Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 37 Guests are viewing this topic.

p.suta

Multumesc pentru sfaturi. Asa o sa fac si eu data viitoare :D

TibiV

p.suta, daca o tii tot asa vei avea cea mai tare "karma" de pe forum !... :)
Multumim !
Quote
M-am furisat pe mal si doar atat am reusit sa pozez
Eu folosesc metoda "week-end", cand nu mai lucreaza nimeni (sau asa ar trebui), dar de la o vreme si duminica la ora 14 este plin de muncitori la "obiectivul" meu.... Ne mai certam (deja imi recunosc masina :) ) daca nu reusesc sa ma misc suficient de repede...
Cred ca fiecare se descurca cum poate: fie ii convingi, fie ii pacalesti... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Paznicii nu trebuie pacaliti.

Cel mai important: le spuneti ca NU sunteti de la presa. Le e frica de presa ca de ciuma. Noi nu suntem presa, suntem societate civila. Le spuneti ca sunteti de pe forum (multi stiu deja de forum) si ca sunteti pasionati de domeniu si vreti sa faceti niste poze pentru forum, nu pentru ziar. Cand vreti sa intrati pe santier cea mai buna varianta este sa vorbiti din timp cu noi si putem si noi sa va facilitam accesul (nu e o regula, nu pe toate santierele si nu oricand). Insa de multe ori putem vorbi noi pentru voi si va asteapta cu paine si sare. Bun, nici chiar asa, dar e bine si pentru siguranta voastra sa stie de voi in avans. Orice ati face, NU pacaliti paznicii si nu intrati abuziv pe santier. O faceti pe barba voastra si nici eu, nici PUM, nici API nu sunt responsabili pentru voi.

Stiti ce s-a intamplat cu bulgarul pe A1 acum vreo luna.

horatiu.cosma

Si cel mai important, sa aveti VESTA REFLECTORIZANTA pe voi, in special cand se lucreaza. Muncitorilor nu le place sa apara persoane civile fara vesta care sa se invarta pe santier(stres in plus). Gata off-topic-ul :).

Cozak

Frumos update p.suta, mi-ai luat-o inainte.
Cu scuzele ca unele poze se vor repeta, fac si eu un update al loturilor 2,3,4 Lugoj - Deva si cateva poze de pe Timisoara-Lugoj, unde se asteapt ultima asfaltare, in rest sunt aproape de finish.

Soimus fundatiile viitorului viaduct peste DN



Spre Ilia


De la Bejan spre Mintia apar fundatiile viaductului de l a Mintia peste DJ706A



Vedere spre Deva de la Mintia, se vede cum iasa structura pilonului:

Spre Ilia




In continuare, doar decopertat, catre Branisca:



Apar si terasamente



Terasamente inainte de viaduct



Aici catre Rovina pe primul drum la dreapta de pe 706A ( nu de pe 146A) inainte de Branisca unde drumul va subtraversa A1

catre Rovina de pe 146A vedere catre Deva, aici nimic inceput, nu stiu daca va fi pasaj sau nu va mai fi.

Spre Ilia ( pescarie)




Cozak

In apropiere de pasajul catre Boz.

Intersectie cu DC147 spre Boz, s-au apucat de terasamentul pasajului.



Spre Ilia in departare se vede locul viitorului ecoduct, dealul e aproape tras in jumatate.Plin de camioane la lucru.



Este asfalt





Statire betoane UMB la Boz

De la Boz catre Deva au inceput cu terasamentele

Dealul taiat, aici va fi ecoductul, do no where...


Acest drum duce la Boz, va fi supratraversat de A1 dar momentan nu e inceput nimic.

De aici spre Deva

Dealul "aranjat" frumos in stil UMB


Spre cariera de piatra, erau mult camioane la coada la incarcat piatra

Locul cu probleme, dar nu m-am apropiat mai mult, erau multe camioane acolo

Intersectie cu drum DJ706 catre Tebea, se lucra la terasamentul pasajului.


vedere spre Deva


si spre Ilia, in departare pasajul de la Bacea



Intersectie A1 cu DC154 spre Cuies, terasamentul ridicat aproape de balastru stabilizat


Spre Lugoj



Si nodul ILIA, din mers deja lotul 3

Supratraversare A1 la nodul Ilia



Vedere spre Deva, nod Ilia


Bretele nodului Ilia







Cozak

Lotul 3 nod Grind vedere catre ILIA

Pasaj catre Lapugiu de Jos la fel a ramas de o vreme buna

Spre Lugoj, de la Lapugiu de Jos, se lucra la terasamente peste tot.

