Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@athosaga,
Savarsin - Faget are cateva probleme:
1. Podul peste mures este de doar o banda pe sens! https://www.google.ro/maps/@46.002541,22.239928,3a,75y,18.06h,82.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm7s_Eqzi24zcehW8e47b4g!2e0?hl=en
2. stratul de asfalt este foarte subtire si nu are cum sa reziste la trafic chiar si de masini mici
3. drumul este foarte stramt iar semne de circulatie din parti
4. merge prin padure si nu ar vrea nimeni sa il prinda noaptea pe acolo
5. ultima portiune este din placi de beton peticite, iar dupa iarna asta cred ca este plin de gropi
6. sunt 33 de km pana la nodul Traian Vuia (inca 10 pe DN68A)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Lvs_tm

UMB-ul sunt plecati acasa weekendul acesta. Nimeni nu e robot sa lucrezi 7/7.

MNU


Danny550394

Nod Margina. Se lucra la pilotii forati langa calea ferata.

Danny550394

#20719
Zona unde A1 intersecteaza DN68A.

Mai jos spre Ohaba.

Dupa Abucea.

VIP Trans Cisnadie?? Pe lotul 3?? Subcontactori probabil.


mariansb

#20720
Se lucreaza in continuare la consolidari in zona Aciliu; poze de azi, ora 10.30










"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

Bine că se lucrează...
Deşi am impresia că va fi un "never ending story".... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

facem o bursa a pariurilor daca se deschide Margina-Dumbrava anul asta? Vad ca, chiar lucreaza serios. Mai e mult pana departe...dar fiecare calatorie (autostrada) incepe cu un pas (1 metru cub de beton).
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

@Alecu, cei de la UMB s-au concentrat preponderent pe terasamente si mai putin pe structuri. Fiecare isi face planul cum vrea, atata timp cat se incadreaza in termene. Cei de la Porr au inceput puternic cu structurile, si mai putin cu umpluturi.

TibiV

#20724
Care este cota ?
@alecu26, eu pariez pe ultimul leu ca Dumbrava-Margina va fi gata undeva înainte de decembrie 2015. 
În loc de PiSi.... Altfel o să dea nasol rău de tot cu absorbția pe POS-T 2007-2013....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Absorbtia oricum va fi dezastruoasa pe Lugoj-Deva 2,3,4; cu putin ghinion, ar putea fi chiar 0 lei pe aceste tronsoane. Oricum, in decembrie o sa fim partasi la un mare circ al oamenilor politici de la transporturi+CNADNR, se vor improsca cu noroi si vor arunca vina de la unii la altii...

TibiV

Din păcate, ai PERFECTĂ dreptate !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

Ieri 14.03.2015 am parcurs A1 între Sibiu și Sebeș și am avut ocazia să fac un foto reportaj relativ amplu, inclusiv cu lotul3. Nu spun fostul lot 3 pentru că acolo se mai desfășoară , în special în afara benzilor de rulare lucrări destul de ample.

Încep cu vechea ocolitoare a Sibiului unde sunt destul de multe petece, după cum se vede, dar nu păreau deloc deranjante la condus:









Oare chiar e voie cu așa ceva pe autostradă?


Trecem pe fostul lot Astaldi, unde lucrările par încheiate. Spațiile de servicii de pe lotul Astaldi sunt deschise:


Și coafura rezistă :lol: :



user201

Ceva "lipici", dar nu se simțea la condus:




Lotul 3.  Pe sensul spre Deva, lucrurile păreau stabile și lucrările se desfășurau relativ departe de carosabil.








Excepția o constituie chiar la ieșirea de pe viaduct, după cum se vede din poza de mai jos:



user201



Spațiile de servicii de pe lotul Straco sunt de asemenea deschise:


Mici alunecări de teren pe ( fostul ) lot Straco:




La intrarea pe lotul 3 spre Sibiu era o mică alunecare:


Circulație destul de multă, deși din imagine nu se chiar vede:


Din nou aproape de șantier:


O alunecare de teren și în zona pădurii: