Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Archi

Mie mi-a scapat informatia ca ar fi 10 benzi pe sens in PTF. Este pricizat de CNADNR acest lucru? Sau este adaugat de autor pentru a da senzatie stirii?

TibiV

#20551
Noi cităm hotnews, ei ne citează pe noi... :)

http://m.hotnews.ro/stire/19528673

" intr-un raspuns adresat utilizatorului cutter de pe comunitatea peundemerg.ro , CNADNR sustine ca "nu considera necesara achizitia" de servicii pentru o supervizare independenta a contractului de reactualizare a SF-ului pentru Sibiu - Pitesti, explicand ca de aceste aspecte se va ocupa o echipa specializata din aparatul propriu cu personal din teritoriu de la Directiile de Drumuri si Poduri Bucuresti si Brasov."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

VictorC


brutalway

Vor fi sigur 10 benzi pentru iesirea din tara. 4 pentru autoturisme, 2 pentru autocare si inca 4 pentru transporturi de marfuri.

dan_c

Arad - Timișoara ( 03.03.2015 )

Constructor: Asocierea FCC Construccion SA - ASTALDI SpA

http://www.aradon.ro/au-asfaltat-autostrada-pe-ploaie/1510722

8-Aug-2013 (finalizare lucrari)====> pe 08 august  expira perioada de garantie

o sa fie cea mai peticita autostrada, ar trebui sa le bage o extensie de garantie

alecu26

cred ca e buna o intrebare la CNADNR aici. Daca se va solicita prelungirea. Eu zic ca da, ca exista deja o revendicare in sensul asta. Daca s-a semnat efectiv vreun aditional la contract care sa pecetluiasca chestiunea....hmm...mai greu...ca, cred ca s-ar ajunge la arbitraj cu asta.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Cateva poze de azi de pe A1 Izvin-Sanovita (Tirrena Scavi). Sursa secreta.
Miscare putina. Primele poze sunt din zona Recas.












Ionut

#20557
Spatiul de servicii e plin de situri arheologice. Pe tot lotul miscarea e slaba.

















Cam atat, sa vad daca mai primesc.

horatiu.cosma

Multumim de poze. Nu are nimeni cunoscuti care lucreaza acolo, poate aflam si noi cand vor sa inceapa mai serios? Vremea e buna, dupa ultimele vesti problemele mai mari cu relocari si arheologie sunt aproape finalizate, deci nu ii opreste nimic sa ii dea bataie.

davyl

Multumim de foto ionut si mai ales multumiri sursei secrete.

Cine poate sti cu siguranta de ce nu ii dau bataie acolo: sol inca umed, mobilizare inca slaba dupa iarna ori poate probleme cu banii (sper sa nu!).

Ramane de vazut cam dupa 15-25 martie, cand temperaturile vor urca simtitor si vremea buna va veni cu adevarat (cel putin asa reise din previziuni).

Sanatate,
davyl

dr4qul4

de fapt trag de timp pentru a forta mana CNADNR-ului sa accepte acele "optimizari" care sunt in disputa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rudolf.s

No comment:

Au asfaltat autostrada pe ploaie



QuoteDrumarii au ales cea mai proastă vreme pentru repararea autostrăzii Arad-Timişoara: ploaia torenţială.

ARAD. Ieri a plouat în Arad, la un moment dat precipitaţiile fiind importante cantitativ. Însă pentru muncitorii care s-au gândit să repare autostrada Arad-Timişoara vremea nu a părut a fi o problemă. Trebuie menţionat faptul că şoseaua de mare viteză a cedat iar. Gropile şi-au făcut apariţia pe partea carosabilă imediat după trecerea sezonului rece. Pentru ca traficul să fie unul în regim de siguranţă, a fost nevoie de intervenţia muncitorilor. Aceştia s-au conformat şi s-au deplasat pe teren. Au închis circulaţia pe o bandă, pe sensul de mers Arad-Timişoara, au început să decoperteze asfaltul cu probleme, dar între timp a venit ploaia. Acest lucru nu i-a oprit, însă, pe muncitori. Au turnat straturi uriaşe de asfalt (din punct de vedere al suprafeţei) chiar în gropile pline cu apă, în timp ce ploaia torenţială cădea peste asfaltul încins, proaspăt turnat. Specialiştii în domeniu nu dau nicio şansă ca reparaţia să reziste. ,,Dacă asfaltul a fost turnat pe ploaie, acesta nu face priză cu stratul de bază pe care a fost turnat. Este o chestiune de timp până în momentul în care bitumul va ceda, va crăpa, iar gropile vor reapărea", a spus un drumar cu experienţă.

Trece garanţia

Poate că, pentru moment, reparaţia făcută pe timp de ploaie şi faptul că aceasta nu va rezista nu pare o mare problemă. Şi asta pentru că şoseaua se află încă în garanţie. Ca atare, compania Astaldi sau o altă societate contractată de Astaldi a reparat autostrada pe gratis. Problema cea mai mare va apărea din vară, de când expiră garanţia. Pentru că toate reparaţiile vor trebui suportate de statul român, prin Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Iar, la modul în care şoseaua de mare viteză dintre Arad şi Timişoara se ,,rupe" tot la 2-3 luni, putem spune liniştiţi că nu ne aşteaptă deloc vremuri bune.

stangabriel

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-deva-lugoj-cinci-kilometri-asfalt-intr-un-an-loturile-iii-iv-1_54f6c5f5448e03c0fd35f19d/index.html

Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a informat că în prezent, la aproape un an de la începerea lucrărilor pe tronsonul IV al viitoarei autostrăzi Deva – Lugoj, constructorii au finalizat un sfert din proiect. Pe tronsonul al treilea, gradul de finalizare este sub cinci la sută.


Ionut

Quote from: Ionut on March 04, 2015, 11:47:16 AM
Cam atat, sa vad daca mai primesc.

Mda, am mai primit. Nu sunt vesti prea bune... sa vedem.
Pana la nod Topolovat sursa a dat peste vreo 6 utilaje. Deci practic nu se lucreaza.












Nod Topolovat.

Ionut

Mai departe.




Singurul pasaj pe care sunt montate toate grinzile.




Mergem mai departe.








Langa pasaj Sanovita se pregatesc sa astearna asfalt.