Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

^^
Avand in vedere faptul ca 2 decembrie e peste 2 saptamani si inca nu s-a lucrat nimic la refacerea autostrazii a zis si omul ca poate pana la sfarsit de 2016 tot s-a face ceva, gandindu-se probabil si el ca in 2 saptamani nu au cum sa termine :lol:

istvan78

#25291
Data de 02.12.2015 e termenul contractual. Ma tem ca "sf anului 2016" e estimarea (speranta) ministerului, "in functie de..." multe.  :(

Si din moment ce printre conditii mentioneaza si "resursele financiare alocate", rezulta ca nici ei nu se mai asteapta ca antreprenorul din contractul initial sa termine lucrarea vreodata.

NGC

^^^ Partea cu "resursele financiare alocate" se refera la DN-uri. In mesajul de sus este selectata doar partea care are legatura cu A1. Restul il gasiti aici in topicul de DN-uri.

adiarc

#25293
Probabil lucrarea executata e prea calitativa.....trebuie lăsată sa treacă iarna peste groapa , sa se infiltreze apa , îngheț-dezgheț ,etc.....si alți cateva sute de M in ambele sensuri ( care oricum sunt praf ) sa fie introdusi intr-o , eventuala licitatie ulterioara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


rocklee

restul mai tarziu ...acum sunt obosit si sotia ma trimis sa ma inbrac in pijamale ... :sleep: :vroomvroom: :sleep:

dr4qul4

Chiar suntem doar 105 pasionati de infrastructura in aceasta tara? Pentru ca atati au votat pentru Pitesti-Sibiu...

Inteleg ca cei mai multi nu au nici o preferinta in ceea ce priveste traseul, dar nu va intereseaza cum se cheltuie acei 500 mil de euro, cat reprezinta diferenta intre cea mai ieftina si cea mai scumpa varianta?

Eu am impresia ca pe acel forum au aparut anumiti indivizi care incearca din rasputeri sa convinga CNADNR-ul sa aleaga varianta prin Cozia. Exact cum incerca un anumit ministru acum 2 ani. Nu m-ar mira sa fie "postaci" (altfel de ce ar argumenta ca vom circula cu 130km/h prin tunele, cand nici pe viaducte nu vom avea mai mult de 110).
Sa nu ne miram daca mai apoi ne vor spune: "PiSi e prea scumpa, nu o mai facem".

:((
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

Io zic sa ne calmam, ca nu voturile postacilor anonimi vor dicta traseul... Acesta va fi analizat si reanalizat din toate punctele de vedere, vor fi dezbateri, vor fi consultari...

horatiu.cosma

Macar sunt 105 de voturi care se bazeaza pe pareri argumentate. Acum ca argumentele sunt sau nu documentate e o alta discutie. Stai sa vezi cum o sa o ia razna voturile daca intre vreo 2-3 mii de asa-zisi "pasionati" de infrastructura fara o baza de informatii cat de cat.

rocklee

daca tot a fost frumos afara si nu aveam ce face ...miam luat nevasta si sub pretextu...ca mergem la sora ei [la bacea ilia ] sa ne vedem nepotul ...pe traseu mam apucat de pozat si am tot pozat de la mintia pana la ...MARGINEA ..
miam lasat sotia la bacea cu nepotul si am plecat in aventura SANTIERUL ... :)
:D
sa incepem ...la baraj la mintia se lucra la terasament si se sapa pe langa halda de steril ...

-se lucra la ecoductul de langa branisca si la cariera de la bretea muresana ..La piloti forati ...pe care pur si simplu iau ingropat ...

-de la bacea la nodul ilia au turnat stratul de uzura pe o bucata destul de intinsa ...

-spatile de servici sunt aproape gata

pe lotul 2 am vizitat

-nodul ILIA DN7 ...unde am stat mai mult timp ...nodul aproape a prins contur .....sau apucat si piloni pasajului peste calea ferata

am trecut si pe la pasajul peste cf simeria timisoara ...aici iarasi au avansat lucrurile

apoi am facut o vizita la podul de la mures ...aici am opservat ceva care nu mia aprea placut ...in santier erau numai niste sudori care sudau grinzile in rest nici o miscare ....mai era de turnat vrio doi piloni dar erau abandonati asa parea ...

la nodul dobra era ceva miscare dar destul de slabuta ....in rest se lucra sustinut la terasamente pe o mare parte a lotului ...

- am mai intrat in zonele lapugiu teiu .ohaba si la capatul lotului unde va fi trecut dnul peste autostraca ...

-apoi ma plecat la nodul marginea ..

aiciam vizitat ...podul peste bega ....configuratia nodului unde stau destul de slab ...viaductul peste calea ferata si piloni de la viaductul peste dnu...din care unul era turnat partial iar celalalt era cofrat tot partial ...si aici am certa un om care isi facea de lucru cu o placheta pe o parte rosie si pe cealata verde ...cu care oprea masinile ...mia spus sa nu mai pozez ca nui voi  :|... desigur lam ascultat ..NUUU....


si acum sa incepem sa punem ceia ce asteapta toata lumea !!!!

thor5

#25302
Eu cred ca ar fi un adevarat dezastru daca PiSi se va face dupa cum voteaza tot poporul! Si eu cred in democratie, dar cred deasemenea ca "chestiile" tehnice ar trebui lasate la latitudinea specialistilor, inginerilor, si nu la indemana "afaceristilor asfaltatori" fara studii de specialitate. Vrem PiSi, faceti-o cat mai scurta, cat mai dreapta si ... cat mai curand posibil. Atat.

rocklee

terasamentul de pe marginea muresului lau ridicat pana la nivelul dnului ...in dreapta imagini se vede dnul






rocklee

citeva imagini unde se gata autorizatia de constructie a umbului ...de aici spre ecoduct se asfalta...






si terasmentul abandonat ... >:(