News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 36 Guests are viewing this topic.

vancouver



Gandind astfel in perspectiva rezulta si cum ar trebui sa arate legatura A1-Sanandrei, si astfel A1 cu Timisoara. Daca se face aceasta bucata prima data se rezolva si dezideratul timisorenilor de a se lega decent in nord de A1.

De asemenea rezulta pe unde vine cel mai bine autostrada spre Belgrad.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dorum

vise, Vancouver, vise... dar nu ma tem sa visez, chiar daca pt copiii mei, care poate vor ramane in TM... in rest, pt mine, la 40 ani, nu-mi permit nici macar sa visez aceasta configuratie pe langa TM... :(

MNU

Ca o ironie, aproximativ asta era varianta initiala a A1. Coridorul IV trebuia sa mearga catre sud (ocolind Serbia) se dorea un traseu cat mai direct catre Bulgaria. Pe atunci nu eram in UE dar negociasem adaugarea ramurii nordice (Sibiu-Constanta) si Romania voia prioritate pe aceasta, s-au propus doua variante: varianta 1(dorita de Romania) cu "bucla" de la Arad si Timisoara, si varianta 2 (in caz ca nu se accepta nicicum varianta Romaniei) care ar fi mers oarecum drept de la Nadlac la Lugoj trecand undeva intre Timisoara si Arad la semi-distanta. Le puteti vedea in monografia IPTANA.

Pt ca s-a acceptat varianta Romaniei, ca sa fie siguri ca nu se mai schimba, s-a licitat si executat printre primele. In anii ce au urmat, pe multe harti ale coridoarelor si PP (proiectelor prioritare) aparea inca si varianta "directa" pt rutier... adica ce a desenat @vancouver mai sus.

Calin

Oricum, "zarurile au fost aruncate"... Ma gandeam la un posibil traseu de autostrada care sa porneasca din autostrada Budapesta -Belgrad la sud de Seghedin-mai la sud de confluenta raului Mures cu Tisa, sa traverseze acest ultim rau ,sa intre pe teritoriul Romaniei la nord de Beba Veche , la Sanicolau Mare sa se divida cu autostrada spre Timisoara -Lugoj,  traseul lui A1  continuand aproximativ paralel cu raul Mures,la sud de acesta -pe la sud de Arad spre Lipova si apoi Deva.Oricum ar fi fost necesara o autostrada de legatura intre Arad si Timisoara-prelungita spre nord spre Oradea ,iar spre sud , spre Belgrad.Din pacate , ar fi fost oarecum izolate de acces pe autostrada Nadlacul in Romania si Macaul in Ungaria.Iar acest fapt probabil ca nu ar fi convenit vecinilor maghiari.

vancouver

Eu zic ca nu sunt vise. Nu este necesar decat sa intelegem ca va veni un moment (nu importa cand in viitor) in care va fi necesara aceasta sa-i zicem scurtatura.

Dar exista o implicatie directa pentru viitorul imediat, si aceasta se refera la legatura A1 cu zona din nordul Timisoarei. Planificand asa cum am aratat eu in perspectiva, rezulta cum trebui sa fie aceasta legatura, adica de la Sânandrei direct perpendiculara pe A1 si nu la 45% spre nord, asa cum este acum in plan:



De asemenea important: drumul de legatura sa fie facut la standard de autostrada, la fel ca drumul de legatura cu DN7 de la Arad sau cel cu centura Lugoj, tocmai tinand cont de perspective si servind si ca o centura prin nordul Timisoarei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlexIP

http://www.glasul-hd.ro/Autostrada-se-%C3%AEnchide-par%C5%A3ial-_12_22784.html

QuoteDe la 1 martie, autovehiculele mai grele de 3,5 tone nu vor mai avea acces pe porţiunea de autostradă dintre Deva şi Simeria. O excepţie se va face pentru maşinile care merg de la Simeria spre Brad. Restricţia este provocată de lucrările de reabilitare a podului peste Mureş de la Şoimuş.

De la 1 martie Selina S.A. firma desemnată de CNADNR să modernizeze DN 76 Deva Brad va începe operaţiunile de reabilitare a podului de la Şoimuş. Constructorii spun că betoanele care urmează să fie turnate riscă să se fisureze dacă, în perioada lucrărilor, pe pod trec maşini mai grele de 3 tone şi jumătate. Din acest motiv, pe trecerea rutieră peste Mureş vor avea acces doar maşinile mai uşoare de 3,5 tone, iar circulaţia se va face pe un singur fir. Situaţia va dura cel puţin 60 de zile.Direcţia Rutieră din cadrul Inspectoratului General de Poliţie va fi cea care va stabili exact rutele de ocolire a podului de la Şoimuş. Serviciul Rutier din cadrul IPJ Hunedoara a înaintat direcţiei amintite trei variante, însă, conform unor surse neoficiale, cea mai probabilă este cea care presupune ,,filtrarea" traficului în nodul la autostradă de la Simeria Veche.

