6 scrie "Road Closed on Ramp".
Quote from: AlexIP on November 14, 2015, 02:39:51 PM
Invers rutează bine. O fi fost raportat vreun incident pe waze care a dispărut și încă nu s-a făcut sincronizarea.

E o problema pe un segment in aceasta zona https://goo.gl/maps/9eM3uvJQaVM2 in google maps si se opreste rutarea acolo, nu are continuitate.
Am incercat sa remediez dar nu pare nimic gresit. Am raportat segmentul la google.

Germany

GabiHd, te referi la cei 10 km spre TM ? Nu are drum de acces, probabil de asta nu e modificat pe google maps


fuscobal

Quote from: adiarc on November 23, 2015, 08:21:59 PM
am si eu o intrebare/solicitare.
Unde este faimosul Inspectorat de Stat in Constructii, sa verifice calitatea acestor lucrari , efectuate de Salini-Impregilo ? sau in acest caz legea in domeniu nu se aplica , ci doar cand trebuie sa franam decontarea de facturi pt constructorii care chiar lucreaza si o fac si bine ?

Nu stiu ce competente are in cazul de fata dar ISC nu misca un deget fara ordin de "sus".

aga

"Sunt afectate de alunecări de teren șapte zone ale lotului de autostradă, zone cu lungimi cuprinse între 40 și 1.490 de metri (care cumulat au o lungime de 5,78 km)"
Sursa: CNADNR

Zona 1: km 61+520 – km 62+480 (40 de metri)
Zona 2: km 61+040 – km 61+520 (480 de metri)
Zona 3: km 60+540 – km 61+040 (500 de metri)
Zona 4: km 59+640 – km 60+540 (900 de metri)
Zona 5: km 59+000 – km 59+640 (640 de metri)
Zona 6: km 57+510 – km 59+000 (1490 metri)
Zona 7b: km 63+770 – km 64+850 (1080 metri)
Zona 6bis: km 57+160 – km 57+560 (400 de metri)
Zona 7a: km 63+520 – km 63+770 (250 de metri)

http://www.turnulsfatului.ro/2015/11/23/e-oficial-cnadnr-cauta-alt-constructor-pentru-autostrada-demolata-sa-salveze-bani-nu-vieti/
mea cupla daca s-a mai detaliat asta.