News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 28 Guests are viewing this topic.

pasadia

Ultima solutie pusa de tine ar putea fi problematica si pentru ca ar traversa 2 judete: centura Vinerea e in AB, nodul in HD. Deci fie conlucreaza cele 2 CJ-uri, fie CNADNR.

Iar pentru Hunedoara nu s-ar puta imagina o solutie asemanatoare? Un drum din nordul municipiului spre DN66, undev ala sud de Bacia?

alecu26

da. e o idee buna. Doar ca e ceva destul de deluros pe acolo....dar pana spre Bacia...cred ca se aplatizeaza.

Drumurile noastre POATE;

GabiHd

#20192
Quote from: pasadia on January 29, 2015, 08:12:52 AM
Iar pentru Hunedoara nu s-ar puta imagina o solutie asemanatoare? Un drum din nordul municipiului spre DN66, undev ala sud de Bacia?

Cam greu de trecut dealul pe aici http://goo.gl/Om7Ygk , nu cred ca se incumeta cineva la o asemenea investitie.
CJ Hunedoara nu e in stare sa reabiliteze DJ687 Santuhalm-Calan.
Eu locuiesc in Hunedoara si nu am nicio problema sa merg pana la Simeria Veche sau pana la Soimus si sa intru de acolo pe autostrada, tinand cont de faptul ca DN7 e foarte liber acuma, de cand s-a deschis A1.

OIL1

Sunt de acord cu GabiHd. Eu sunt din Cugir si nu simt lipsa unui nod la Sibot pentru deplasari inspre/dinspre vest. De la Sibot si pana la nodul Orastie faci 5 minute.
M-ar bucura insa un semi-nod cum zice el pentru directia est (inspre/dinspre Sebes-AlbaIulia-Sibiu-Cluj). Din Cugir si pana la cel mai apropiat nod de la Sebes faci cam 25 min. Cu intrare si iesire la Sibot s-ar reduce cu 15-17 minute.
Nu zic ca nu mi-ar placea un nod complet cu 4 bretele pentru toate directiile si sensurile, dar in conditiile in care sunt orase mari care au acces la autostrada mai indepartat, nu cred ca se va face vreodata la Sibot asa ceva.

Si mie mi-ar placea solutia lui alecu26: centura Vinerea legata direct in nodul de la Orastie. Pacat ca dom' primar al nostru nu intra pe aici sa mai ia idei si eventual sa faca demersuri pe linie de partid ... in sus.

Sun curios cum se compara costurile celor 2 variante: semi-nod vs centura directa la nod (sa zicem 8-10km). Are cineva vreo idee?

rudolf.s

Si pentru ca tot era vorba de noduri noi:

Trei noi descarcari de pe autostrada: Consiliul Judetean Timis a alocat bani pentru studiile de fezabilitate



QuotePreşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Titu Bojin, nu se lasă şi vrea trei noi descărcări de pe autostradă. Instituţia pe care o conduce, a alocat prin bugetul aprobat miercuri, 230.000 de lei pentru realizarea a trei studii de fezabilitate pentru tot atâtea descărcări pe A1, la Recaş, Şanoviţa şi Bethausen.

Descărcările sunt extrem de utile, vor fi folosite pentru a asigura accesul spre deponeul de la Ghizela pentru maşinile cu gunoi, dar vor şi facilita accesul la zonele turistice şi la superbele biserici de lemn din zona muntoasă a Timişului. Astfel, pentru studiile de fezabilitate pentru aceste proiecte s-a alocat suma de 230.000 de lei.
,,Eu apreciez că în scurt timp vor putea fi începute aceste studii. Lucrările ar putea să înceapă chiar anul viitor", spune Bojin
Noile descărcări ar urma să fie realizate exclusiv din banii judeţului.
,,Cei de la drumuri au spus că sunt de acord, atât timp cât nu îi deranjează pe ei în activitatea lor. Am discutat şi am tot sprijinul acestora", mai spune şeful CJT.
Noile descărcări nu sunt un moft al Consiliului Județean Timiș, ci au necesităţi practice.
,,Gândiți-vă ce înseamnă toate maşinile care pleacă, inclusiv din Timişoara, pe autostradă să ducă gunoiul la depozitul de deşeuri de la Ghizela. Sau gândiţi-vă ce înseamnă tot tronsonul de la Făget, de la ieşire din judeţ, şi până la Ghizela în acelaşi sens. De asemenea, la Bethausen se poate ieşi de pe autostradă şi să se meargă spre zona cu bisericile de lemn, să se facă turism acolo", a explicat Titu Bojin.
Noile intrări şi ieşiri de pe autostradă ar urma să fie realizate din banii CJT, iar lucrările ar putea începe anul viitor. Deocamdată, nu se ştie cât vor costa aceste lucrări şi cum vor fi asigurate fondurile necesare.


