Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 23 Guests are viewing this topic.

user201

Detaliu cu alunecarea de teren:


Pe sensul spre Sibiu, lucrările sunt mult mai ample și mai apropiate de suprafața circulată a autostrăzii:













user201









Viaductul în sine pare în regulă:


Ceva alunecări după viaduct, circulând spre Sibiu:






Sincer, mă bucur că s-a deschis și acest lot și în afara celebrei fisuri pe care nu am apucat s-o fotografiez, drumul se prezintă bine în zona cu șantier.
Cum și Astaldi a mai lucrat in 2014 la lotul deschis în 2013, sper să fie ok și acest lot. După părerea mea era o mobilizare amplo de forțe.
O problemă cu un salt la 120 km/h pe lotul 3 am avut pe sensul spre Deva, undeva unde drumul este drept și "la câmpie".

vancouver

Quote from: user201 on March 15, 2015, 09:59:42 AM

Oare chiar e voie cu așa ceva pe autostradă?



Ai prefera sa mearga prin localitati si pe DN cu curbe stranse, urcari si coborâri abrupte?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

danutzu_1069

^^
Daca are toate licentele si tot ce-i trebuie pentru transport ADR, de ce nu ar merge? Su o banala cistrna cu benzina poate fi un pericol.

nctind

Pe lotul 2 Timisoara-Lugoj, TS lucra azi dimineata la 10:00. Treceau basculante incarcate din 5 in 5 minute

alecu26

As evalua undeva la 10-20 milioane euro doar aceste lucrari efectuate cu forezele. Oare care mai sunt procentele de finaluzare a lucrarii? S-au clintit vreun pic? Oare se mai solicita ceva acte aditionale?
Cat despre ce spunea un coleg.....stati linistiti....4 ani de garantie care inca nici nu au inceput sa curga....vor scoate la suprfata 90% din orice probleme vor putea sa apara.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: TibiV on March 15, 2015, 12:26:52 AM
Care este cota ?
@alecu26, eu pariez pe ultimul leu ca Dumbrava-Margina va fi gata undeva înainte de decembrie 2015. 
În loc de PiSi.... Altfel o să dea nasol rău de tot cu absorbția pe POS-T 2007-2013....
Eu sunt 50-50 inca. Oricum am impresia ca voi fi si singurul sceptic. Inca forumul e mai degraba optimst....nici macar realist.
Horatiu....UMB are un head start de vreun 1 de zile.....si de obicei drmul critic al constructiei unei autostrazi este prin structura/structurile mari. La UMB e motivatie financiara.....terasamentele sunt in house....si in fapt UMB mai multi bani pierde daca nu lucreaza in cazul terasamentelor. Costul intern cu acele camioane stationare e enorm.
Drumurile noastre POATE;

udar

#20737
Quote from: vancouver on March 15, 2015, 11:25:56 AM
Ai prefera sa mearga prin localitati si pe DN cu curbe stranse, urcari si coborâri abrupte?
Din cate stiu eu nu au voie sa circule noaptea....

udar

Dumbrava- Margina fizic se poate da in folosinta anul acesta doar daca constructorul are ceva avantaje de castigat prin darea lui in folosinta......

dr4qul4

pai are. Orice se da in circulatie anul acesta va fi platit imediat!!!
tot ce ramane pt la anul....va avea intarzieri la plata!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

#20740
Sunt de acord cu tine Alecu, dar daca nu ai autorizatie de constructie pe jumatate din lot, unde exista cum spui tu structuri mari, nu ai alta varianta decat sa lucrezi la terasamente pe sectoarele pe care ai autorizatie. Eu cred ca e mai scump sa aduci Zublinii pe bucatile pe care ai autorizatie, sa ii trimiti altundeva si apoi sa ii chemi din nou cand obtii autorizatia pe restul lotului. Pentru Porr e relativ simplu, fiindca au autorizatie pe intreg lotul. Au mers cu toate structurile in paralel, acum incep sa isi aduca si grinzile. La UMB nici nu cred ca se stie exact solutia finala in zona haldei de steril si in apropierea pesterii de lilieci.

rocklee

#20741
in caz de o alunecare acel zid de piatra tine cit mortul cu mina  :D

cutter

Dumbrava-Margina se poate termina anul acesta, dar se mișcă foarte greu CNADNR/guvernul cu expropierile suplimentare necesare și o problemă și mai mare sunt relocările de utilități (Transelectrica, ENEL Banat). Depinde numai de proprietarii de utilități cît de repede se mișcă...

SB76UFO

@rocklee
De la baza acelui debleu pana la santul (rigola) de la marginea autostrazii sunt aproximativ 10-12 m
"Prostia este eternă și invincibilă"

istvan78

Cum va arata intersectia A1 cu DN68A?