News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 32 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@alecu26...daca Rosu e var 1... atunci este si normal sa fie propusa aceasta varianta.

var albastra (2) darama un cartier nou din Curtea de Arges, care s-a extins intre cele 2 SF-uri :)

Celelalte 3 variante fac exces de tunele.


Practic, in 7 ani am realizat ca..traseul va fi acelasi dar mai avem cateva case de ocolit!

PS. Tunelul Curtea de Arges era in SF-ul din 2008?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Tunelurile se propun a fi cu doua benzi FARA banda de urgenta!
O fi bine?

horatiu.cosma

#25052
Aici, la documentul Raport de Progres nr. 2 - Revizuire/Actualizare Studiu de fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Pitesti", pdf-ul al doilea, de 200 de mega, pagina 15, se discuta toate variantele, cu avantaje si dezavantaje.

L.E. Se pare ca astrele se aliniaza sa iasa varianta 1, cea rosie.
L.E. 2: Au propus 4 variante pe langa cea rosie, doar ca sa zica ca toate avantajele sunt la cea rosie, si toate dezavantajele lla celelalte. Un singur avantaj au celelalte 4 impreuna: una din solutii e mai scurta cu 700 de metri :)))))).

danutzu_1069

In "Raport_de_inceput_SF_Sibiu_Pitesti" de la pag. 147 se vorbeste despre tuneluri.
CITITI!!

_Ionut

Daca nu au vazut ditamai cartierul mi-e groaza sa ma gandesc mai departe...

horatiu.cosma

"geometrizarea traseului a fost aleasa astfel incat in zona Talmacel ‐ Boita sa fie permisa dezvoltarea unui nod rutier de
mare viteza intre autostrada Sibiu‐Fagaras si autostrada Sibiu‐Pitesti". Deci am aflat unde se va face jonctiunea cu Sibiu-Brasov.

horatiu.cosma

#25056
Poiana ‐ Salatruc Km 58+500 ‐ 66+000: Interferente tangentiale cu zona protejata Natura 200

Boita ‐ Lazaret Km 15+500 ‐ 23+900: Traverseaza o arie protejata Natura2000

Cam astea par sa fie zonele unde ar fi probleme cu mediul. Plus o gramada de consolidari ale malului Oltului, dar asta nu e problematic. In defileu, in unele zone, viteza de proiectare va fi de 100km/ora.

danutzu_1069

Fiind o situatie deosebita, sper ca Ionut sa nu se supere daca ii rog pe toti colegii de forum sa intre si pe cel al cnadnr pentru comentarii.

http://forum.cnadnr.ro/viewforum.php?f=6

horatiu.cosma

Ar mai fi de citit aici, pagina 16(final),17,18(inceput)

alecu26

Ne exista profil lung sa ne dumirim care e cea mai mare cota? Poate ce am putea propune....dar vreau sa mă uit și eu pe desene pe un calculator normal ar fi lungirea unor tuneluri de pe primele doua variante.
Drumurile noastre POATE;

danutzu_1069

Se propune reabilitarea DN73C, de la nodul cu A1 pana in DN7 - 12Km

AdrianB1

#25061

Situatia vazuta de sus (la propriu) e cam asa:
- in zona Curtea de Arges sunt mai multe vai care se preteaza la un traseu, drept pentru care alegerea e intre a trece prin Curtea de Arges sau nu. Un nod langa CdA ajuta si pentru Transfagarasean, mai ales ca drumul dupa Arefu e groaznic, traseul prin Dumbravesti ar putea fi luat in seamna doar daca iese mai ieftin
- iesiri in Valea Oltului mai la sud nu au nici un sens; constructia unei autostrazi pe Valea Oltului e scumpa si dificila, in schimb pe cealalta parte a muntelui Cozia sunt destule vai line pe unde se poate  trece, deci traseele fanteziste cu tunele spre Calimanesti sunt doar ... fantezii
- singura bucata discutabila pentru mine e de la Propoare la Cainenii Mari. Vazuta din avion, zona imbie la un traseu prin Titesti, Boisoara, Greblesti-Cainenii Mici. Nu pentru ca e in linie dreapta, ci din alt motiv: la nordul Vaii Oltului albia e mai ingusta, iar terenul pe margini si mai ingust; daca de la Brezoi in jos mai sunt fasii de teren pe langa rau, la nord nu mai e nimic, iar autostrada pur si simplu nu are loc. Din cauza asta zona Tutesti-Caineni pare alternativa mai proasta la Titesti-Boisoara-Greblesti
- de la Cainenii Mici la Boita valea e atat de ingusta incat nu exista nici o alta optiune
- in zona Talmacel -Vestem nu prea conteaza atat de mult

Din pacate filmarea pe care o am pentru zona asta e facuta din carlinga si la un unghi care nu permite sa se vada detaliile atat de bine, e prea aproape de orizontala. Daca vremea s-ar imbunatati as incerca o filmare mai buna, dar nimic nu se compara cu ocazia de a vedea cu ochii proprii pentru ca exista si imaginea de ansamblu si precizia mai buna. Daca nu se ia o decizie finala pentru bucata din munti pana la primavara as lua pe cineva care se pricepe sa vada situatia personal si sa isi formeze o parere.

AdrianB1

O idee venita dupa discutii pe PM: daca tot se discuta pe forumul CNADNR despre trasee si tot exista API, de ce nu dezbatem noi aici si cineva din API sa discute cu CNADNR ca sa nu mergem 15 acolo cu 16 idei?

adiarc

Consider ca prp.criteriu este cel bazat pe foraje si tipul de sol , astfel încât sa evitam zonele cele mai instabile - in prp f aproape de V.Oltului

Eu as merge pe variantele cele mai costisitoare , cu cat mai multe tuneluri si viaducte.Chiar daca , teoretic sunt cele mai scumpe , pe un ciclu mediu de viata si întreținere de 15-20 de ani , vom ieși cel mai ieftin.
Daca mergem pe varianta cea mai ieftină , va fii o greșeala catastrofala , pt ca vom ajunge , de fapt , sa dam cei mai multi bani , pe principiul Orăștie-Sibiu , lotul 3

Pt început , sper ca studiuL e pe bune si cei din Cnadnr sa verifice la sânge acest lucru

Sa renunțam la cel mai mic preț!!!!!!!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

_Ionut

Din ceea ce se vede este clar ca varianta 1 si 2 sunt cele msi ieftine, dar ce facem daca apar 3-4 tuneluri pentru ursi?