Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Quote from: iuli on July 11, 2015, 04:43:46 PM
Legat de asfalt, destul de prost pe lot 2 și excelent pe partea ungară.
Afirmatia aceasta îmi umbrește puțin bucuria data de evenimentul istoric. Totuși ambii constructori au fost firme experimentate străine, cel puțin Astaldi pe partea românească, așa că de unde diferența de calitate a asfaltului, sau a asternerii acestuia...
Astaldi știu ca a facut treaba buna pe A1 Sibiu-Cisnădie si in special pe A2 Cernavoda-Constanța.

Calin

 Felicitari tuturor ! Este un eveniment binevenit ! Multumesc tototdata colegilor care au postat filmari video si fotografii prin intermediul carora am putut "participa" la acest eveniment si evident -a ne bucura de el.
    Ma gandesc insa la doua posibile mici/mari probleme.
     In primul rand sper ca noul punct vamal sa fie capabil sa "absoarba" in timp util tot traficul de marfuri-gandindu-ma si la faptul ca ieri si astazi-traficul de marfuri a fost,asa cum este si normal,mult redus fata de restul saptamanii.Sper sa nu ne "trezim" cu cozi de TIR-uri pe prima banda a autostrazii .
     In al doilea rand ma gandesc la cei care doresc sa mearga la Deva prin Arad-Lipova-deci pe "vechiul" dar totodata si mai scurtul traseu spre Sibiu.Si totodata inca,mai convenabilul traseu. Exact cum amintea mai sus colegul erw78ar , multi dintre utilizatorii autostrazii ,venind dinspre Nadlac si ajunsi in zona Aradului vor urma- in mod natural -indicatoarele catre Bucuresti......Daca nu ma insel,pentru a merge pe traseul mai scurt-Lipova -Deva , ar trebui insa sa urmareasca indicatoarele " A11-Oradea ". Ce parere aveti ?

Quest

Quote from: erw78ar on July 12, 2015, 09:39:52 AM
Vreu sa va atrag atentia la o problema la care ma asteptam sa apara odata cu deschiderea traficului pe Nadlac-Ar!Am vorbit azi dimneta cu o persoana care lucreza la benzinaria Gazprom de linga A1-DN Ar-Tm,in noapte asta incasarile sau triplat!!!Da problema era cu o gramada de oameni confuzi care au intrebat "cum ajungem la Deva la Sibiu"am gresit drumul? Bineinteles cei dela benzinaria pe totii au directionat inapoi in oras spre valea muresului!Explicindule la oameni ca daca urca inapoi pe A1 nu au cum sa ajunga la Deva sau Sb eventual laCraiova!
?

Problema exista, dar sfatul benzinarilor e rauvoitor, cum sa spuna ca daca nu te dai jos la AR de pe A1 nu ajungi la DV/SB ci la Craiova ? Aaa, ca DN7 pe Valea Muresului e mai de calitate fata de DN68A (Dumbrava-Ilia) asta e altceva, dar nu pot sa spuna gogomania ca A1 merge catre SV Romaniei.

Probabil ca CNADNR ar trebui intrebati de o semnalizare temporara ptr Deva pina cind A1 Izvin-Sanovita si Dumbrava-Margina se dau in trafic. Daca accepta, atunci pe A1 Nadlac-Arad pe semnalizarile ptr bifurcatia A1-A11 (in filmul de ieri al lui Marius_ar la 8:08 8:22 8:35 8:50 8:58 9:17) ar trebui strecurata temporar pe tabla si Deva (alaturi de Oradea).
Common sense will get you far !

Kidu

Nu cred ca este rau-voitor insa cultura rutiera din Romania zilelor noastre nu este cea de pe forumurile de specialitate, noi suntem o minoritate intr-o tara plina de ignoranti, autosuficienti s.a.m.d.

Inca mai am dificultati in a ma face inteles atunci cand le explic unora sau altora ca odata finalizat A1 este mult mai ok sa parcurgi Arad-Deva pe A1 vs. DN7. Cu pretul celor aproximativ 35 de kilometri in plus pe A1, nu poti pune la indoiala, siguranta, confortul, stresul si restul de facilitati pe care ti le ofera autostrada. Culmea, unii dintre astia activeaza si in presa.

Na, imagineaza-ti acum cum gandeste un simplu lucrator comercial la o statie de alimentare.

