Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 7972892 times)

13 Members and 30 Guests are viewing this topic.


athosga

  • Officer
  • ***
  • Posts: 139
  • Karma: +22/-10
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22366 on: July 01, 2015, 02:21:12 PM »
Deci se tinde spre o deschidere pe 11 Iulie?
Ar fi super, și chiar încep să cred asta din moment ce avem știrea aparent din 2 surse.
Vedeți dacă nu scriu și vecinii ceva pe SCC sau la NIF.

Eu cum am vazut stirea, imediat am adresat o intrebare catre NIF. :) Deocamdata fara raspuns. :(

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.113
  • Karma: +1991/-619
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22367 on: July 01, 2015, 02:23:15 PM »
Quote
GUVERNUL ROMÂNIEI
1 iulie 2015
 
                                                      ŞEDINŢĂ DE GUVERN
                                                     COMUNICAT DE PRESĂ
          Guvernul României aprobă semnarea unui acord bilateral cu Ungaria pentru deschiderea unui nou punct de frontieră

       Guvernul a aprobat astăzi, printr-un Memorandum, semnarea unui acord bilateral între România și Ungaria cu privire la înființarea unui nou punct de trecere a frontierei de stat româno-ungare.
      Noul punct de frontieră urmează să lege România de Ungaria prin interconectarea autostrăzilor A1 și M43, între localitățile Nădlac (România) și Csanadpalota (Ungaria).
      Noul punct de frontieră va facilita atât traficul internațional de persoane, cât și traficul internațional de mărfuri, introducânt, totodată, și o limită de greutate de 7,5 tone în privința traficului prin punctul de la Nădlac- Nagylak.
      În prezent, între Guvernul României și Guvernul Republicii Ungare este în vigoare Acordul semnat la București, la 21 decembrie 2006, pentru aplicarea Convenției dintre România și Republica Ungară privind controlul traficului rutier și feroviar, semnată la București la 27 aprilie 2004.
 
Biroul de presă
« Last Edit: July 01, 2015, 04:15:05 PM by TibiV »

yetiman

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 920
  • Karma: +737/-50
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22368 on: July 01, 2015, 04:12:37 PM »
Desi nu vad in comunicat data la care se va deschide acest punct de frontiera, exista alt punct care clarifica alta discutie mai veche.
Prin punctul Nadlac-Nagylak (asta eu stiu ca e cel vechi) va fi o limita de 7,5 t. Asta inseamna ca tot ce este peste 7,5 t va trece doar pe A1.
Restul pot sa aleaga (evident, traficul local n-ar avea de ce sa urce pe autostrada pentru cativa km)

(stiu ca la un moment dat se vehicula ideea inversa - autoturisme si utilitare sub 7,5 t sa mearga pe austostrada, iar peste 7,5 sa coboare la PTF-ul vechi - ceea ce era clara stupizenie).

„Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice.” — Esop
„Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei.” — Mihai Eminescu

brutalway

  • Youngster
  • *
  • Posts: 18
  • Karma: +10/-0
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22369 on: July 01, 2015, 04:15:05 PM »
Prin vechea Vama Nadlac vor putea trece doar autovehiculele sub 7,5 t si cele care transporta marfuri periculoase sau animale, acestea  din urma avand interdictie prin noul punct vamal de pe autostrada.

Ciprianul

  • Senior
  • ****
  • Posts: 281
  • Karma: +108/-44
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22370 on: July 01, 2015, 04:24:30 PM »
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.336
  • Karma: +2064/-1731
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22371 on: July 01, 2015, 04:52:20 PM »
Sursele noastre: ramane 11 pentru PTF & Arad-Pecica.
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 747,95 km | contractati 206,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 16,30 km!
Evenimente: nimic la orizont

dragos.popescu

  • Youngster
  • *
  • Posts: 26
  • Karma: +17/-89
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22372 on: July 01, 2015, 07:07:25 PM »
Control CNADNR în zona fisurilor de pe autostrada Sibiu – Orăștie. Atac dur la adresa constructorului!
http://goo.gl/P6EVju

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.113
  • Karma: +1991/-619
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22373 on: July 01, 2015, 07:26:45 PM »
Stirile PRO TV in urma cu cateva minute:
Quote
Victor Ponta, vrea sa revina in tara, pe 11 iulie, cand va fi inaugurata autostrada Nadlac - Arad. Premierul a confirmat, in urma cu putin timp, pentru Stirile PRO TV, ca isi doreste sa fie prezent la inaugurare, saptamana viitoare, daca si medicii ii vor permite, sa plece din Istanbul, unde a fost operat, la genunchiul stang. El se afla in Turcia, din 14 iunie, si urmeaza un program de recuperare, dupa interventia suferita.

Deci este oficial: 11 iulie !

AUT_XY

  • Officer
  • ***
  • Posts: 109
  • Karma: +59/-112
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22374 on: July 01, 2015, 07:59:13 PM »
Yeah, this is really so fantastic that the date is now fixed with the 11.July.
That the Border and Pecica-Arad will be also opened.

