News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 36 Guests are viewing this topic.

teocharis

Quote from: boer_escu on October 13, 2015, 01:35:45 PM
^^ Am parcurs de cateva ori DJ143B (Rusciori - Mag - Amnas) cu bicicleta si, desi este un drum total neintretinut, mai degraba ceva intre drum de carute si poteca, nu am vazut nicaieri vreun semn de alunecare de teren. Fiind legatura fireasca si drumul istoric intre aceste sate, cu siguranta este mai 'safe' ca si stabilitate decat varianta de traseu aleasa pentru A1.

@frunzaverde  recomanda exact opusul in opinia hotnews: sa ignoram traseele batatorite de mii de ani ptr a scurta/taia/fora colturile.

rezultatele se vad...


dr4qul4

@frunzaverde aduce mereu argumente imbatabile.

Poate ca nu ati vazut alunecari de teren, dar cu siguranta acel drum NU taie dealurile pe drept si urmareste curbele de nivel. In plus, nici trafic nu are astfel incat crapatura de pe A1 ar fi fost mult mai mica.


Nu zic ca un alt traseu nu ar fi fost posibil, dar problemele actuale nu impun abandonarea lotului.

Sa puna mana sa foreze un zid de sprijin sub planul de alunecare si sa ne lase cu "deep-mixingul" lor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

boer_escu

Quote from: istvan78 on October 13, 2015, 01:51:28 PM
Quote from: boer_escu on October 13, 2015, 01:35:45 PM
^^ Am parcurs de cateva ori DJ143B (Rusciori - Mag - Amnas) cu bicicleta si, desi este un drum total neintretinut, mai degraba ceva intre drum de carute si poteca, nu am vazut nicaieri vreun semn de alunecare de teren. Fiind legatura fireasca si drumul istoric intre aceste sate, cu siguranta este mai 'safe' ca si stabilitate decat varianta de traseu aleasa pentru A1.
Poate ca nu e totuna sa excavezi o platforma de 4 m latime pentru un drum de macadam sau una de 27m pentru o autostrada.  ;)
Dar daca tu zici ca e cu siguranta mai "safe", asa o fi, nu te contrazic eu, ca nu-s geolog...

Nici eu nu sunt de specialitate, asadar ar fi trebuit sa scriu 'probabil' in loc de 'cu siguranta'. Greseala mea.


cutter

#24514
Din reportajul făcut de mine pe 20 septembrie:

Quote from: cutter on September 20, 2015, 12:51:23 AM
Dedesubt este argilă umedă și cred că am găsit și piatra spartă:


Nu prea înțeleg senzaționalul știrii de astăzi. Da, e apă infiltrată sub terasament. Da, trebuie excavat terasamentul (a fost deja) - la asta se referă "demolarea" din știrile de astăzi. Dar în timp ce nota citată vorbea la viitor despre demolare, asta s-a realizat deja.

Da, trebuie consolidat terenul înainte de reconstrucția terasamentului. Da, va fi gata săptămîna aceasta proiectul tehnic de consolidare. Și da, CNADNR trebuie să se miște repede astfel încît să se termine refacerea autostrăzii înainte de sezonul rece.

Nu, nu trebuie dărîmată toată autostradă și reconstruită alta. Hai să nu dramatizăm.

Reportajul meu din septembrie vorbește peste tot de infiltrări de apă. A descoperit și presa America astăzi...

ps Voi avea o intervenție în 20 de minute la Digi24 pe tema acestui lot.

alecu26

ei...rahat....parca nu puteti citi printre rânduri.

articolul din Romania Libera as spune ca e 99% scris si comandat de Imbecillio. E clar opinia lor contractuala...care o vor si sustine. Au deschis ca au fost obligati...deci garantia nu curge...de fapt ei nici nu mai sunt obligati sa acorde garantie. Niste idioti.

Trist este ca aceasi abordare contractuala au avut-o de la inceput, ignorând total obligatiile contractuale care le aveau...si au facut fix cum au crezut ei, crezând ca gata...si-au gasit aici prostii si o sa faca profituri de sute de milioane.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Foarte corect ce ai spus @cutter, dar cu o mica obiectie. E inutil sa terminam repede cei 200 de metri escavati, ca sa arate bine de sarbatori, fiindca UE nu inchide ochii si da banii in orice situatie.

paulmare

Apropo de astea http://www.romanialibera.ro/special/dezvaluiri/autostrada-plutitoare--s-a-gasit-apa-la-10-metri-sub-sibiu-orastie-396187

Cutter pusese niste poze cu tuburile de drenaj de-a-n pixul, invelite in balast nesortat, cu capetele nefixate, fara canalizatie de apa la capat etc acum cateva saptamani
Coloane de balast si drenuri - cred ca Alecu zisese de ele - acuma aflam ca de fapt ar fi fost dar nu sunt conectate, nu functioneaza etc
ce sa demolezi pentru astea ? daca tot au sapat atunci nici nu trebuie solutii scumpe gen injectat te miri ce sub fundatie ca sa cresti portanta solului 

Ca au descoperit ca nu functioneaza drenurile dupa ce aveau asfalt etc - nu are nici o treaba cu deschiderea pompieristica cu Rus inainte de Craciun
are treaba doar cu lucrarile facute de mantuiala in stadii cand nu punea inca nimeni presiune pe ei 
ca si la o casa cand se taseaza fundatia, si constructorul iti spune ca e doar din cauza ca a zis nevasta-ta la zugravi sa termine odata ca sa se mute inainte de Craciun
cine crede prostiile alea



cutter


dr4qul4

Sa nu uitam ca, Rus nu le-a zis sa termine mai devreme, ci dimpotriva. Imbecilio nu a respectat nici macar data impusa de dab, care oricum le-a dat un an in plus fata de contractul initial.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

teocharis

probrabil esti singurul de pe aici care nu stie ca tronsonul a fost inaugurat la comanda politica.

dr4qul4

Nu e nici primul si nici ultimul lot de autostrada inaugurat inainte de alegeri, dar asta nu insemna ca imbecilio nu tb sa respecte termenul din contract.

Ei sunt principalii vinovati pentru ca tot ce au facut a fost sa traga de timp si sa santajeze statul roman ca sa obtina suplimentari.
Uiti cumva ca dupa deciza dab ei s-au facut ca lucreaza?  Nu cumva tot lotul lor  praf, cu rigole neterminate?

Sper ca statul roman sa-i dea in judecata sa nu-i mai vad pe aici.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Quote from: dr4qul4 on October 13, 2015, 09:27:11 PM
...
Sper ca statul roman sa-i dea in judecata sa nu-i mai vad pe aici.

La fel imi doream si eu dinainte sa primeasca alte loturi pe care lucreaza acum... si uite ca tot ii mai vedem.

NGC

Referitor la reactualizarea SF-ului pentru Sibiu - Pitesti, CNADNR a fost obligata de CNSC in Iunie 2014 sa faca modificari in CS.

Quote3. Durata contractului este de 17 luni incepand de la data de incepere a contractului (Elaborare Studiu de fezabilitate (5 luni pentru Sectiunea 1 si Sectiunea 5; 12 luni pentru Sectiunea 2, Sectiunea 3, Sectiunea 4 si Sectiunea 6) si 5 luni pentru asistenta beneficiar).

Ordinul de incepere a fost dat abia in 15.07.2015.

NGC