Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 36 Guests are viewing this topic.

penad2007

Dar de pe loturile 2 si 3 Lugoj Deva mai are cineva vesti? Se lucreaza ceva?

stangabriel

Felicitari pentru poze si filmari.

Eurocopter, am observat ca in ultimale filmari senzatia de adancime e mai accentuata, rambleu/debleu. Nu ma pricep exact cum ai facut dar e mult mai bine acum.

Si o apreciere pozitiva care reiese din pozele de pe toate santierele de acum. Se lucreaza mult mai curat ca inainte, cu delimitari si semnalizari vizibile, mult mai curat fata de bulgari de exemplu. Parerea mea.




bogdymol

Informatie primita de la un politist de frontiera de la vama Nădlac:

La 1 Iulie e programata deschiderea autostrazilor A1 (Romania) si M43 (Ungaria) si implicit a punctului de trecere a frontierei ce se construieste acum pe autostrada.

Ce e mai interesant vine acum: autoturismele vor putea folosi noul punct de trecere a frontierei, dar camioanele vor utiliza tot vechiul punct (adica se vor da jos de pe autostrada la ultima iesire din Ungaria, chiar langa granita, vor trece prin vechiul punct de trecere al frontierei, iar apoi vor urca pe autostrada inapoi langa Nadlac). Asa se procedeaza acum pe autostrada M7 (Ungaria) / A4 (Croatia) - traseu autoturisme / traseu camioane.

Daca informatia e adevarata sau nu, vom vedea. Eu o transmit asa cum au auzit-o.

Ieri am circulat de la Arad la Nadlac:
- la nodul cu Centura Arad se lucra, dar destul de slabut
- toate ravenele (surparile pamantului de pe taluzuri datorate apei) au fost reparate
- la nodul Pecica se lucra, dar din nou slabut
- pe autostrada pana la nodul Nadlac mai erau ici-colo echipe de muncitori pe marginea autostrazii
- cand eram pe pasajul de la nodul Nadlac am vazut o mobilizare impresionanta spre vama, in zona in care se construieste noua vama. Era un furnicar de muncitori si utilaje care lucrau la parcarile (vama) de pe ambele sensuri. In spatiul de parcare de pe sensul de intrare in tara asterneau asfalt.
- se executa cateva finisaje si pe marginea drumului de legatura spre Nadlac
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

isantem

E super lux Ungaria/Croatia fata de Romania/Ungaria.

Totodata era vorba ca la Unguri trebuie sa faca centura la Nagylak pentru camione si nu stiu daca lucreaza la ea. Daca nu atunci probabil camionele vor urca cobora la Mako respective Nadlac sau Pecica. Centura la Nagylak se pare ca are termen 2017.

brutalway

@bogdymol Aceasta solutie va fi probabil doar provizorie. Nu stiu de ce, poate nu vor fi pregatiti si pentru controlul camioanelor decat pe la sfarsitul anului. Punctul de trecere va avea in final si control vamal pentru camioane, asta sigur.

horatiu.cosma

Oricum, ca si idee, masinile mici pe o parte si camioanele pe cealalta va permite o tranzitie foarte rapida pe tot parcursul anului.

ciprebbe

ANGAJAȚII DE LA DACIA FAC MITING PENTRU AUTOSTRADĂ

Mitingul se va desfăşura în Mioveni, pe platoul de la Casa de Cultură a Sindicatelor Dacia, joi, 16 aprilie, cu începere de la ora 13.

Sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teocharis

stirea corecta este: angajatii Dacia fac miting pentru joburile lor.

fara autostrada functionala Sb-Pt in 2020 Renault le va transmite bezele de pe coasta Mediteranei (Morroco, Tunis, Algeria, etc)

adiarc

Quote from: ciprebbe on April 08, 2015, 01:57:12 PM
ANGAJAȚII DE LA DACIA FAC MITING PENTRU AUTOSTRADĂ

Mitingul se va desfăşura în Mioveni, pe platoul de la Casa de Cultură a Sindicatelor Dacia, joi, 16 aprilie, cu începere de la ora 13.

Sursa

f bine..bravo lor...ii felicit
din pacate o sa apara unii apoi , care o sa spuna ca de vina sunt contestatiile depuse la revizuirea SF
ca sa nu repetam greselile istoriei , tin neaparat sa reamintesc ca revizuirea a fost suspendata in 2012 , sub conducerea lui Silaghi si s-a reluat doar in 2014....adica s-au pierdut 2 ani
am mai spus-o de nenumarate ori si o s-o mai spun de oricate ori se incearca ascunderea mizeriei sub pres si dezinformarea pe fata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


dr4qul4

http://www.economica.net/mt-autostrada-sibiu-pitesti-va-fi-construita-pana-in-2020-proiectul-este-evaluat-la-1-6-miliarde-euro-fara-tva_99350.html

Se pare ca dupa comentariile CE, PiSi devine prioritatea nr 1 si devanseaza Bacau-Pascani.

Totusi, chiar daca in hartii tocmai a devenit cea mai importanta, sa nu uitam ca pe Bacau-Pascani avem centura Bacau semnata, iar pe A3 (Bors-Tg.Mures) procedurile sunt mult mai avansate decat in cazul PiSi, unde asteptam contestatia pt SF.


Sau mai bine zis, Prioritate nr 1, executie de la 3 in jos
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

radutm

#21041
Astazi am oprit cateva minute la capatul A1 de la Izvin pentru a vedea daca sunt ceva noutati. Din fericire am avut o surpriza foarte placuta. Era un furnicar continuu de camioane care transportau asfalt pe santier, iar in departare, intre Izvin si Recas, se asfalta cu spor:










cont inchis

radutm

Inca o serie de poze din acelasi loc:









cont inchis

radutm

Ultima serie de poze din acelasi loc:












Sper sa o tina tot asa!
cont inchis

stangabriel

Super zoom. Faine poze. Acum vreme buna de lucru.