Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

nedcatalin

Eu ma refeream strict la portiunea Dumbrava - Margina. Acolo nu trebuie niciun ecoduct si e relativ ca in palma traseul.

TibiV

Quote from: MHN on May 22, 2015, 11:09:14 PM
PS: deja m-am facut cu 2 miei :)
Mai fă tu câteva ture/sesiuni foto, si entuziasmul general îţi va asigura o mică turmă, MHM !... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rin tin tin

Quote from: horatiu.cosma on May 22, 2015, 11:11:31 PM
Scuze Quest daca nu m-am facut bine inteles. Eu doar vroiam sa fac o comparatie intre un lot pe care avem 2 straturi de asfalt si care se preconizeaza ca se va termina in octombrie, si un lot pe care abia au inceput umpluturile. Dificultatea celor doua e comparabila, doar ca Izvin-Sanovita e la 70%, si Dumbrava-Margina e pe la 10-15%.

Scuze dar nu me pot abtine: si Tm-Lg 2 a avut Ordine de incepere cu 2 luni mai tarziu.....daca tot comparam.

Ionut

#21648
Dupa logica asta inteleg ca se doreste ca Dumbrava-Margina sa fie la 50-60-70% in doua luni? Nu vreau sa fiu impertinent, doar intreb curios. Multumesc de explicatii/lamuriri! Am fi recunoscători cu totii sa stim ce planuri are constructorul pe acest lot, atat cat se poate spune pe post.

:cheers:

neaguionutu


Multumim @Eurocopter, @MHN, @erw78ar.   :cheers:  rece !!!!

Quest

Alecu26, Nenea_hartia, alti colegi, stim cu totii traseul si lucrarile de arta de pe Tm-Lg L2. Daca se da drumul pina la sfirsitul anului la calea de rulare dar TS va mai avea de lucru in 2016 la pasaje, parcari etc. (lucrari care sa nu impiedice traficul pe A), ce procentaj de bani Romania ii pierde de la UE si trebuie sa-i puna de la buget ptr ca nu-i asa 2016 e dupa data limita de n+2 (31.12.2015) ?
Mersi.
Common sense will get you far !

mishu77

#21651
^^^

Cred ca fara parcari se poate da drumu la trafic, dar fara pasaje nu prea cred, chiar daca e drum agricol s-ar putea ca cei care au nevoie sa traverseze autostrada sa ocoleasca foarte mult si nu convine la nimeni acest lucru. Dar TS sta bine si in cateva luni cred ca poate da drumu la trafic. E adevarat ca mai au 2-3 pasaje de suprabetonat dar asta nu le poate lua foarte mult timp (Astaldi a facut nodul Sibiu Vest in cateva saptamani si aici ma refer la suprabetonare si rampe).

@rin tin tin

TS lucreaza pe Timisoara - Lugoj lot 2 in teren din februarie 2014 . Nu stiu cand a fost emisa autorizatia dar lucrul efectiv cam atunci sa inceput. Asa ca nu avem cum face comparatii. Si acum offtopic un pic poate ne spui ce se intampla cu alunecarile de pe A6 ... ar trebui sa fie lucrarea in garantie la TS.

athosga

Am impresia, ca UMB a cam oprit motoarele. :( In afara de decopertarea portiunii intre halda de steril si intersectia DN76 cu DJ706A, n-au facut aproape NIMIC de aprox. 2 luni! :(

florin74

Pai se cam apropie valoric de 40%, cat au licitat.  Acum ori Umbrarescu isi asuma pierderea si face cu banii lui (20 mil euro estimez pe putin, daca nu cumva spre 30 milioane), ori poate avem o surpriza neplacuta spre sfarsitul anului. (cum ar fi o insolventa de exemplu).
In acest caz (insolventa) termina Gilau - Nadasel pana atunci, opreste motarele pe A1, astfel incat sa isi incaseze banii pe care a licitat si asta e, o noua licitatie la anul pentru finalizarea lucrarilor. pe lot 4. Pierde garantia de buna executie, care este de numai 10 milioane euro (si asta numai in proces, a se vedea cazul ROMSTRADE unde CNADNR inca nu a incasat garantia de la Transalpina, desi este de aproape 3 ani in insolventa Romstrade).

rocklee

speram ca nu se va intampla asa ceva ...depinde cat au incasat pana acum ...si poate va lua si cei 15%.....si o scoate el la capat ...nu cred ca nu si-a facut el o socoteala de a licitat asa putin :-[

Quest

Si mie mi se pare ca Umbrarescu a lasat-o moale de tot. Deci asa, vine cu pret nu de dumping ci chiar nesimtit de coborit, iar anul viitor CNADNR o sa se razboiasca cu el ptr garantie + reluarea licitatiei. Strigator la cer.

Vedeti, de asta Berceanu spunea inca din anii trecuti ca facuse la Bruxelles o propunere de modificare a procedurii de licitatie, in sensul in care oferta cea mai scumpa, dar si cea mai ieftina sa fie ambele respinse. S-ar fi creat o presiune benefica pe ofertanti incit nici sa nu umfle pretul, dar nici sa-si bata joc de toata lumea cu preturi la 40% din estimarea SF.

Numai ca la Bruxelles aparatciki de acolo n-au fost de acord. Habar n-au aia ce inseamna diferente culturale MAJORE, care te impiedica sa preiei ad-literam un cadru legislativ functional al unor tari care au avut prima universitate la 1350, si sa-l implementezi intr-o tara care acum 140 de ani inca se batea cu turcii ptr Independenta...
Common sense will get you far !

nedcatalin


horatiu.cosma

Nu, la vreo 200 de m de nod incepe lotul 4.

istvan78

Nu, de 3.

Ref. la UMB, sa nu uitam ca pt. portiunea cu halda abia ce au primit autorizatia, iar la lilieci inca nici nu s-a terminat numaratoarea...
E firesc ca au incetinit aici, mai ales ca au de lucru si pe A3, la structuri de valoare mare.

horatiu.cosma

De acord, dar adusul zgurei de la Hunedoara nu e asa costisitor. Am urmarit aceasta filmare impreuna cu cea din 17 martie in paralel. Diferente: grinzi pe 3 supratraversari, piloni la viaductul de la Branisca, ceva umplutura imediat dupa acest viaduct, decopertarea pana la intersectia cu DN67, un strat de asfalt in unele zone unde era deja. Foarte putin pentru 2 luni in care a fost si vreme destul de buna si s-a putut lucra.