News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: bogdymol on December 09, 2011, 10:42:22 AM
Ei sa faca filmulet din avion... ca de la sol ma ocup eu :D

Abia astept!!! :cheers:

Meanwhile:
http://www.youtube.com/v/cmTrxnutXHM

:banana2:

Apropo, cum vine treaba aia cu "aparat de RACIRE a asfaltului"? Il racesc mai repede sau cum?

bogdymol

Quote from: Ionut on December 09, 2011, 10:48:01 AM
Apropo, cum vine treaba aia cu "aparat de RACIRE a asfaltului"? Il racesc mai repede sau cum?

Cred ca voia sa zica de incalzire (adica se incalzeste stratul suport pe care se aseaza asfaltul).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut


Ionut


bogdymol

Multumim de filmare. Nu se compara stadiul lucrarilor cu Timisoara-Lugoj lot 1.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: bogdymol on December 10, 2011, 08:27:48 AM
Multumim de filmare. Nu se compara stadiul lucrarilor cu Timisoara-Lugoj lot 1.

Ei, sa nu fim asa rai. Totusi Timisoara bypass inseamna cam 10-11 km, iar loturile pe Nadlac-Arad sunt mult mai mari, cam 17 cu 23 sau ceva de genul, nu? Recunosc insa ca UMB face minuni pe Timisoara bypass, incredibil progresul.

MHN

Am trecut azi prin zona si am vazut ca au montat 2 indicatoare in locul in care bretelele de descarcare se departeaza de traseul autostrazii, la nodul de la Giarmata.
Pe cel pus la inceputul bretelei ce descarca traficul de pe autostrada de pe sensul dinspre Arad scrie:
- la dreapta: Lipova si Timisoara
- inainte: Bucuresti, Lugoj si din nou Timisoara
Deci indicatorul acesta anticipeaza deja urmatorul nod de conexiune spre TM, adica pe cel de la Izvin.

Ionut

#322
Vesti bune, merci MHN! :cheers:

Mda, ne pregatim. :)

QuoteMai sunt 3 zile până dăm drumul circulației pe Autostrada Vestului

,,Lucrările sunt fina­lizate în proporţie de 93-94%. Au mai rămas de montat gardurile de protecţie împotriva animalelor şi parapeţii. Până săptămâna viitoare, atât parapeţii, cât şi gardurile, să fie montate în proporţie de 70-80%. Rămâne ca pe tronsoanele în care nu s-au montat gardurile, lucrările să continue şi în luna ianuarie, atâta timp cât va permite vremea", a declarat Eusebiu Pistru, secretar de stat în Ministerul Transporturilor. În condiţiile în care Centura Aradului va fi dată în folosinţă anul viitor, urcarea pe autostradă se va face de pe DN 69, la ieşirea din municipiu, în dreptul pasajului finalizat recent.

,,Lucrarea va fi finalizată în proporţie de 100% până la jumătatea anului 2012, când se va face şi recepţia finală. De asemenea şi Centura Aradului va fi dată în folosinţă cel târziu până la jumătatea anului viitor", a mai spus Pistru. Acesta a ţinut să precizeze că au existat anumite întârzieri din cauza descărcărilor arheologice şi a unor proprietari de terenuri care nu au putut fi găsiţi.

sursa: Capital

Deci pana la urma nu se mai deschide Arad bypass pe un fir pe 20 dec?! :(
Hai sa vedem...

davyl

Quote from: Ionut on December 12, 2011, 06:16:59 AM
Vesti bune, merci MHN! :cheers:

Deci pana la urma nu se mai deschide Arad bypass pe un fir pe 20 dec?! :(
Hai sa vedem...
Multumesc de info, MHN si ionut!

Asteptam ca cei care stiu mai bine situatia din teren la autostrada sa ne spuna sigur daca exista vreo sansa sa se deschida si Arad bypass macar pe un fir cum spui, ionut, insa incep sa cred ca NU! Poate ma insel!

mariansb

#324
pun si aici pozele de sambata si duminica de pe A1,lotul 3,din zona sebes

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

#326






























"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

primele 2 poze si ultimele 2 sunt de la nodul lancram,celelalte de la nodul sebes -est spre sibiu
se pare ca e mai simplu sa mute acei stalpi si liniile de tensiune,decat sa fi ales traseul mai spre nord cu cativa metri
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

#328
Quote from: mariansb on December 12, 2011, 05:06:45 PM
primele 2 poze si ultimele 2 sunt de la nodul lancram,celelalte de la nodul sebes -est spre sibiu
se pare ca e mai simplu sa mute acei stalpi si liniile de tensiune,decat sa fi ales traseul mai spre nord cu cativa metri

Uite aici nodurile ca sa fie mai clar. Ne poti explica pe ele unde sunt poz(n)ele:

Sebes VEST:


Sebes NORD aka Lancram:


Sebes EST:


PS: multumim pentru contributie si mai ales pentru urmatoarele contributii :)
:cheers:

Ionut

QuoteAutostrada Timisoara- Arad, la un pas de deschidere pentru circulatie. Vezi FOTO si VIDEO cu stadiul lucrarilor!



"Nu vorbim de o inaugurare a autostrazii, e vorba doar despre deschiderea circulatiei pe acest tronson, Timisoara – Arad. Acest lucru inseamna ca Autostrada nu va fi dotata, inca, cu statii de alimentare sau grupuri sanitare. Lucrarile pe care le presupun aceste obiective vor fi finalizate in primavara anului 2012. Tot atunci vor fi date in folosinta toate intrarile si iesirile de pe acest tronson. Deocamdata vor fi deschise traficului rutier, langa Timisoara, nodul de la Giarmata, iar in Arad, un alt punct de acces pe autostrada", a declarat Cosmin Tanta, purtatorul de cuvant al DRDP Timis.

"Acest utilaj merge cu 80-100 de metri in fata celui care asterne asfaltul si incalzeste stratul suport, pana la 60-70 grade Celsius, astfel ca in momentul in care se asterne stratul de uzura, carosabilul are o temperatura de peste 30 de grade Celsius. Acest fapt, combinat cu cealalta masura pe care am luat-o in privinta calitatii si anume aditivarea bitumului cu un aditiv special, folosit mai ales in tarile nordice, permite asternerea de asfalt si in conditii de temperaturi scazute sub 10 grade Celsius", a declarat Mircea Melut, director de productie al DRDP Timis.

sursa: Opinia Timisoarei