Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Tavi

Faptul ca nu a facut receptia nu ii face (pe CNADNR) mai putin vinovati pentru fortarea deschiderii tronsonului pe motive strict electorale.

horatiu.cosma

Daca seful tau, care te plateste, iti spune sa termini cu 10 zile mai repede un task, sa mearga cu orice pret flow-ul principal, sa nu il testezi, tu ce ai face? Ai spune ca nu e sigur pentru client, ca pot aparea probleme grave si ai refuza sa ii indeplinesti dorinta datorita moralitatii tale, cu riscu de a fi dat afara? I don't think so...

Ionut

#19367
Va rog nu mai deviati de la subiect.

Asa cum s-a explicat mai sus, Impregilo avea termen 15 noiembrie de la Curtea de Arbitraj. Evident ca au fortat si pentru alegeri. Si acum ce sa facem? Incarcam 10 pagini doar pe subiectul asta? Va rog, este o regula foarte importanta: daca nu ai nimic de zis in plus, abtine-te. Mesajele care sunt strict zgomot vor fi sterse. Cititi si intelegeti regulile forumului (a se vedea: regulile 5, 6, 7) va rog. Si daca e ceva neclar, raspund fiecaruia pe mesaj privat.

igorashu

Cine e de vină în cazul unui accident datorat defectelor de construcție pe un tronson nerecepționat? Constructorul sau CNADNR?

teocharis

Quote from: Ionut on November 26, 2014, 03:18:55 PM
Va rog nu mai deviati de la subiect.

Asa cum s-a explicat mai sus, Impregilo avea termen 15 noiembrie de la Curtea de Arbitraj.

faza cu comisia de arbitraj care raspunde e de gaga, uitati de ea.

un fel de prinde orbul scoate-i ochii.

Ionut

Ce accident sa fie de la o fisura in asfalt? OK, daca pleaca tot terasamentul deodata si inghite vreo 2-3 masini, mai discutam. Pe Valea Oltului sau pe DN10 in zona Siriu cine e de vina daca-ti pica o piatra pe masina de pe versant?! E o discutie lunga. Deci in primul rand trebuie sa ne calmam si sa intelegem ca siguranta traficului nu este pusa in pericol. Pe A2 sunt cratere in asfalt pana la Fundulea. Evident, nu zic ca e bine, zic doar ca nu trebuie sa ne ambalam acum ca fuge autostrada cu totul de sub noi. Totusi, nu suntem revista de scandal.

Hai sa vedem care e cel mai naspa lucru care s-ar putea intampla in zona Aciliu ca sa puna probleme sigurantei traficului. Ah, ca apar fisuri in asfalt si trebuie corectate, da. Ca stai la coada pe-acolo cand sunt lucrari? Da. Insa iti pui viata in pericol cand circuli pe A1 in zona Aciliu? Sa fim seriosi.

@Teo: omule, tu nu intelegi ca ei prefera sa carpeasca autostrada sub trafic numai sa nu plateasca penalizari?! Ce e asa greu? Nu e de niciun gaga. Si constructorul castiga dand in folosinta tronsonul.

igorashu

Quote from: Ionut on November 26, 2014, 03:28:05 PM
Ce accident sa fie de la o fisura in asfalt?
O fisură longitudinală nu e o problemă, dar una transversală sau o diferență de nivel poate fi la 130 km/h.
Întrebarea poate fi sau nu ipotetică, dar mă interesează răspunsul dpdv legal:)

horatiu.cosma

Ionut, sunt total de acord cu tine in ceea ce priveste discutiile pe langa. Dar se apropie iarna, si se cam termina discutiile la subiect. Poze nu se mai fac fiindca nu se prea mai lucreaza, filmari aeriene nici asa. Urmeaza o perioada in care singurele lucruri interesante despre autostrazi vor fi legate de semnarea unui contract, sau cineva da in judecata pe altcineva, sau se pune ceva pe SEAP etc. Asa ca ori luam si noi vacanta 2 luni si inchidem site-u, ori facem un thread separat pentru discutii de genu .

Ionut

Nu inchidem niciun site si nici nu o luam pe aratura. Vezi in anii trecuti.
Gata cu offtopicul, m-am enervat si serios ca nu mai dau niciun fel de explicatii in public. Sterg mesajele si gata.

patratel_ro

#19374
ideea nu e sa facem scandal si clar frunzaverde are dreptate ca se pot salva vieti circuland pe autostrada in loc de DN, dar Impregilo ar trebui totusi penalizata pentru calitatea slaba pe care a livrat-o si sunt pagini intregi de documentatie aici pe forum cum au terminat ei in 2 sapt lucrarile intre cele 2 podete

horatiu.cosma

Intrebare on topic. Pe lotul 2 Lugoj-Deva din ultimele informatii decopertasera pe tot lotul(sau cel putin pana la Margina). Are cineva informatii noi, s-au apucat de umpluturi etc?

