News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

neaguionutu

Superb update! superbe poze ! Sursa secreta si tu Ionut meritati toate multumirile noastre !!!

cutter

Curtea de Apel a întors decizia CNSC în ce privește actualizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești:

Quote
Solutia pe scurt: Respinge excepţia nulităţii plângerii formulate de CNADNR. Admite plângerile conexe. Modifică în parte decizia CNSC, în sensul că: respinge contestaţia ca nefondată şi admite cererea de intervenţie în favoarea autorităţii contractante. Menţine soluţia de respingere a excepţiilor lipsei de interes şi inadmisibilităţii contestaţiei. Definitivă.
Document: Hotarâre  3043/2015  28.05.2015

Prin urmare, se poate semna contractul cu ofertantul declarat cîștigător inițial Asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala București – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL.

ddfab

super!!! sa se apuce cat mai repede de lucru!!!

horatiu.cosma


stangabriel

Parca sectoarele usoare trebuie rezolvate mai repede? sa dea drumul la licitatie de constructie?

horatiu.cosma

Sibiu-Boita si Curtea de Arges-Pitesti trebuie in 5 luni, restul in 12. Se mai adauga inca 5 luni pentru obtinerea certificatului de mediu, intocmirea documentatiei pentru licitatia de proiectare si executie, deci cam la anul pe vremea asta, cu putin noroc, o sa se liciteze primele doua loturi.

Ionut

^ Ce stim despre asocierea asta? Proiectanti cu experienta, seriosi, OK?!

Eugensavo

Quote from: Ionut on May 29, 2015, 10:14:30 AM
^ Ce stim despre asocierea asta? Proiectanti cu experienta, seriosi, OK?!

Salutare tuturor,

Da, Spea sunt unii dintre cei mai mari proiectanți și consultanți în materie de autostrăzi din Europa. Cu experiență de peste 50 de ani.
http://www.spea-autostrade.it

Dongbu, asociații celor de la Romair , cei ce au depus contestația sunt firma de consultanță de infrastructură a grupului sud-coreean Daewoo cu care Dacia-Renault, unul dintre cei mai mari beneficiari ai segmentului Pitești Sibiu concurează pentru piața din India.

cutter

Tecnic Consulting Engineering este proiectantul lotului 3 din Orăștie-Sibiu (lotul Impregilo cel cu problemele de la Aciliu). La o căutare pe Google am aflat că firma îl are ca patron pe Dan Stratan, numit în presă drept "locotenent al lui Sorin Ovidiu Vântu" și ca asociat pe o fostă șefă a serviciului licitații din CNADNR, Nadia State.

Tot în presă, se găsesc numeroase acuzații de abonare la contracte pe bani publici și de tratament preferențial din partea CNADNR: pe Orăștie-Sibiu lot 3, CNADNR ar fi amînat atît de mult o poziție fermă și o soluție și pentru că această firmă era proiectantul, iar alte acuze ar fi că asocierile în care această firmă este parte sunt plătite preferențial (este dat aici exemplul contractului pentru reabilitarea podului peste Dunăre de la Giurgiu).

Firma italiană pare serioasă, dar poate știe cineva să ne dea mai multe detalii. De asemenea, nu știm în ce proporție se împart responsabilitățile într-o astfel de asociere (spre exemplu, dacă firma italiană este numai de formă pentru a îndeplini criteriile de calificare).

dr4qul4

am pus-o...
Dealurile dintre Curtea de Arges-Topolog sunt cel putin la fel de rele ca cel de la Aciliu...
Acolo ce contruiesti ziua, se surpa noaptea, exact ca in legenda.

Numai ca atunci cand o ia la vale, o ia cu totul, nu cm cu cm ca la Aciliu (acel debleu imens nu ar avea nici o sansa sa stea in picioare).

Pt cine crede ca exagerez va dau 3 exemple:
CF- Valcele - Rm Valcea
DN73C - alunecari active pana in Tigveni (reparata acum 4 ani) si la Piatra (unde se rupe in fiecare primavara si se circula si acum pe umplutura)
DN7D (sau DJ703H) blocat de ani buni in Valea Danului din acelasi motiv

Cireasa de pe tort ar fi, ca la licitatie, sa castige tot Imbecilio acest tronson ..... :popcorn:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Le dam sa citeasca legenda Mesterului Manole? Ca e acolo in zona :D.

Daca au gresit odata nu inseamna ca vor repeta. Sa speram ca din greseli se invata si vor face treaba buna aici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Cel putin aici se cer expres studii geo, topo, adica mers in teren si vazut ce si cum, nu doar din birou tras linii. Speram sa faca treaba mai buna ca si pe Orastie-Sibiu lot 3.

laszlo.robert

#21792
Cel putin o sa stie ca vor fii (si vom fii) cu ochii si daca ttebuie cu tunurile pe ei,sper sa faca treaba serioada de data asta,prefer o luna ,doua pierduta in plus la SF,decit un an executie si probleme fara sfirsit dupa(gen Aciliu).sa semneze si sa se apuce de treaba,nu este timp de pierdut !Daca totul decurge normal primele loturi ar intra in constructie la inceput de 2017.

teocharis

Quote from: horatiu.cosma on May 29, 2015, 11:12:22 AM
Cel putin aici se cer expres studii geo, topo, adica mers in teren si vazut ce si cum, nu doar din birou tras linii. Speram sa faca treaba mai buna ca si pe Orastie-Sibiu lot 3.

s-a mai explicat aici: raspunderea nu apartine autorului SF care ofera guidelines ptr traseul ci incumba integral proiectantului/constructorului.

cutter

Din ce știu în noile studii lansate pe vremea lui Șova în mai 2014 (printre care și acesta) în Caietul de Sarcini (și în modelul de contract) s-a încercat transferarea acestei răspunderi cît mai mult consultantului care face SF-ul (ca o schimbare de la felul cum au fost realizate vechile SF-uri). O parte din acele prevederi au fost anulate de CNSC ca excesive, dar o parte cred că au rămas.