Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 33 Guests are viewing this topic.

sursasecreta

#21150
Mini-update de pe lotul Comsa, A1 Margina-Ilia.























Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

horatiu.cosma

#21151
Multumim de update, se pare ca se lucreaza puternic pe lotul 3 Lugoj-Deva, avand in vedere ca prima poza e facuta pe intuneric. Considerand ca ei au autorizatii pe intreg lotul, nu se poate afla daca vor incerca sa recupereze timpul pierdut si sa finalizeze la termen?

Quest

Multumim radutm ptr pozele de pe Izvin-Sanovita !
Legat de poza ta (underpass ptr herghelia Izvin):

sa mai spunem inca o data ca zoom-ul pronuntat pacaleste, structura casetata e enorma, pantele de racord ale A la cota de inaltime maxima a underpass-ului sint lungi, parcurgind portiunea in toamna n-am simtit nici un efect de trambulina. Aceasta e structura casetata in discutie asa cum am vazut-o si pus-o pe site in oct. 2014:


Multumim sursasecreta ptr pozele de pe Lugoj-Deva Lot3 !
Common sense will get you far !

istvan78

Quote from: sursasecreta on April 19, 2015, 04:34:43 PM
Mini-update de pe lotul Comsa, A1 Margina-Ilia.

Multumim!

O observatie, daca nu te superi: lotul Comsa (lotul 3) nu incepe de la Margina, ci mult mai spre Ilia, in preajma localitatii Ohaba. Intre Traian Vuia si Ohaba e lotul Impregillo.
Poate altcineva poate indica exact locul de delimitare dintre loturi?

horatiu.cosma


Ionut

Ah OK, ideea era ca sursa pozelor a indicat ca sunt de pe lotul Comsa, deci Margina-Ilia (tot lotul). Exact cum si-au impartit partenerii lotul intre ei, chiar nu stiu. Nu cred ca este foarte relevant, ideea pozelor e ca se lucreaza destul de bine (din ce pot eu sa-mi dau seama). Este o sursa noua acolo si incercam si noi sa luam relatia usor-usor. Daca suntem cuminti, poate mai primim poze si informatii din interior.

MHN

Limita dintre loturi este la Holdea.
Deci portiunea dintre Margina si Holdea apartine lotului numarul 2.
Iar Comsa lucreaza de la Holdea inspre Ilia.

disney

#21157
Dupa ultimul raspuns foarte precis al CNADNR, rezulta ca mai avem de asteptat mult si bine pentru terminarea lotului 2 din Lugoj - Deva.  :o



horatiu.cosma

E bine de stiut faptul ca dupa finalizarea Lugoj-Deva, presupunand ca inca tunelele nu vor fi finalizate, vom avea un nou caz Sanovita-Balint, dar mult mai lung. De la Margina pana la nodul de la Abucea/Grind nu se va putea utiliza autostrada, peste 20 de km. Si cand ma gandesc ca se stie despre tunele de acum 1 an si jumatate, si inca nu s-a lansat procedura de achizitie. Vai de CNADNR si cei 6000 de angajati...

Ionut

Quote from: alecu26 on April 21, 2015, 09:45:25 AM
chiar daca e putin offtopic...apropo de capacitate de alimentare:

- daca e inchis (restrictionat) nodul de la Soimus, cam toti intra prin nodul de la Simeria. Ieri dimineata, era o coloana de vreo 20 de masini, consecutive...care au intrat una dupa alta prin sensul giratoriu pe breteaua spre Autostrada. Un mix de camioane, masini mici, 3,5 tone, 7,5 tone. Si intradevar...chiar daca se intra in coloana pe autostrada, traficul nici nu se simtea când masinile s-au intins la drum cat de cat. Am stat intentionat in spate si am mers incet sa observ fenomenul.

istvan78

Quote from: disney on April 21, 2015, 12:18:52 AM

Beton, daca n-au termen pentru lansarea licitatiei, clar nu se contracteaza in 2015. Deci termen de finalizare in cel mai bun caz cca. Apr. 2017, dar foarte bine poate chiar trece in 2018, daca se cumuleaza intarzieri la contractare (contestatii admise, procese pierdurte de CNADNR), la proiectare si autorizare, sau la executie (mai o insolventa a vreunui partener de contract, mai o desoperire arheologica deosebita, mai o problema tehnica neprevazuta...)

Fenomenal!

horatiu.cosma


raresc

multumim de link. am prins doar spre sfarsitul interviului. ceva noutati a spus Rus?


Quest

Quote from: horatiu.cosma on April 21, 2015, 12:37:36 AM
(...) presupunand ca inca tunelele nu vor fi finalizate, vom avea un nou caz Sanovita-Balint, dar mult mai lung. (...)

Eu stiu ca in 25.04 a.c. Salini trebuie sa prezinte la CNADNR proiectul tunelurilor (sa ma corecteze va rog cineva daca stie mai exact). Apoi se organizeaza licitatia.
Cel mai convenabil ar fi ca Salini sa termine cu prioritate Lot 2 pina la Nod Margina (asa cum si-au luat angajamentul), Comsa sa termine pe Lot 3 cu prioritate Nod Dobra/Grind - Ilia, iar daca se termina Lot 3 in intregime mult inaintea terminarii tunelurilor, atunci la Cosevita unde DN68A supratrece A1 dar la diferenta de nivel de 32 m !! (vezi randarile lui Delacroix) sa se faca cumva in zona o racordare temporara intre DN si A.
Common sense will get you far !