Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 37 Guests are viewing this topic.

vancouver

#21525
Quote from: teocharis on May 17, 2015, 05:41:15 PM
CNADNR nu detine expertiza ptr mentenanta autostrazilor, e nevoie de concesionarea masiva catre firme puternice a acestor activitati de intretinere,

Asta e ceva de genul: De ce s-a prabusit avionul cutare? Pentru ca l-a tras in jos forta gravitationala.

Deci sincer, acesta nu este un raspuns, nici macar o scuza. Raspunsul corect este: nimeni nu se ocupa la modul serios de subiectul intretinerii, din indolenta sau incompetenta. Daca s-ar ocupa cineva, atunci ar rezulta o solutie, care - EVIDENT - poate fi de 2 feluri:

A. SE OCUPA STATUL, prin CNADNR.
B. NU SE OCUPA STATUL direct, ci contracteaza la privat.

In cazul A, daca azi CNADNR nu are vreun aviz, atunci mâine il primeste. PUNCT. Si daca acel aviz presupune anumite criterii, CNADNR primeste bani si un termen rezonabil sa le respecte. PUNCT. Sa nu ne invartim in jurul cozii. Decizia este in mana primului ministru sau a ministrului transporturilor + a celui de finante. Pentru asta exista aceste functii, pentru a decide la nivel grande niste lucruri, iar angajatii statului sa se ocupe de detaliile executarii deciziei la nivel inalt.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Va rog nu discutati aici, aveti threadul generic de autostrazi. Plus cel de siguranta.

AlexIP

La Dobra terasamentul de pe lotul 3 e deja ridicat la 2-3 m lângă drum (lot 3), mai spre Coșevița zona despădurită unde traversează DN68A nu e încă atacată, în rest liniște și pace pe toate loturile, ca de duminică. Pe Giarmata-Izvin, noaptea în beznă stătea poliția la ieșire pe autostradă la limita de 60 printre popice, aveau o mașină oprită în spatele lor, tot cu becurile stinse. Tare ciudat.

madsnowman

Salutare!

am facut ieri cateva poze pe lotul 3 (cred), dupa ce A1 traverseaza DN, pe directia Lugoj. Pozele nu sunt extraordinare pentru ca sunt facute din tren si cu telefonul mobil, dar eu unul nu am mai vazut poze din zona respectiva. :)

















































De aici autostrada vira spre dreapta si cred ca trecea Muresul. SCuze pentru calitate si pentru degetele de prin poze. :)

istvan78

Multumim!

Da, e lotul 3. Ai putut distinge ceva de la podul peste Mures? A rasarit ceva din pamant deja?

madsnowman

din pacate nu mi-am putut da seama daca e ceva rasarit din pamant, dar erau ceva utilaje acolo

florin74

Quote from: mariansb on May 17, 2015, 07:59:45 PM
Scria acum 2 zile alecu26 despre fisurile din zona debleului Aciliu; am trecut azi dupa amiaza pe acolo si intr-adevar sunt crapaturi mai mari si mai mici , posibil accentuate de ploile din ultimele zile, sa speram ca nu-s de adancime...




Azi vreo 15-20 de muncitori erau in varful zonei, - lucrau la ceva, nu mi-am dat seama daca incepeau sa faca ceva lucrari pentru inverzirea dealului sau lucrair de intretinere. Si pe versantul sudic parca am vazut ceva miscare. In rest se lucra la piloti cu 5 foreze, la spatiul de servicii, o trambulina a fost reparata inainte de spatiul de servicii.

STRACO lucra la refacerea zonei din nodul Cunta afectata de alunecari de teren.

adiarc

cat de urat arata , comparativ cu ce avem pe Gilau Nadaselu...diferenta de la cer la pamant
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Intr-adevar, arata ca o rana nevindecabila...

montaniardul

#21534
Cel mai bine ar fi ca zona sa fie reimpadurita asa cum a facut UMB pe A3.

vladb

Stadiu A1 Lugoj - Deva 18.05.2015 potrivit Hotnews.ro:

18 mai 2015 - Progresul lucrărilor potrivit unui raspuns CNADNR la solicitarea HotNews.ro:

- Lugoj - Deva, Lot 2: 7,45%;
- Lugoj - Deva, Lot 3: 12,48%;
- Lugoj - Deva, Lot 4: 27,60%.

Situatia pe lotul 2: Proiectarea pe Secţiunile A, B, C, D este finalizată. În prezent se analizează opţiunile Beneficiarului privind procedurile de urmat în vederea realizării ecoductelor în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Situatia pe lotul 3: În prezent se analizează opţiunile Beneficiarului privind procedurile de urmat în vederea realizării ecoductelor în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Situatia pe lotul 4: Proiectul Tehnic aferent secţiunilor C şi D este finalizat, exceptând zona peşterii tunel.

În prezent Asociaţia pentru Protecţia Liliecilor din România a predat Beneficiarului Raportul nr. 2, în cadrul căruia a prezentat o serie de soluţii privind protejarea echilopterelor din peşteră, acestea fiind în prezent în analiză la Beneficiar.

Pentru zona haldei de cenuşă şi zgură de la Mintia, Proiectul Tehnic a fost aprobat cu încadrarea autostrăzii şi drumului judeţean între râul Mureş şi halda de cenuşă, urmând a fi respectaţi paşii contractuali de finalizare.

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19354613-a1-lugoj-deva-loturile-2-3-4-prima-autostrada-ecoducte-pentru-ursi-dar-care-poticnit-intr-cimitir-ilegal-pestera-lilieci-halda-steril.htm

rocklee

un articol interesant si bine documentat cu informati utile si bine facut ....felicitari hotnews.ro.... :)
vladb  :gj:

Katana_ro

Din articol inteleg ca pana la urma CNADNR a aprobat schimbarea traseului ca sa ocoleasca halda de steril, iar UMB propusese se treaca cu autostrada pe deasupra, nu?

rocklee

acolo la halta de steril un viaduct exista ....dar ei au cerut sa faca unul mai mare  ... :D

horatiu.cosma

UMB vroia sa faca viaduct pe toata portiunea pe unde A trece pe langa halda de steril.