News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 28 Guests are viewing this topic.

alecu26

Ai dreptate...sunt diferite cele doua santiere la UMB, si cumva se impunea la Gilau abordarea asta: daca nu puneau santuri de garda sus la buza sapaturi si nu inierbau si executat treptat sapaturile era un risc enorm de alunecari si eroziuni foarte mari, care sa mute mult material pe autostrada.

Eu compar pe Salini cu TS atat pe Lugoj-Deva 1 cat si Timisoara-Lugoj 2. Geografic ambele tronsoane sunt asemanatoare...adica un usor rambleu.

as zice ca Salini a tinut foarte, foarte mult sa faca progres pe lucrarile principale, si si-a batut foarte putin capul (spre deloc) cu lucrarile secundare si marunte si mai migaloase, care se pot executa si mai tarziu.

TS a avut rezerve de timp enorme, si atunci si-a permis sa fie mai ""rationala"" in abordare.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Da, in cazul asta loturile seamana ca geografie. Probabil ca Salini s-a concentrat pe lucrari principale, strict la corpul autostrazii, in eventualitatea ca ar termina anul acesta si ar da in circulatie, lasand la urma rigole/taluzari si alte lucrari ce sunt in afara aliniamentului. Ca si plusuri, termina mai repede, ca si minusuri, cum ziceai, apa infiltrata in terasament, posibilitate de alunecari, tasari ulterioare, mai multa bataie de cap in timpul garantiei.

adiarc

In zona crăpături , de pe lotul imbecil ,nici acum rigolele laterale nu sunt conectate cu burlanele ce trec pe sub autostrada....așadar , chiar in zona crăpături apa se infiltrează pe unde vrea ea.....poze in câteva minute
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

asadar , un update de pe lotul imbecil
incepem , totusi , cu centura Sibiu si cu zona accidentului de acum , deja , 3 luni de zile , .....in continuare nesolutionata..probabil este nevoie de un accident cu victime , pt ca parazitii CNADNR sa reactioneze



in sfarsit sistemul VMS , este folosit pt a avertiza asupra unei situatii de interes si nu se mai consuma curentul degeab , pt fraze inutile , ca ,- "conduceti prudent "



si iesirea





in zona debleului de la Aciliu , zidul de sprijin aferent CF este aproape finalizat , mai putin partea cea mai complicata , unde trebuie forat si introdus fierul beton de mai jos



se lucra ceva , foarte timid la amplasarea de rigole suplimentare



in rest malurile arata la fel de jalnic si apa se infiltreaza pe unde vrea ea....









si zidul de sprijin



si paznicul , care era sa-mi restilizeze pantalonii  :D



in partea spre Sibiu , nu s-a mai lucrat deloc si avem deja santuri serioase de la apa

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#24004
in partea spre Sebes se tunrau betoane , iar camasa de beton este deja turnata , pe portiunea de sub pod , nevizibila in poze



in apropiere de crapatura , malurile arata la fel de jalnic...ce nu se vede in poze sunt crapaturi serioase , in care intri cu totul





la momentul in care am ajuns eu , nici un utilaj nu lucra....probabil si fermierii din zona se bucura de reanceperea lucrului aici ( motorina "ieftina" )



mai e muuuuuuult de lucru...se lucreaza in acelasi ritm , Imbecilo mode
mai au inca de lucru pana ajung la nivelul initial ( 7M ) , iar apoi mai au de sapat inca 2 M







cam asta ar fii de aici...cu putin noroc , in primavara/vara anului 2016 , vom circula din nou , cu posibilitatea ca la cateva zile sa reapara aceea crapatura.Nu stiu unde s-a dus aceea poza de care vb.la inceput , dar va asigur ca nici macar rigolele nu sunt finalizate complet in zona crapaturii si apa intra pe unde vrea ea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

as vrea sa inchei , prin a aminti ( din nou ) , ca pe lotul ex-Straco , nu se intampla nimic , legat de schimbarea parapetiilor indoiti sau lipsa , in timp ce acele zone se inmultesc

km 303







momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Modul de lucru al "Imbecililor" imi aminteste de perioada cand lucram intr-o unitate M.Ap.N. Era in perioada cand inca se facea stagiul militar obligatoriu si, daca puneai militarii in termen sa efectueze ceva lucrari, in primele 10-20 de minute, reuseau sa rupa uneltele cu care lucrau. Repararea sau procurarea altora dura zeci de minute reusind sa se reapuce de lucru fix cu 5 minute inainte de pauza de pranz. Dupa pranz, unii sufereau diverse crize fiind nevoiti sa mearga la infirmerie, altii aveau mari dificultati in a se misca la viteza normala pentru o persoana sanatoasa cum este un tanar militar activ. Orice le-ai fi spus, oricum ai fi incercat sa-i motivezi, ei se miscau in reluare pentru ca... "oricum AMR-ul tot nu scade mai repede."  ;)