Aglomeraţie ca în 2012

Măsura dă peste cap traficul de pe A1 şi va readuce mii de camioane zilnic pe centura Devei. Traficul greu care vine dinspre Orăştie şi se îndreaptă spre Deva, apoi Timişoara sau Arad, va fi ,,coborât" de pe autostradă în nodul de la Simeria Veche. De aici, spre Deva – Ilia se va putea merge pe DN 7 (la fel ca până acum cu doi ani şi jumătate). O altă rută este cea oferită de Drumul Judeţean 607 A, de la Uroi spre Hărău şi Şoimuş, apoi spre Brad. Drumul Judeţean amintit duce şi el spre Ilia, însă în zona Brănişca este şi va fi în continuare aglomerat din cauza camioanelor ce transportă materiale pentru lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva, aflat în construcţie. De asemenea traficul greu care vine dinspre Ilia nu mai poate intra pe autostradă la Şoimuş, ci va fi nevoit să tranziteze Deva şi să urce pe autostradă la Simeria Veche. Mijloacele de transport în comun şi autospecialele serviciilor de urgenţă vor avea acces pe podul de la Şoimuş.

Prevăd că o să îl linșeze cineva pe primarul din Deva dacă nu pune toate semafoarele în afară de cele originale (2 la număr) pe intermitent.

ashbird

2 chestiuni:
In urma vantului de saptamana trecuta mai multe panouri/indicatoare de pe Autostrada s-au indoit/aplecat.. sper ca o sa rezolve urgent.

crapatura de pe lotul Impreglio  sensul Sebes-Sibiu e pe banda 1 pe partea superioara a autostrazii era acoperita/astupata (am trecut peste ea si am simtit o foarte usoara denivelare la ~100km/h)
am vazut ca sapau pe toata partea de deasupra autostrazii si introduceau niste tuburi de beton. erau si 2 betoniere si 2 masini de foraj.

Debleul nu pare atat de abrupt si nu cred ca vor fi probleme de alunecare majore.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

adiarc

intradevar...la faimoasa crapatura , pe o portiune de 2-3 m, avem deja o dif de nivel de 2-3 cm intre partea st si dr a crapaturii...se lasa in continuare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

Care parte se lasa stanga sau dreapta (pe sensul de mers)?

horatiu.cosma

Din ultimele poze cu crapatura se vedea deja ca partea dreapta(mai aproape de banda de urgenta) e mai jos decat stanga.

Quest


Delacroix, felicitari ! Ti-a aparut munca la Telejurnalul TVR ! :cheers:
Am zis eu nu demult ca randarile tale sint superbe :)

http://www.tvrplus.ro//editie-telejurnal-303351

de la 11'35", un material despre cele 2 tuneluri / ecoducte ptr ursi, de pe Lugoj - Deva Lot 2.

Ionut, cine e Cătălin Drulă ?
Common sense will get you far !

pasadia

Mi se face rau, auzi formulari: "autostrada ecologica", "solutie inedita", "sa sape tunel in pamant".

E vorba de cutter, el e Catalin.

cutter

Mda, din păcate n-a încăput și a doua parte în care ziceam (mă citez din memorie) ceva de genul că provocarea pentru  CNADNR ar fi să se miște bine tocmai cînd apar probleme. Dacă proiectele se derulează șnur, totul e bine, dar la proiectele cu probleme complexe totul îngheață și se blochează cîțiva ani:
- intrarea A3 în București, nodul Moara Vlăsiei
- lotul Impregilo
- rampa lipsă de pe CB de la Chitila
- tunelurile de pe Lugoj-Deva
- rezilierea de pe Nădlac-Arad lot 1 (un an pentru relicitare vă aduc aminte)
și probabil și altele.

Totuși se știe din decembrie 2013 că trebuie licitate separat aceste tuneluri și deocamdată nu s-a mișcat nimic și nici n-am mari speranțe că se va face ceva rapid.

stangabriel

Sunt sanse sa se dea drumul la autostrada Lugoj Deva fara aceste tunele? Nu am nimic cu animalele,dar sunt cateva viaducte de autostrada si poduri rutiere de pe drumul national cu posibilitati de trecere in actala varianta.

Mai repede vor cauta viaductul sa treaca pe sub el,pentru ca e pamant natural,decat o fasie chiar si de 80m latime de pod artificial. Si inca ceva,acum serios, crede cineva ca ursul are un culoar de trecere de cateva sute de metri? animalele stiu zona si vor gasii instant o varianta. Insa noi stam fara autostrada probabil.....

cutter

Nu, fără aceste tunele autostrada este discontinuă, deci nu se poate circula între nodurile Margina și Dobra. Tunelele nu sunt un moft de ultimă oră, se știe că trebuie executate din 2013. Deci nu mai are niciun rost discuția despre oportunitatea lor acum, e tardivă. Singura discuție la obiect este legată de achiziția lucrărilor necesare.