Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 46 Guests are viewing this topic.

TibiV

#20640
Quote from: alecu26 on March 06, 2015, 04:18:57 PM
Horatiu, uita-te te rog cateva zeci de pagini in urma. Nu mai vreau inca odata discutia cu solutia pentru faimosul deal de la Soimus.

Sa asteptam si sa vedem ce se intampla cu acea pestera de lilieci...si dupa aia.

Fix 100 de pagini in urma !
Primul post de pe pagina 1281 este a lui alecu26, si a declansat o dezbatere lunga-lungaaaa !.... :)

Quote from: alecu26 on March 06, 2015, 04:18:57 PM
sunt totusi mai putine in teren.

E greu de spus. Pozitia fotografului nu e foarte buna...
Iar pilele care se vad sunt destul de joase... Probabil sunt ultimele dinspre est dinaintea rambleului (venind pe A1 dinspre Ilia)...
Probabil ca in fata (asa cum e facuta poza) exista (sau ar trebui sa existe) si pile mai inalte, cele pe care autostrada va urca deasupra DJ, asa cum arata randarea lui delacroix...
Recunosc, este speranta unui optimist... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

#20641
1. Culea e mult mai aproape de DJ. Acele blocuri de beton tesite sunt deja de la culei.

2. Deschiderile folosite de Delacroix sunt relativ mici undeva la vreo 25 de metri. As zice ca se va folosi undeva in jur la 35 metri deschiderea.

Practic Delacroix are 12 deschideri inainte de DJ, pe teren eu numar 4 sau 5.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Si pentru ca tot discutam cata zgura si unde pune UMB-ul, m-am gandit ca ar fi bine sa ne reamintim cum va arata exact nodul...
Evident cu ajutorul lui delacroix...

Quote from: delacroix on February 22, 2014, 08:03:17 PM
A1 Lugoj-Deva, Lot4. Reloaded
Nod Soimus cu pod existent DN76


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cozak

Da, e clar, dupa aceste poze se vede ca s-au apucat de bretelele nodului Soimus. Iar pilele acelea facute dupa halta de steril sunt inceputul primului viaduct inante de viaductul nodului, care va fi unul mare.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

TibiV

#20645
Cred că Cozak vorbește despre pilele de la Branisca, despre care ai spus tu că sunt mai puţine în teren.... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

O întrebare de pafarist, de ce s-a optat pentru ditamai viaductul şi nu s-au făcut deschideri numai strict unde erau necesare, în rest realizând terasament obişnuit? E din cauza luncii Mureşului?
Cont (aproape) inactiv.

rocklee

cred ca e vorba de inaltimea lui...... si sa faci ditami terasamentul cred ca e o problema ....

alecu26

poti sa-l intrebi pe UMB când ii va bate falimentul la usa.

Sau...poate nu...ca, contractul asta e executat prin Tehnostrade. Si-i mai are si pe Sepe.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

O intrebare financiara: S-a rezolvat cu firmele pentru lotul 3 Lugoj-Deva? Teloxim a dat inapoi banii de avans? Parca s-a mai discutat dar nu gasesc unde.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

florin74

#20651
Parca litigiu se refera la vreo 4 mil euro. Oricum, ALDESA a preluat mare parte din ce avea TELOXIM. Initial TELOXIM avea 38.8% din consortiu, acum are 0,1%.
TELOXIM a facut un contract cu TEHNOLOGICA RADION, sa ii execute lucrari pe lot 3, in valoare de 27 mil lei. A platit un avans de 17 mil lei. TEHNOLOGICA nu a executat nimic.
In concluzie TELOXIM a incasat de la consortiu 17 mil lei (din avans), pe care i-a sifonat in TEHNOLOGICA. Care si ea este in insolventa.

Cam asta e istoricul relatiei TELOXIM-ALDESA-COMSA.

alecu26

apropo de falimente...vazusem recent un document ca Astaldi e proprietarul complet a lui Romstrade.
Drumurile noastre POATE;


horatiu.cosma

E mai ieftin un transport de zgura de la 30 de km distanta decat pietris/pamant/etc din apropiere?