That makes me extremly happy !
That's cool !
I am from Bulgaria. But i live in Austria.

dan_c

  • Officer
  • ***
  • Posts: 133
  • Karma: +72/-14
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22375 on: July 01, 2015, 08:38:44 PM »
Control CNADNR în zona fisurilor de pe autostrada Sibiu – Orăștie. Atac dur la adresa constructorului!
http://goo.gl/P6EVju

au si dat comunicatul

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2001.07.2015%20-%20Control%20al%20CNADNR%20pe%20Autostrada%20Orastie%20-%20Sibiu,%20Lot%203.pdf

COMUNICAT DE PRESĂ
 -01.07.2015-
Astăzi, 1 iulie 2015, Directorul General al Companiei Naționale de Autostrăzi și
Drumuri Naționale din România (CNADNR SA), Narcis Ștefan Neaga, a efectuat o
vizită de lucru pe șantierul Autostrăzii Orăștie - Sibiu, lotul 3, zona Aciliu. Cunoscute
fiind defectele (fisurile) pe acest tronosn,
 CNADNR solicitase constructorului (Salini
Impregilo) începerea remedierii acestor defecte, cel mai târziu pe data de 29 iunie.
 

exista o scrisoare/solicitare in acest sens ????  :o

Astăzi s-a constatat că termenul nu a fost respectat, lucrările de remediere nefiind
începute.
 “Cu toate că se știa că astăzi voi fi aici, pe șantierul de la Aciliu, nu am reușit să
mă întâlnesc cu nici un reprezentant al constructorului. Nu a venit nimeni din
conducerea firmei, iar pe șantier erau doar doi, trei oameni.

 Dar, tocmai astăzi,constructorul ne-a trimis un program de începere a remedierii acestor defecte
(fisuri), după 15 iulie.


ar trebui sa le cerem oficial celor din CNADNR, '' program de începere a remedierii acestor defecte
(fisuri), după 15 iulie.
'', poate sunt date si solutii care ne vor uimi  :lol:

Acest lucru e o nouă amânare, lucru inacceptabil, luând în
considerare nivelul mare de trefic pe acest tronson de autostradă și necesitatea
asigurării siguranței circulației în această zonă.”

referitor la siguranta rutiera, ar trebui sa le cerem oficial celor din CNADNR, Raportul de Audit de siguranta rutiera :D

Din primele investigații de la fața locului rezultă că fisura nu este datorată
alunecărilor de teren, ci doar problemelor nerezolvate, cum ar fi drenurile
înfundate. Am mai constatat la terminarea viaductului, în sensul de mers spre
Sibiu, că șanturile colectoare nu au fost finalizate, apa acumulată în urma ploilor
din ultimele zile putând afecta instalația electrică și sistemul ITS.
CNADNR împreună cu CESTRIN au efectuat foraje, teste la fața locului, care erau în sarcina
constructorului. Testele efectuate au confirmat că a fost o greșeala de execuție din
partea constructorului.


  ce teste la fata locului ar fi putut face sa stabileasca greseala de executie ???? :o

Este inadmisibil ca de la apartiția fisurilor până în prezent constructorul să nu
cerceteze și să nu găsească soluții pentru rezolvarea problemelor. În aceste condiții,
astăzi am hotărât să remediem imediat fisura de 20 de metri, urmând ca decontul
acestei lucrări să se facă din banii constructorului. În același timp le vom solicita,
ca ultimatum, printr-o scrisoare oficială, un plan de măsuri concret și realist de
rezolvare a tuturor problemelor apărute pe acest tronson. Consider că am dat
dovadă de înțelegere până acum, dar responsabilitatea față de realizarea acestui
proiect ne determină să acționăm ferm, și să nu mai îngăduim tergiversări și soluții
precare. Le solicit și public celor de Salini Impregilo să își asume contractul cu
responsabilitate.”, a declarat Narcis Ștefan Neaga.
CNADNR SA

danutzu_1069

  • Hero
  • *
  • Posts: 990
  • Karma: +264/-146
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22376 on: July 01, 2015, 11:03:49 PM »
Intrebarea mea este: daca CNADNR invoca rezilierea contractului, cine are de pierdut? CNADNR sau Impregilo?

nicolaem

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 418
  • Karma: +152/-196
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22377 on: July 01, 2015, 11:07:02 PM »
varianta 3. noi.

smark_BV

  • Junior
  • **
  • Posts: 84
  • Karma: +102/-3
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22378 on: July 02, 2015, 04:50:10 PM »
Live de pe Cetatea Devei: coadã de ca. 1 km pe A1 la ieşirea Şoimuş (giratoriu), mai ales TIR-uri. In jurul podului peste Mureş unde este şantierul se vede foarte mult praf. Mai multe informații mai pe disearã.

Earthchild

  • Senior
  • ****
  • Posts: 204
  • Karma: +61/-30
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #22379 on: July 02, 2015, 04:58:21 PM »
^^

Eu nu inteleg ce face un studiu de prefezabilitate, stabileste daca potentialele constructii sunt necesare? Care este diferenta fata de un studiu de fezabilitate?
« Last Edit: July 02, 2015, 07:01:00 PM by Ionut »