Spre Deva


Spre Ohaba al pasaj, terasamentul dinspre Lugoj a ajuns pana sus


Un alt pasaj "uitat" singur in zona Ohaba

Spre Lugoj, zona Costeiu inainte de subtraversarea A1

Spatiu servicii



Vedere spre Deva

Din nou catre Lugoj aproape de DN68A


Deasupra sapaturii trecce DN




Se sapa ceva pe acolo

A cedat bateria aparatului foto, intervin cu telefonul, la alta calitate, mai slaba.
Vedere spre Lugoj pe partea dreapta ultimele de pe lotul 3

Poate unde sunt acei tarusi se va face viaductul peste A!, zic si eu :D



GabiHd

Mersi Cozak si p.suta. Super poze! :gj:   Un Cico de la mine :cheers:

Cozak

Ultima sarja
Nodul Mintia, pod Bega, se lucra tot la terasamente.





Vedere spre Lugoj, rasar pilonii traversarii caii ferate si al DN, momentan doar fir betonul


Si cine va reloca stalpii de energie electrica, sau cand?Acolo va fi un viaduct....

La traversarea peste DN au restrictionat DN pe un singur fir.Pilonii vor fi foarte aproape de DN



La Colonia Mica intersectie cu DJ681 vedere spre Lugoj




Spre Deva


Capat de lot 2 la Dumbrava liniste, nu s-au mai inaltat terasamentele.Probabil urmeaza ultimul strat final de terasament si asteapta sa se aseze.



Se repara A6 pe ambele parti



Lot 2 Timisoara Lugoj, in sens invers la Sanovita.Aici se asteapta doar stratul final de asfalt.Nicio miscare.

Recas, la fel, stratul de uzura lipseste sa se dea in folosinta pasajul catre Herneacova



Spre Lugoj, parapeti montati pe mijloc


Spre Timisoara mai e de lucru

Cam atat, se lucra pe toate tronsoanele la capacitate maxima din ce am vazut eu.
Pozele sunt facute azi, luni 10.08 si cateva sunt de sambata.Se lucra si sambata.
Cheers!




horatiu.cosma

Multumim mult de poze @Cozak, super reportajul. Acum, intrebare de baraj: pozele pe Timisoara-Lugoj sunt de azi sau de sambata? Ar fi o veste buna ca se lucreaza azi.

Cozak

Quote from: horatiu.cosma on August 10, 2015, 05:49:03 PM
Multumim mult de poze @Cozak, super reportajul. Acum, intrebare de baraj: pozele pe Timisoara-Lugoj sunt de azi sau de sambata? Ar fi o veste buna ca se lucreaza azi.
Sunt de azi, se lucreaza, dar dupa cum spuneam atacul major acuma e la stratul de uzura care trebuie asternut pe tot tronsonul.Se lucreaza la traversari chiar si terasamente pe ici pe colo dar nu mai au de lucru.Acum trebuie sa finalizeze lucrarea.

Ionut

#23321
Problema este exact acest strat de uzura, dupa cum am inteles de la sursa secreta. Asfaltarea este printre cele mai costisitoare faze in constructia unei autostrazi.

Later edit: se lucreaza pe Izvin-Sanovita doar la spatiul de servicii.

dan_c

Reparatii strat de uzura lot Imbecilio

poze de astazi 10.08.2015








rocklee

din dealul unde va fi ecoductul extrag pamint pentru terasamente ... :)


Quest

Quote from: Ionut on August 10, 2015, 07:42:14 PM
Problema este exact acest strat de uzura, dupa cum am inteles de la sursa secreta. Asfaltarea este printre cele mai costisitoare faze in constructia unei autostrazi.

Later edit: se lucreaza pe Izvin-Sanovita doar la spatiul de servicii.

Ionut eu as fi de parere ca nu e constructiv sa tot intretinem o atmosfera de entuziasm si asteptari in privinta tronsonului Izvin-Sanovita. Daca TS a spus ca nu mai lucreaza de astazi luni 10.08 (iar tu ai primit confirmarea din partea colegului Sursa Secreta ca se lucreaza doar la parcarea de la km 76+700) atunci hai sa ne concentram pe anomalia asta prin care TS are terminat 90% din lucrare, dar platile n-au trecut de 51%. Tu in locul lor ai mai pune stratul de uzura daca Beneficiarul iti datoreaza 40% din plati ?

Cred ca API ar trebui sa faca o scrisoare catre CNADNR prin care sa intrebe de ce ritmul de lucru pe tronson e intr-atit de lax (practic inexistent) si daca tronsonul va mai fi dat in trafic pina la venirea iernii.

(si revenit la FIDIC rosu, se pare ca utilizarea FIDIC galben in lucrari de autostrazi e total improprie practicii internationale). Acum avem Master Plan, stim ce vrem pe termen mediu, si facem tata proiectele, le facem cu de-a amanuntul ca sa stim EXACT ce cerem Antreprenorului). Ca treaba asta cu design & build prea le pune in circa doar lor tot riscul. Sa ne invatam sa facem proiecte serioase.

Iar daca costurile pe lucrari vor creste (fara cereri de variatiuni  pe parcurs, ci de la bun inceput), oricum la un sa zicem +50 mil. € / lucrare, Romania contribuie cu doar +7,5 mil. €
Common sense will get you far !