Ionut

Va rog nu deviati. Discutati despre constructori pe topicul dedicat.

horatiu.cosma

"În ceea ce privește ecoductele necesare a fi realizate pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, pentru respectarea prevederilor acordului de mediu, vreau să fac următoarele precizări:

    Pentru a putea licita lucrările respective a fost nevoie de realizarea proiectului tehnic, pe care antreprenorul general al lucrărilor l-a finalizat în luna iulie 2015;
    După analizarea de către inginer și specialiștii CNADNR, Antreprenorul a implementat toate modificările solicitate, la începutul lunii septembrie;

După cum vedeți, există un întreg mecanism, destul de greoi și cu toate că am fi dorit să încheiem acest proces mai repede, lucrările aferente ecoductelor vor putea fi licitate abia după emiterea acordului de mediu revizuit, având la bază acest proiect tehnic de care am amintit."

Modificarile astea au fost cerute explicit de mediu. Daca in ianuarie/februarie nu avem acordul de mediu revizuit, inseamna ca isi bat joc de noi. Poate o solicitare API in vederea urgentarii emiterii acordului ar fi o idee buna.

cutter

Haideți să păstrăm totuși o etichetă pentru forum-ul acesta. Am înțeles gluma/ironia/ce-o fi cu "Imbecilio", s-a consumat, nu putem s-o repetăm ad nauseam. Apreciez foarte mult contribuțiile tale adiarc, dar hai să încercăm să evităm epitetele.

Referitor la intervenția de pe OS3:

1) sunt de excavat 50000m3 ceea ce înseamnă vreo 3300 de camioane. Eu cred că două săptămîni pentru finalizarea excavărilor (26m x 200m x 9m) adică cam 300 de camioane/zi nu e chiar rău.

2) din ce știu eu, nu se va pune la loc ce s-a scos (așteptînd să se crape din nou după un timp oarecare); Impregilo a contractat un studiu geologic serios pe zona respectivă, după care va propune o soluție de consolidare, cel mai probabil cea cu cîteva sute de piloți forați.

3) cred că soluția responsabilă pentru care trebuie să pledăm cu toții este să se facă aceste consolidări (dacă studiile geo o cer) și să se facă acum, nu să stăm cu autostrada închisă cîțiva ani așteptînd rezolvarea disputelor contractuale



stangabriel

#24010
@Adiarc, multumim ca mai treci pe la santier, mai vede lumea rusinea.
Eu cred ca daca nu baga si piloti forati nu rezolva nimic.

Ori firma a asezat umplutura fara sa o compacteze deloc, ori surparea a avut loc in mijlocul caii de rulare. Argila s-a surpat din mijloc. Daca era o crapatura obisnuita din asezare, se vedea miscare pe margine si se inclina spre exterior, spre rigola.
Din poze eu nu am vazut sa excaveze in sectiune, sa vada exact dinamica. Sper ca au asistat  specialisti din ambele parti, dar probabil doar soferi simpli  care aveau o sarcina exacta.

Pellady

#24011
Intreb si eu ca un nestiutor. Daca pe acea portiune unde s-a decopertat acum pentru a se reface fundatia autostrazii nu este facuta corect si trebuie recostruita altfel, atunci nu a fost cumva folosit acelasi mod de construire pe intreaga distanta de la viaduct si pana dupa curba care da catre nodul Apoldul de Jos? Vreau sa zic nu sa dau cu bata, daca se reface acea portiune cu piloni forati, sau cum l-e spune, iar peste ceva perioada de timp incepe sa se surpe restul lucrarii din zona. Daca tot schimba proiectul ar trebui pe toata distanta refacut terasamentul autostrazii.

Eurocopter

Evident ca fundatia si terasamentul autostrazii au fost facute in bataie de joc avand in vedere cat de valurit e intregul lot de autostrada. Din pacate sa reiei aproape totul de la 0 este imposibil, deci se vor reface doar zonele in care efectiv autostrada o ia la vale precum acea crapatura.

Nu stiu exact criteriile minime de calitate si planeitate conform carora CNADNR receptioneaza lucrari, dar mie personal nu mi s-ar parea normal ca acest lot de autostrada sa fie receptionat vreodata sau ca acest constructor sa mai primeasca inapoi vreun cent din fondul de garantie. Lotul acesta de autostrada este cel mai prost realizat in Romania dupa anii 90 si sunt convins ca va necesita restrictii si lucrari de remediere multi ani de acum incolo. 

mishu77

^ +1

Din pacate asa este :( si tot noi avem de suferit.

TibiV

@NGC20
Ai adaugat cumva astazi plati de 68 de milioane catre UMB ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)