Ionut

Eu unul nu inteleg unde vor fi facute, pe ce drumuri. Puteti va rog desena pe Google? Multumesc! :cheers:

istvan78

Quote from: AlexIP on January 28, 2015, 06:10:29 PM
Quote from: Quest on January 28, 2015, 04:52:54 PMA prevalat descarcarea de la Topolovat, ptr ca DJ572 e drum interjudetean pornind din  Tirol (CS), trecind prin Buzias (TM) si ajungind la Lipova (AR).

Păcat că nu s-a uitat nimeni și în teren să vadă că 572-ul e foarte frumos dar lipsește cu desăvârșire pe porțiuni mari și nu are cum să ajungă la Lipova decât pe hârtie. Un exemplu de cum arată: http://goo.gl/maps/nsA6L
Adevarat azi, dar acest DJ572 e planificat pentru a fi modernizat/reabilitat pe toata lungimea lui, de la Comoraste (CS),  pana la Lipova (AR). Sectiunea de la Berzovia pana la Topolovat a fost planificata pentru 2014/2015, desi din cate stiu inca nu s-a facut nimic.

Deci, nodul la Topolovat e bine ales.
Ceea ce nu inseamna ca nu sunt justificate si alte descarcari. Anul asta se vor face SF_uri in directia asta:
http://www.tion.ro/trei-noi-descarcari-de-pe-autostrada-consiliul-judetean-timis-a-alocat-bani-pentru-studiul-de-fezabilitate/1499461

.. plus cel pentru descarcarea "Timisoara-Nord".

Vom vedea...

pasadia

Quote from: GabiHd on January 29, 2015, 10:34:17 AM
Quote from: pasadia on January 29, 2015, 08:12:52 AM
Iar pentru Hunedoara nu s-ar puta imagina o solutie asemanatoare? Un drum din nordul municipiului spre DN66, undeva la sud de Bacia?

Cam greu de trecut dealul pe aici http://goo.gl/Om7Ygk , nu cred ca se incumeta cineva la o asemenea investitie.

Gabi, recunosc. O singura data am fost in Hunedoara, dinspre Calan iesind spre Deva. In scopuri turistice, deci nu ma interesa timpul de parcurs.
Mai des am trecut pe DN66, inclusiv acum 2 luni. Si tocmai pentru ca stiu ca acel drum se prezinta in conditii bune si pentru ca accesul din el in nodul Simeria e direct, mi-as inchipui o solutie precum aceasta:



Evident, nu imi dau seama numai de pe harta cat de realizabila e aceasta solutie: o varianta implica trecerea pe langa halda de zgura (ma gandesc ca nu mai sunt folosite toate acele cai ferate industriale si in locul lor ar exista spatiu pentru un drum decent), cealalta varianta implica un pod peste caile ferate in zona Pestisu Mare.
Pe de alta parte, daca tu spui ca nu se pierde mult timp pentru accesul pe autostrada dinspre municipiu, atunci cred ca nu e nevoie neaparat de o noua investitie.

horatiu.cosma

Daca vor asigurarea accesului spre deponeul de la Ghizela atunci nodul va fi la intersectia A1 cu 609A, la Sanovita; pentru manastiri la Bethausen ar fi la intersectia cu 609-le; pentru al 3-lea, zice ceva de Faget, la iesirea din judet, acolo ar putea fi nod intre A1 si 681, dar nu ar avea sens, fiindca din Faget se ajunge relativ repede pe E673 la Traian Vuia, unde e nod.

delacroix

Splendid, facem autostrazi pentru masinile de gunoi! Cica imprastierea gunoiului e mai eficienta la 90 km/h.

istvan78

Chiar daca s-ar realiza toate trei nodurile propuse, am avea descaracari la distanta de 8-10Km, ceea ce nu e complet exagerat pentru o zona destul de dens populata.

Pentru fiecare din ele exista argumente, SF-urile vor trebui sa arate unde e raportul cost/beneficiu mai mare. Apoi, realizarea e alta poveste...
Nu-i cazul sa ne speriem ca vor fi nodurile prea dese... inca.

horatiu.cosma

Intrebare. La Soimus, autostrada va continua pe sub podul peste Mures de pe DN76. E indeajuns de inalt acel pod, sau va trebui modificat, ca din google earth pare cam mic de inaltime?

stangabriel


AlexIP

Quote from: horatiu.cosma on January 29, 2015, 02:21:01 PM
Intrebare. La Soimus, autostrada va continua pe sub podul peste Mures de pe DN76. E indeajuns de inalt acel pod, sau va trebui modificat, ca din google earth pare cam mic de inaltime?

Peste. Repun randarea lui delacroix.


MHN

Quote from: Ionut on January 29, 2015, 12:19:58 PM
Eu unul nu inteleg unde vor fi facute, pe ce drumuri. Puteti va rog desena pe Google? Multumesc! :cheers:

Quote
Am ales o pictograma discreta :)

Insa daca presedintele CJ Timis declara ca se vor face, atunci putem sta linistiti.