Calin

In mod categoric va fi mult mai convenabil sa utilizezi autostrada A1 -chiar facand si 35 de km in plus.Castigi sigur si ca timp si ca siguranta si ca si confort.Insa ,asa cum amintea colegul Quest ,pana la completarea autostrazii cel putin pana la Lugoj,probabil ar fi trebuit sa se puna panouri de semnalizare -care -alaturi de A 11 -Oradea, sa cuprinda si Deva.

MNU

Nu uitati de faptul ca la noi se incalca permanent limita de viteza in localitati. Daca ar fi respectata limita, nu stiu cat ar fi timpul de parcurs pe DN7. Valabil pe toate DN sau DJ variante ale traseelor cu autostrada.

TEO73H11

Aici se vede lipsa de viziune a Cnadnr.Era normal la Arad da fie construita o bretea din A 1 ,imediat dupa pasajul Cfr spre Fantanele macar pt. a facilita transportul spre Deva si a exploata la maxim centura sud Arad, parte a A1

erw78ar

Eu as prefera Nadlac -Deva Sb si acum pe A1 spre lugoj ! Traversarea centurii aradului pote sa fie si 10 min si 1:30 min!!

adiarc

Mulțumim tuturor.
...totusi sa revenim cu picioarele pe pământ si sa ne reamintim de modul execrabil de implementare a proiectelor aflate in execuție...mi-as dori , ca in loc de basme si povesti ,(anti)reprezentanți ai statului sa ne prezinte ce fac ei pt urgentarea birocrației la proiectele aflate in derulare

http://www.capital.ro/o-panglica-de-asfalt-un-moment-istoric-pentru-romania-sa-ne-bucuram-dar-sa-nu-ne-laudam.html


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Kidu

Quote from: TEO73H11 on July 12, 2015, 01:12:43 PM
Aici se vede lipsa de viziune a Cnadnr.Era normal la Arad da fie construita o bretea din A 1 ,imediat dupa pasajul Cfr spre Fantanele macar pt. a facilita transportul spre Deva si a exploata la maxim centura sud Arad, parte a A1

Asta este un vis umed al nostru, al aradenilor insa ca sa fiu sincer nu stiu cat e de prioritar la ce necesitati in materie de infrastructura are tara asta.
Trebuie tinut cont ca acea bretea implica un nou pod peste Mures iar odata finalizata A1 pana la Deva nu stiu ce procent de trafic in afara de cel local chiar ar mai avea nevoie de acel segment.

Legat de actuala centura de nord: dezinteresul este total. Imaginati-va ca municpalitatea aradeana a facut o noua jonctiune din Piata UTA (practic al doilea centru al Aradului) prin prelungirea strazii Campul Linistii pana la centura. Cei de la CNADR nu s-au sinchisit nici macar sa faca un amarat de giratoriu. In prezent acea jonctiune este extrem de periculoasa.

teocharis

Quote from: erw78ar on July 12, 2015, 01:17:55 PM
Eu as prefera Nadlac -Deva Sb si acum pe A1 spre lugoj ! Traversarea centurii aradului pote sa fie si 10 min si 1:30 min!!

la care "centura" te referi?

erw78ar

#22691
^ bineinteles la centura de nord cu celebrele pasaje peste cf!!!

Vossk

Salutare,

Peste 1 saptamana voi pleca si eu din tara pe noua autostrada si conform google maps, cel mai bun traseu mi se pare Bucuresti-Sibiu-Deva-Lugoj (utilizand bucatia de autostrada care ocoleste Lugojul), apoi imediat dupa Izvin intru pe portiunea noua si am autostrada continua pana in vestul Europei :D Este corect? De asemenea unde pot alimenta ultima data inainte sa ies din tara pe acest traseu? La unguri nu vreau sa opresc deloc, trebuie sa fac plinul cat mai aproape de granita ca sa ma tina pana in Austria.

Va multumesc pentru ajutor.

Calin

 Chiar m-ati facut curios.... Oare sa fie chiar si in actualul stadiu de finalizare al autostrazilor , traseul prin Lugoj,mai convenabil decat cel prin Lipova pentru a ajunge la Deva ?

Quest

Calin te poti convinge si singur, GMaps spune ca diferenta de timp e deja minimala (2h3m vs 2h9m), doar ca pe Lugoj faci 40 km in plus. (masurat de pe DN7 Arad Vest unde se termina Centura, pina la Sacamas)
Common sense will get you far !