News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Interesant, eu am verificat ieri ROGOP-ul si era tot acolo.

NGC

^^^ Nu e prima data cand se "volatilizeaza" facturi din ROGOP-ul CNADNR. Am mai scris despre un caz cu ceva luni in urma.

Eurocopter

Din punct de vedere legal e posibil sa anulezi facturi, deci nu vad de ce nu ar fi ok sa se scoata din rogop daca partile ajung la consens, precum se pare ca s-a intamplat de aceasta data.

NGC

#24213
^^^ Nu am zis ca ar fi o problema acest lucru, ci doar ca s-a "volatilizat". Este perfect normal sa se intample cum zici.

Oricum, este foarte posibil ca de fapt TS/106.15 sa fie de fapt TS/104.15 + TS/105.15.

BogdanB

Multumesc @iuli si @NGC20 pentru explicatiile referitoare la scurgerea apei de pe podurile TS (TL2) !
Este interesant acest mod de realizare, cu scurgerea pe la capete, asadar trebuie asiguranta panta necesara (banuiesc ca in momentul suprabetonarii  sau la turnarea asfaltului)

@iuli: daca nu e cu deranj, ar fi fain sa ne arati si cum este realizat acest lucru pe Arad - Timisoara, multumesc frumos !

NGC

#24215
Se realizeaza in principiu direct prin placa de suprabetonare sau beton de egalizare.

trifuhoria

#24216
Accident urat la Mircurea Sibiului, colegii de la Sibiu inca nu au ajuns la birou la Sebes. Multumim CNADNR pentru autostrazile construite si inchise!!!

http://www.turnulsfatului.ro/2015/09/24/primul-mort-pe-dn-1-dupa-inchiderea-autostrazii-accident-la-miercurea/

BoGDaN

#24217
Ma tem ca mi-as lua ban daca as înjura din inima autorii morali ai accidentului, de la CNADNR si Neaga pana la impregilo Am trecut ieri prin zona si pot spune ca se lucra cu mai multe excavatoare in zona debleului de la Acilu. Aplica cineva legea in tara asta cand vine vorba de impregilo si CNADNR??
Neaga ai un om pe conștiința. Incompetenta si furtul costa vieți

nirolf

#24218
Departe de mine să iau apărarea cuiva, dar și șoferul respectiv are parte lui de vină - nu purta centura!

QuoteDin primele cercetări, se pare că șoferul care în urma accidentului a decedat nu a respectat distanța în mers față de automobilul din față, a derapat, a lovit un indicator și s-a oprit brusc în șanț. Șoferul a decedat după ce a fost proiectat pe câmp prin parbrizul mașinii.


trifuhoria


Ionut

Aveti topic de siguranta circulatiei, discutati acolo va rog. :cheers:

NGC

Am mutat aici mesajul de pe pagina anterioara ca acolo am adaugat altceva.

A sesizat cineva ceva probleme sau investigatii pe Nadlac - Pecica sau drumul de legatura DN7G sau la PTF Nadlac 2?

CNADNR a atribuit direct in 27 August 2015 catre MIDDLE ROAD un contract pentru "Servicii de asistenta tehnica de specialitate pentru reprezentarea CNADNR SA in cadrul Sesizarii nr. 2 intentata in cadrul contractului - "Proiectare si Executie Autostrada Nadlac - Arad si Drum de Legatura, Lot 1 km 0+000 - km 22 218", Durata 90 zile".

MIDDLE ROAD a mai avut sau are cateva contracte de asistenta tehnica cu CNADNR.
-> Asistenta tehnica in cadrul disputei 2 intentata in cadrul contractului 92/4637/09.03.2009, "PROIECTAREA SI CONSTRUCTIA AUTOSTRAZII CERNAVODA-MEDGIDIA"
-> Asistenta tehnica in cadrul disputei 1 intentata in cadrul contractului 92/28518/20.05.2011, "Proiectare si execuție autostrada Lugoj - Deva lot 1: km 0+000 – km 27+400"
-> Asistenta tehnica in cadrul disputei 1 intentata in cadrul contractului 92/87092/19.12.2013, "Amenajare Punct de Control la Trecerea Frontierei la km 0+500 si Parcare de Scurtă Durată la km 0+930"

stent76

nu o fi legat de falimentul Romstrade?

NGC

De faliment in sine nu e legat, eventual doar de calitatea lucrarilor efectuate de ei.

iuli

Daca erati curiosi de benzinariile proviziorii.

Spatiul de servicii de pe A1 Timisoara - Arad















-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog