Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

teocharis

CNANDR nu e doar administrator, e chiar proprietarul retelei.

alecu26

#19381
super film. de la Tinoinsana....de dincolo...si de pe youtube.

http://www.youtube.com/v/h-2eSlr-iFs

trebuie sa ne facem filmuletul nostru.

Astia nu ii filmezi 2 luni...si gata autostrada. Nu cred ca in primavara au mai mult de cateva saptamani pana sa o deschida. Un 1 aprilie e perfect.
Drumurile noastre POATE;

north

Quote from: teocharis on November 26, 2014, 10:19:28 PM
CNANDR nu e doar administrator, e chiar proprietarul retelei.

Nu. Statul român, prin MT, este proprietarul. Rețeaua este doar concesionată "fără plata redevenței" către S.C. CNADNR S.A. pe o perioadă de 49 de ani, cf. art. 3 alin. 3 din L 47/2004.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Quest

#19383
^^

Mersi Alecu26 ptr fwd :)

Sanovita - Topolovat este in intervalul 1m50s - 12m14s.
De la 12m14s a luat-o pe DJ572 catre Topolovat.

Da, vad ca la situl arheologic de la km75+920 - km75+720 (in video intre 7m23s - 8m10s) e un fel de status quo, desi eu stiu ca pe ala arheologii l-au terminat deja.
Eu am fost in 16.11 pe traseul Izvin - Topolovat (n-am mai mers pina la Sanovita ptr ca incepuse ploaia + ca in genere il stiam deja), mai au destul de lucru. Cele 4 situri arheologice nu pareau rezolvate. Am remarcat c-au asfaltat cu primul strat portiunile in rampa ale autostrazii, probabil sa protejeze terasamentul impotriva spalarii pe timp de iarna.

Per total sigur ca TS s-a miscat binisor (lumea ii duce totusi dorul lui Scatena, era genul de totum-factum asa cum e Adler pe Nadlac-Arad) dar si intreg lotul are un grad de dificultate deosebit de redus, nu cred ca undeva in Romania se va mai construi un tronson de autostrada fara nici un pod peste vreun curs de apa, doar citeva podete casetate, unul mare drept under-pass ptr trecerea cailor de la herghelia Izvin, nimic special. Dupa mine tronsonul e mai simplu decit Sanovita - Dumbrava.
Mergind dinspre Izvin, de la Recas/Herneacova si pina catre Sanovita au avut de-a face doar cu citeva dealuri marunte din care au extras pamintul din deblee si l-au pus in vaile adiacente.
Eu in locul TS as forja la maxim, ca sa termin cit mai repede si sa ma mut pe A10 Lot 3.
Common sense will get you far !

alecu26

Pai unde a plecat Scatena? pe Sebes-Turda? mai auzisem de un nume pe acolo...Andrea...sau asa ceva.
Drumurile noastre POATE;

AFC

Eu cred ca TS va trage tare sa termine cat mai repede, probabil si-au luat target de finalizare vara/toamna 2015. Nu stiu cat de avansati sunt cu terasamentele intre Topolvat si Izvin dar la cat de " complicat " este lotul cred ca au capacitatea si vointa de a termina repede, plus ca au treaba pe A10.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

nicolaem

 "Tronsonul Pitesti-Sibiu, pentru care autoritatile au asigurat ca va fi amenajat ca drum expres pana in 2020, iar ulterior ca austrada, nu este luat in calcul la finantare pentru anul viitor."

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-18679522-lista-guvernului-115-investitii-buget-unele-termen-mai-mare-fata-cel-oficial.htm

adiarc

multumim de filmare
altfel , nu am reusit sa surprind in poze , dar crapatura faimoasa de pe lotul Impregilo...pare a fii mai lata decat alaltaieri....avem in zona aceea masina de forat si se lucreaza in continuare la excavatii







peste tot avem masini oprite pe banda de urgenta...in continuare CNADNR doarme , desi avem spatii de servicii finalizate dar inutile , la Cut , Saliste si Cristian



si...dupa cum stiu toti cei ce au parcurs lotul Impregilo , la ambele capete si pe ambele sensuri avem cele mai mari rampe de pe lot la viaductul Aciliu



aici n-ar fii stricat macar un str vegetal...nu arata prea grozav



si aici se lucreaza , pe portiunea unde CF este cel mai aproape de debleu





cam atat momentan....autostrada are trafic din greu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

Quote from: nicolaem on November 27, 2014, 02:24:01 PM
"Tronsonul Pitesti-Sibiu, pentru care autoritatile au asigurat ca va fi amenajat ca drum expres pana in 2020, iar ulterior ca austrada, nu este luat in calcul la finantare pentru anul viitor."

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-18679522-lista-guvernului-115-investitii-buget-unele-termen-mai-mare-fata-cel-oficial.htm

Nici nu au ce finanta pe anul urmator. Intai trebuie finalizata licitatia pentru SF, care se tot amana si poate din 2016 sa speram ca va incepe constructia.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

NGC

^^^ Licitatia pentru SF a avut loc deja si ofertele au fost deschise in 14.11.2014, iar acum ofertele sunt in evaluare.

AFC

Mi-a scapat informatia asta, multumesc.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

nicolaem

Quote from: caf on November 27, 2014, 03:12:53 PM


Nici nu au ce finanta pe anul urmator. Intai trebuie finalizata licitatia pentru SF, care se tot amana si poate din 2016 sa speram ca va incepe constructia.

eh, e vechea poveste, in care se tot vb pe forum ca VO e sabotata deliberat. si acel SF a fost amanat la maxim.
cand tu din start nu iti propui sa finantezi nimic pentru la anu, evident ca "nu o sa ai ce finanta"

nu ca ar trebui sa ii credem, dar Sova si Ponta au zis ca in 2015 se intra pe VO din ambele directii, pe 2 loturi mai mici din capat.
sa nu uitam ca initial VO a fost prevazut pt dupa 2020. la presiunea "strazii" au schimbat MP. dar la cum vad ca aloca fondurile ... strategia difera fata de masterplan.

teocharis

guvernul Ponta e toast, presiunea ptr Sb-Pt trebuie pusa pe Iohannis.

Tavi

Felicitari tuturor pentru 1300 de pagini!  :cake: :cheers: :grouphug:

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura