News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 44 Guests are viewing this topic.

Europiu

#25380
@ciprebbe: dar tot nu m-ai lamurit la ce era nevoie de toata terasarea aia? Asa cum spuneai si tu, nu prea imbie animalele la migrat. As zice ca dimpotriva.

Si poate n-ar fi fost o idee rea sa includa in ecoduct si drumul de langa, ceva cam ca aici.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Terasarea e pt stabilizarea dealului afectat de lucrari. Din ce imi dau seama e exact ca la Gilau efectuata si da ( cum zicea si TibiV) varianta din link-ul tau era ideala.
Cum drumul  de langa nu e in administrarea CNADNR nu o sa pupam asa ceva acolo :( . Acum era momentul sa intre in actiune ecologistii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Quote from: cutter on November 21, 2015, 07:59:05 PM
Detalii despre problemele de pe Orăștie-Sibiu lot 3 într-un document prezentat ieri la Comitetul de Monitorizare POST.

Restul de documente de la comitet pot fi consulate aici.

Multumim Catalin....in ritmul acesta , o sa ne trezim ca facem pe exercitiul 2014-2020 , numai proiecte de pe 2007-2013......încet , încet ne apropiem sa trecem de pragul de 2 mld de euro , bani pierduți pe 2007-2013.....adica aproape suficient pt Sibiu-Pitești , plus A0
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

fuscobal

Quote from: ciprebbe on November 21, 2015, 11:01:44 PM
Quote from: rocklee on November 21, 2015, 10:14:05 PM
mai provocat ...data viitoare am sa intru pe mijloc si am sa fac poze ...sau am sa ma urc pe deal pe '' trepti '' facuti de UMB... :D

Am gasit.    https://youtu.be/WlrdNtqG-vo?t=5m05s
Se vede in ultima filmare la min 5.11  nu mai trebuie sa te urci pe "trepti"
Sunt 2 tuburi paralele.

Daca din elementele de la 5:05 se fac tunelurile, trebuiesc minim 2 elemente pentru un arc de cerc complet la ce lungime si raza vad ca au. Referitor la cele 4 santuri colectoare de pluviale, este posibil ca ele sa fie distruse partial dupa ce se astupa cele 2 tuneluri ? Cota finala a ecoductelor e posibil sa inghita oricum primul sant de jos (nu-mi dau seama prea bine din filmare)

MNU

In opinia mea ecoductul va arata asa...



sau asa...



Adica, cu trei ziduri verticale sau cu unul singur la mijloc. Parerea mea e, ca e un pas mare ca se face asa ceva la noi.

adiarc

total de acord.....finalizarea este rapida , arata bine si se poate da drumul traficului , inainte de finalizare......si poate incet , incet , scapam de fobia fata de tuneluri , chiar daca acest ecoduct este doar un mini tunel
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Cel mai probabil asa o sa arate. Problema nu e asta, cred ca am clarificat-o. Problema e ca de o parte a ecoductului avem un debleu cu o panta foarte mare. Inafara de caprele de munte nu cred ca va mai folosi cineva ecoductul.

laszlo.robert

Este utila si turmelor de miorite ,in transhumanta :).

MNU

Quote from: horatiu.cosma on November 22, 2015, 11:23:16 AM
Cel mai probabil asa o sa arate. Problema nu e asta, cred ca am clarificat-o. Problema e ca de o parte a ecoductului avem un debleu cu o panta foarte mare. Inafara de caprele de munte nu cred ca va mai folosi cineva ecoductul.

Nu e nici o problema... cred ca cel mai clar se vede pe filmare. Ecoductul este pozitionat la un capat al debleului unde cota din dreapta (in directia filmarii) este apropiata de cota din stanga. In plus, fiind un ecoduct, nu un pasaj, se poate da o panta dulce pentru a conecta cele doua cote usor diferite. Important e sa ofere o legatura "verde" intre cele doua parti.

Referitor la ecoduct prin subtraversare, cred ca s-a mai discutat. Un pasaj ingust nu va fi folosit de animale. Unul mai lat (mai lung pe axul autostrazii), va fi scump, asa ca varianta actuala e cea mai nimerita. Daca se pun si arbusti sub forma de perdea verde de protectie pe laterale, animalele se vor simti si mai protejate de traficul de autostrada care trece prin ecoduct.

Nelu63

Mutumesc rocklee! Pasiune si munca =rocklee! :gj:

rocklee

da asa va arta ecoductul ...filmarea ma lamurit si pe mine ...de unde am facut pozele ...nu se vedea trei fundati ...

jalemare

Mulțumesc Roklee, că întotdeauna, la cel mai înalt nivel!
Mulțumesc, încă o dată, pentru efort și disponibilitate  :D

Cozak

#25392
Am fost azi la Recas, sub imboldul lui Rocklee(great man) sa vin si eu cu un mic update Timisoara-Lugoj
Cred ca auterminat de asfaltat, mai au mici portiuni intarziate, sub poduri sau unde erau treceri peste autostrada.
S-a montat semnalistica si se monteaza parapeti si se marcheaza drumul.Ploua azi deci era liniste pe santier:
Catre Lugoj:







Catre Timmisoara

Masinile pregatite de asfaltare, in portiunea podului, unde nu e marcat mai trebuie ultimul strat.



Sau montat parapetii fonici



Un pasaj agricol in drepul localitatii Izvin.
Era pus stratul bituminos

Bretelele asfaltate la primul strat

Vedere catre Lugoj





Catre timisoara





Nodul Remetea Mare











Bonus benzinaria MOL pe TM-Lj lot 1



Am "deschis" pentru dumneavoastra:

Ahaa

O seara faina va doresc!





Europiu

Quote from: MNU on November 22, 2015, 12:41:57 PM
Nu e nici o problema... cred ca cel mai clar se vede pe filmare. Ecoductul este pozitionat la un capat al debleului unde cota din dreapta (in directia filmarii) este apropiata de cota din stanga. In plus, fiind un ecoduct, nu un pasaj, se poate da o panta dulce pentru a conecta cele doua cote usor diferite. Important e sa ofere o legatura "verde" intre cele doua parti.

Da, mea culpa. Nu stiu de ce am avut impresia ca eco-tseava va fi de-a lungul intregului versant terasat.

Quote from: ciprebbe on November 22, 2015, 07:51:26 AM
Cum drumul  de langa nu e in administrarea CNADNR nu o sa pupam asa ceva acolo :(

Indeed... :(. Dar, dati-mi voie sa va intreb altceva, oameni buni (ok, este 3/4 ironie): pe acelasi principiu, ca DJ-urile nu sunt in administrarea CNADNR, nu ar trebui ca pasajele A-DJ sa fie, la randul lor, in sarcina consiliilor judetene?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

MNU

O sa-ti raspund 1/4 serios... Daca autostrada nu trebuia construita, DJ-ul era "lasat in pace" asa cum era. Daca i-a mancat in c#r sa faca autostrada, trebuie sa asigure si continuitatea DJ. :)

LE: DJ-ul a fost primul acolo.