News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Goldmund

rocklee, ai facut o treaba minunata!
Numai de bine si  :cheers:

Cozak

Buna seara prieteni,
Multumim rocklee pentru frumoasele poze, numai cei implicati stiu cat de mult timp iti ia sa faci un astfel de reportaj.Bravo!
Eu vin cu un mini reportaj, am fost azi pe la Recas si am pozat o portiune a lotului 2 TM_Lugoj.
Pasajul a fost dat in folosinta pe ruta Recas-Herneacova.Intr-adevar un sens este aproape complet cu strat de uzura si un rand de marcaje, pana la nodul Remtea/Izvin:

Vedere catre Lugoj





Spre Timisoara, pe partea stanga se vad stalpii pentru panouri fonoabsorbante.La Izvin erau montati(verde deschis)



Si coboram de pe pasaj catre Herneacova:


Urmatorul pasaj, pe drumul Recas - Petrovaselo, DC75.Nu e dat in folosinta insa e gata, asfaltat si marcat,parapetii montati pe pod:














Vedere spre Timisoara pe partea asfaltata si marcata partial



Spre Lugoj



Vedere spre Timisoara partea fara stratul de uzura ( dreapta cum te uiti spre Timisoara)



Stanga

Dreapta









stefanudrea

#24797
Wooow! In sfarsit imagini din zona! Multumim cozak! Asteptam inaugurarea. Vad ca vremea ii ajuta!

rocklee

cozak nota 10 pentru imagini si informati ...chiar mia placul foarte mult ...felicitari ...si te asteptm cu noutati ...

rocklee

stefanudrea esti din zona de linga  lugoj ...asteptam un reportaj si stiri de pe lotul 2 lugoj deva ...sa vedem in ce stadiu sunt..

Europiu

Quote from: caf on October 25, 2015, 03:27:22 PM
Sa stai atâtea ore pe șantier si sa nu dormi noaptea ca sa ne fericești pe noi cu poze si vesti, cred ca merita tot respectul, aprecierea si mulțumirile noastre.

Nu mai este nimic de adaugat si ma alatur si eu cu multumiri tuturor celor care ne-au rasfatat azi cu poze: @rocklee, @Cozak, @horatiu, @ddfab.

Magnificent job! (de ce nu avem un icon pentru asa ceva?)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Quest

#24801
^

Si din partea mea multumiri ptr efortul vostru, dragi colegi de forum !
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Multumim tuturor pentru reportajele de azi, a fost o zi savuroasa, zici ca ne-am fi inteles toti sa iesim pe teren :). La nodul de la Ilia prea cu spor asfalteaza. Nu stiu de ce, dar am impresia ca vor sa dea in trafic acea deviere a DN-ului de anul acesta. Probabil ii incurca putin actuala configuratie a DN7, o fi avand multe drumuri intre nod si supratraversarea CF, sau mai departe, spre Grind. Intrebare pentru @rocklee. Pasajul peste CF Timisoara-Simeria e facut pentru o eventuala dublare a caii ferate respective? Mi se pare destul de lat, dar si CF intra oblic in pasaj, nu prea imi pot da seama din unghiul pozelor. Legat de Timisoara-Lugoj 2, e asa cum banuiam. Daca la Recas nu e strat de uzura pe un sens, inseamna ca au dus finisoarele din nou la Sanovita. In cel mai rau caz, o sa poata da pana la Topolovat.

TibiV

Şi eu fix la posibilitatea dublării CF prin acel pasaj m-am tot gândit, dar nu am vrut să fiu prăpăstios...
Oricum, în pozele lui rocklee pare ceva mai încăpător decât în ultimele filmări aeriene.
Dar la cum stăm la CF, linia aia nici electrificată nu va fi prea curând...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stefanudrea

Quote from: rocklee on October 25, 2015, 10:53:22 PM
stefanudrea esti din zona de linga  lugoj ...asteptam un reportaj si stiri de pe lotul 2 lugoj deva ...sa vedem in ce stadiu sunt..
Sunt din Drobeta Turnu Severin, cam departe de Lugoj in conditiile in care cred in continuare ca traficul de pe DN6 este infernal si ca este f utila A6. Am zis-o si pe topicul dedicat.

paulmare

Quote from: stangabriel on October 25, 2015, 11:18:04 AM
Absolul Wow. Pe o vreme asa frumoasa, poze incarcate de adevar.

Eu am o problema cu zona de piloti forati inclinati de la cariera. Eu suspectez ca acea intindere uniforma a pamantului vegetal pana in buza fierului beton nu e decat o tehnica de a pune la adapost pentru perioada lunga de timp dealul, pana se apuca iar de lucru. Nu cred ca au/au aprobata solutia inca sau daca sunt dispusi sa o aplice pe banii UMB. va dati seama, nu le-a iesit cu nici un obstacol, ar fi culmea sa traga aici un tunel.

In rest numai de bine, o dupa amiaza placuta.

Asa cred si eu
Insa solutia tehnica - probabil ca (imi dau si eu cu parerea, nu dati cu pietre) are de-a face si cu cei care opereaza cariera
E foarte greu sa gasesti o solutie tehnica buna cand acolo nu ai straturi (ci un morman de deseuri de la cariera si concasoare, de la balastiera etc etc aruncate de-a valma acolo), cand ai toata apa pluviala din cariera care se scurge spre mures, probabil ca si exploateaza prin dinamitare - ma rog
Asta din pacate, cred eu ca o sa mai dureze, si ceea ce fac acuma e exact asta ce spuneti - doar sa conserve ceea ce se poate o bucata mai lunga de timp 

adiarc

#24806
http://www.turnulsfatului.ro/2015/10/25/autostrada-santajelor/

Daca cei plătiți pt asta si-ar fii făcut treaba si ar fii reziliat de acum 2 ani , lotul era acum gata si ok.....acum rezilierea a ajuns cea mai proasta soluție si totodata izbăvirea țeparilor Salini-Impregilo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Eurocopter

Progres bun pe toate loturile Lugoj-Deva, sper sa fie si specialistii de acord cu mine.  :)

http://www.youtube.com/v/WlrdNtqG-vo

http://www.proinfrastructura.ro/implicare/donati/

stangabriel

#24808
Multumim. Parca acum fac legatura intre poze si locatii. S-a lucrat mult, acum sper ca Alecu sa nu aibe dreptate cu lotul 4 pana in 2017....un debleu mic din cele mari pare gata pe lotul 3, arata interesant.

Acum UMB a avut tot interesul sa nu lucreze. Se va apuca de dealul cu licieci de pe A1 dupa ce termina zona cu padure Gilau Nadaselul A3. De ce sa inchirieze utilaje, trebuie sa faca si el putin profit folosindu-le doar pe ale lui.

Cozak

Wow Eurocopter mi-ai facut momentul cafelei de dimineata foarte interesant! Multumim!
E mult facut dar mai e de lucru poate tot atat de mult. E mare si portiunea neatacata cu tunelurile dar si UMB mai are portiunea grea de facut.
Oricum o sa mai uit de cateva ori azi sa diger mai bine.
PS. O supozitie, Neaga zicea de un giratoriu temporar( de fapt giratoriile vor fi cele ale nodului) la Margina la niste bretele provizorii care coboara imediat dupa traversarea caii ferate, ptr ca supratraversarea DN nu e posibila anul acesta si pare abandonata. Ce ziceti?