AFC

Marti, saptamana trecuta, am parcurs si eu tronsonul nou deschis. A fost in ziua cu accidentul acela groaznic de pe VO cand am stat blocat mai bine de 2 ore. Am avut drum la Cluj si desi in mod normal merg pe VP, n-am rezistat tentatiei. Ce pot sa spun este ca desi tronsonul este " by far" cel mai slab calitativ dintre cele inaugurate in ultimii 2 ani, inaugurarea lui din perspectiva rezolvarii traficului, a vitezei de deplasare si a sigurantei circulatiei este de bun augur. Am parcurs tronsonul permutand setarile suspensiei (confort-sport-sport+) pentru a sesiza mai bine iregularitatile si este de necontestat slaba calitate a executiei. Calea de rulare este valurita aproape pe toata lungimea tronsonului, iar la cele 2 podete, " saritoarele " sunt prezente. In ciuda acestor aspecte, timpul in care am parcurs distanta Sibiu - Sebes si mai ales conditiile de siguranta in care am parcurs-o ma face sa trag concluzia de mai devreme. Beneficiile aduse de inaugurarea acestui tronson sunt incontestabile. De acum incolo, ceea ce-mi doresc este sa vad CNADNR-ul calare pe Imbecilio pentru remedierea tuturor deficientelor. Astia merita frecati si jupuiti si pentru ce n-au gresit. Drumuri bune sa aveti !
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

stangabriel

http://adevarul.ro/locale/arad/tronsonul-arad-nadlac-autostrazii-graficul-promisiunilor-guvernamentale-1_54758ba2a0eb96501e187f9a/index.html

În ceea ce-i priveşte pe constructorii tronsonului dintre Nădlac şi Pecica, aceştia cred că se vor încadra în termenul impus de contract, anume 21 ianuarie 2015. Adrian Adler, directorul de proiect, este optimist şi speră ca până la finele anului să dea acest tronson în circulaţie. ,,Structurile asfaltice sunt aproape terminate, iar acum suntem la partea de finisare. Avem încă de montat parapeţi, să punem semnalizările, marcajele, lucrăm, de asemenea, la pasajele peste autostradă. Mai avem însâ ceva probleme cu rampele la pasaje, datorită ploilor din această toamnă, dar cred sincer că până la sfârşitul anului, vom putea da autostrada în circulaţie", a susţinut Adrian Adler.

Citeste mai mult: adev.ro/nfn22i

florin74

#19378
Azi dupa amiaza, din nou era restrictionat traficul in zona respectiva. Dimineata se putea circula normal Nu mi-am dat seama daca lucrau la drum sau la parapeti (se montau elementele reflectorizante dimineata pe sensul acela, dar mai jos, spre Aciliu). De asemenea, isi facuse aparitia o instalatie de forat in zona respectiva, care dimineata nu era. Ce am apucat sa vad din masina.
In rest, se lucrau la rigole si se montau tevi pentru preluarea apei, in zona debleului dinspre Sibiu iar in partea dinspre Sebes a viaductului se lucra cu 2-3 masini de forat pe sensul Sibiu Sebes (opus zonei cu probleme), plus se excava si se faceau rigole pe partea cu probleme.

PS Dimineata cand am trecut prin zona cu probleme, cu 20-30 de metri inainte de fisuri am simtit o denivelare destul de puternica Cred ca se vede cu ochiul liber. Zona unde au aparut fisurile este cam cu 50 de metri dupa linia de inalta tensiune, spre Sibiu.

alecu26

#19379
cu privire la responsabilitate...e la fel cred ca in orice alt drum unde ai o groapa doar ca aici e inca in garantie. Dar si pe alte vreo 100 de km e tot in garantie lucrarea. Nu ai decat sa-i dai in judecata. Pe CNADNR evident...ca ei sunt administrator. Si ei vor incerca sa gaseasca scuze...sa cheme in solidar Impregilo...habar nu am ce se poate intampla si ce sentinta poate da judecatorul.


A si sa nu uit...nu a sesizat nimeni contradictia din comunicat??? prima data investigatiile au aratat ca e superficiala fisura, ulterior o sa facem investigatii. Pai...ori e alba ori e neagra...ori e maro.
Drumurile noastre POATE;