Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

paulst

la una din poze se poate observa o parte din armatura, deci ea fiind expusa in exterior, in timp se va degrada, nu sunt specialist, poate e doar armatura pt cimentul de protectie dar totusi...

vancouver

Quote from: igorashu on January 22, 2015, 04:49:25 PM
Mie-mi pare că pozele sunt făcute în lungul căii de rulare. Structura metalică se sprijină într-un fel de V. Erau necesare acele lagăre în cazul ăsta?
Vedeți poza asta.

Da, dupa parerea mea erau clar necesare. Am participat in Germania la constructia unor poduri cu grinda continua (ca si aici, adica tablierul = calea de rulare nu are intreruperi=rosturi pe fiecare pila, gen podul Grant). La fiecare pila existau lagare. In timpul constructiei s-au folosit unele provizorii, apoi podul a fost ridicat cu prese hidraulice si o echipa a montat lagarele finale. (s-a ridicat pe cate o pila, se monta lagarul final, apoi echipa se muta mai departe). In afara manipularii preselor, restul lucrarilor s-au facut de catre muncitori români - nu e vreo filosofie nemaipomenita.

Personal sunt inginer de constructii civile si nu am studiat treburile astea la facultate, asa ca vorbesc doar de ceea ce am vazut pe santier. Ideal ar fi un inginer de CFDP (cai ferate, drumuri si poduri) sa ne spuna cum sta treaba.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

paulmare

pai exact asa se pare ca au lucrat si aici

aici http://www.ziare.com/sibiu/afaceri/cea-mai-mare-grinda-din-tara-montata-pe-cel-mai-mare-viaduct-din-romania-la-aciliu-3181962

"De fapt in aceasta lucrare pe masura ce se termina pilele, grinda se va impinge dinspre partea de culea 1, prin niste role, cu ajutorul unor cabluri, pana cand va ajunge in capatul celalalt pe culeea doi. In acel moment podul se va ridica pe pistoane. Se vor scoate rulierele si se va lasa jos pe aparatele de reazam. In timpul in care se va face aceasta miscare a podului, vom incepe sa montam predalele pe pod."

ce e ciudat, aici zice de "aparatul de reazem", cum e facuta poza parca tablierul sta direct pe cuzinetul pilei si e un nod rigid si aparatul de reazem lipseste (traiasca google, https://gruphidroach.files.wordpress.com/2011/03/cc483i-de-comunicac89bii-poduri.pdf pagina 60 pod cu infrastructură integrată realizată fără rosturi de dilataţie

Poate ne explica unul adevarat care le are cu podurile, ce si cum,



hentz

Nu va mai bateti capul cu senzationalistii.
Ceea ce se vede in poza ,daca bine imi amintesc de pe vremea cand am tradus proiectul ,este o grinda orizontala intre cele doua grinzi longitudinale continue ale tablierului.
Grinzile longitudinale nu se sprijina direct pe cuzinetul pilei ,este o structura semirigida cu amortizor de vibratii in caz de cutremur.

teocharis

#20135

sebba

putem sta linistiti (care zicea asta?), cel putin noi astia din vest, la Arad nu ajunge!
Sailing away! S/Y Haimana

tonică

vreo veverita ce si-a incercat ghinda... :lol:
In comparatie cu ce s-a fotografiat prima data este extrem de mare fisura si da semne ca n-are chef sa se opreasca. sigur nu umplutura este o rezolvare aici...

Tavi

Daca au construit deasupra planului de alunecare atunci autostrada e PA! Mai devreme sau mai tarziu o sa plece cu totul dar nu cred sa fie constructorul chiar atat de imbecilio ... vedem ce urmeaza si pana atunci stam si chibitam  >:(

imike

#20139
Vineri 22 ianuarie 2015, impreuna cu Schluppi am facut o plimbare pe lotul 2 Lugoj-Deva (Salini) al viitoarei autostrazi Lugoj Deva.
Citeva imagini...
Sfirsit lot TS-Traian Vuia




Sfirsit lot TS vedere spre Lugoj

sfirsit lot TS vedere spre Deva


Colonia Mica-vedere spre Deva

Colonia Mica-vedere spre Lugoj

Varianta provizorie pasaj DJ681 peste A1


Batesti-vedere spre Lugoj

Batesti-vedere spre Deva(in fundal cosul de la Margina

Varianta provizorie pasaj DC113 peste A1


Enjoy!!!

horatiu.cosma

Multumim pentru poze. Salini a terminat de decopertat pana la Margina si a inceput sa faca si altceva, gen structuri pentru supratraversari, umplutura, sau highlight-ul e doar ce se vede in poze?

imike

Din ce am vazut , se pare ca au decopertat pina la Margina( nu am putut intra,doar ce am vazut de pe drumurile adiacente-namol muuult), structuri si/sau umplutura NU am vazut. Cind vremea va permite am planificat o plimbare cu bicicleta pe tot lotul.Voi reveni atunci cu noutati(poze).

horatiu.cosma

Intreb acest lucru in ideea ca daca nu reusim sa obtinem n+3 pe acest exercitiu financiar, atunci se va incerca o fazare a banilor primiti de la UE pe doua exercitii financiare. Din cate stiu, ei nu sunt de acord cu tronsoane finalizate gen 50-60%, ci cu portiuni intre doua noduri finalizate si circulabile. De aceea trebuie vazut care sunt sansele sa se finalizeze in acest an pe Traian Vuia-Margina si eventual(foarte mici sanse) pe Soimus-Lasau(sau unde o fi nodul). Ar fi interesant daca am vedea contractul de cofinantare de pe Turda-Sebes, fiindca acolo e 33% de pe 2007-2013 si 66 pe 2014-2020, sa vedem daca CNADNR s-a angajat sa finalizeze ceva acolo, sau doar sunt niste previziuni procentuale realizabile pana la 31.12.2015.

alecu26

nici eu nu pot sa-mi explic ce s-a intamplat la Aciliu.

Acea rezemare e incredibila.....de fapt imposibila. Singura explicatie logica e data de hentz...ca e probabil antretoaza. NU EXISTA ca grinzile longitudinale sa fie rezemate asa. In mod normal trebuia sa fie pus macar un covoras de caucuciu/neopren daca tot exista contact direct...si acolo avem deformatii.

Fisurile se datoarea lipsei armturii. La cele oblice ma refer. Acolo trebuia sa fie armatura care sa "coasa" invers acea tenditna de fisurare, care e cunoscuta. Se face in anul 1 de cursuri poduri din beton.

Ce ma deranjeaza faptul ca au fost folosite doar 6 camioane la testul de incarcare. Teoretic e posibil...dar arata doar o fusareala. Nu e facuta ca la carte. Inteleg graba...dar CNADNR ar trebui sa insiste la o incarcare care sa acopere macar 1 deschidere complet.

Si ma mai deranjeaza...ca ei cred asa..pe vorbe proiectanul lucrarii...adica cel platit oricum de constructor, cel care a proiectat lucrare, si si testul de incarcare.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

Probabil si din aceasta cauza mergeau camioanele doar pe sensul spre Sibiu si păstrau aceea distanța
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura