Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 42 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

acolo UMB are statia de asfalt de anu trecut montata,deja au asfaltat ceva anu trecut dupa cate stiu eu......Hidroconstructia are statie de asflat vis-a-vis de a UMB-ului si Selina are statia de betoane tot acol.....Selina are statie de asfalt la Criscior langa Brad spre abrud......
Romania are un viitor doar daca are prezent!

cutter

Am primit răspuns de la CNADNR. Se pare că vor face supervizarea contractului pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești cu resurse proprii, contrar recomandării JASPERS.

Quote from: cutter on February 12, 2015, 11:12:20 AM
În documentul JASPERS cu recomandări referitoare la Caietul de Sarcini al licitației pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești din anul 2012 cu titlul în engleză "JASPERS Recommendations on Terms of Reference for Sibiu-Pitești Feasability Study" în secțiunea 6.0 se specifică următoarele (traducerea îmi aparține):

"Dat fiindă complexitatea proiectului este recomandată numirea unui consultant tehnic independent sau coordonator/manager de program/proiect [...]. Consultantul/consultanții vor fi ingineri experți și manager de proiect cu o calificare adecvată - de preferat cu experiență internațională - pentru a oferi expertiză profesională independentă asupra dezvoltării tehnice a studiului de fezabilitate.

Este de asemenea recomandat ca CNADNR să contracteze acești verificatori tehnici în afara contractului pentru studiul de fezabilitate pentru a se asigura că verificările [...] sunt realizate indepedent. Programarea în timp a achiziției acestor servicii de asistență tehnică va trebui corelată cu programarea achiziției pentru studiul de fezabilitate astfel ca acești verificatori indepedenți să fie contractați și disponibil la timp."

Întrebări:

1) Are/a avut în vedere CNADNR respectarea acestei recomandări și anume, contractarea separată/independentă a unor servicii de asistență tehnică/management de proiect care să exercite un control asupra activităților desfășurate de contractorul care va face revizuirea studiului de fezabilitate?

2) În cazul în care răspunsul este negativ la prima întrebare vă rog să oferiți o justificare pentru ignorarea acestei recomandări.

3) În cazul în care răspunsul este pozitiv la prima întrebare vă rog să precizați în ce fază se află procedura de achiziție/contractare a acestor servicii.



laszlo.robert

#20462
Colegii care circula pe Pecica-Nadlac pe A1,se vede ceva miscare la noul P.T.F de pe autostrada sau colaborarea intre institutiiile statului functioneaza doar in declaratii,stie careva daca este miscare pe M43?
De mult nu am mai avut informatii din zona. Nu sunt multi km ce se dau in folosinta anul acesta,in schimb sunt cu atit mai importante:legatura cu reteaua Europeana de autostrazi prin Nadlac,bucata lipsa de la Pecica si sa speram la lot 2 Tim.-Lugoj ,ar genera al patrulea segment mai lung de 100 km,si al doilea cel mai lung(143 km)dupa A2.
Un pic off topic la fel de important si Gilau -Nadasel pe A3 ,asigura acces direct celor din Satu Mare,Zalau in directia Turda,Alba si Tg.Mures.
Va multumesc anticipat.

SB76UFO

O veste ceva mai buna (special pt Adiarc). Acum o ora, la nodul Sibiu Vest, era o echipa care curata santul dintre sensuri. Nu am poze.
"Prostia este eternă și invincibilă"

bogdymol

Quote from: laszlo.robert on February 20, 2015, 01:11:30 PM
Colegii care circula pe Pecica-Nadlag pe A1,se vede ceva miscare la noul P.T.F de pe autostrada sau colaborarea intre institutiiile statului functioneaza doar in declaratii,stie careva daca este miscare pe M43?
De mult nu am mai avut informatii din zona. Nu sunt multi km ce se dau in folosinta anul acesta,in schimb sunt cu atit mai importante:legatura cu reteaua Europeana de autostrazi prin Nadlag,bucata lipsa de la Pecica si sa speram la lot 2 Tim.-Lugoj ,ar genera al patrulea segment mai lung de 100 km,si al doilea cel mai lung(143 km)dupa A2.
Un pic off topic la fel de important si Gilau -Nadasel pe A3 ,asigura acces direct celor din Satu Mare,Zalau in directia Turda,Alba si Tg.Mures.
Va multumesc anticipat.

Nădlac
Nădlac
Nădlac
Nădlac
Nădlac
Nădlac
Nădlac !!!
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

laszlo.robert

#20466
Stiam si m-am si corectat,dar asteptam mai mult informatii?
Apropo,prima atestare a localitatii Nadlac :11 martie 1313 sub numele de NOGLOG

horatiu.cosma

An cu ghinion, de aia au modificat denumirea :)

Ionut

Nu sunt informatii noi.
Se vor deschide A1 si M43 probabil fara PTF. Se va folosi trecerea veche de la Nadlac.

adiarc

Quote from: SB76UFO on February 20, 2015, 01:28:04 PM
O veste ceva mai buna (special pt Adiarc). Acum o ora, la nodul Sibiu Vest, era o echipa care curata santul dintre sensuri. Nu am poze.
mersi..apreciez  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Oare cum stau ungurii ?se lucrează la ei ?sau la noi la PTF ?E cam liniște acolo...sebba...bogdymol...radutm ...sursasecreta?Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

man, din pacate nu am mai avut deloc drum in partea aia... in afara de linistea de la pasajele CET... nu prea pot da pe moment alte informatii... :(
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Probabil ungurii lucreaza, din ce stiu eu sunt destul de hotarati sa termine cat de repede.

Nu inteleg intrebarea ta legata de PTF. Ce sa lucreze la PTF, la cel de pe A1? Pai nici licitatie pentru lucrari n-am vazut. De fapt, eu nici nu sunt convins ca vor face PTF nou, se va folosi cel vechi pana cand intram in Schengen. Si, sincer, eu unul as prefera sa nu se faca pentru ca am avea un motiv in plus sa ne vaitam ca nu suntem in Schengen. Stii tu ca s-au decis sa faca PTF?

dorum

exista o intelegere cu ungurii sa facem noi la Nadlac si ei la Bors din cate imi aduc aminte

rocklee

maine trag o fuga pina la soimus sa vedem daca sa mai facut ceva :)