News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

anacronox

#19260
Quote from: alecu26 on November 21, 2014, 11:14:58 PM
Cu greu se va face acest lucru in Zona Mintia, unde se spera ca DJ-ul poate fi mutat pe halda de seril...si autostrada sa se strecoare pe acolo.[...]
Dar daca UMB obtine închiderea si desfintarea liniei CF??? linia inca e folosita de Casial Heidelberg. nu cred ca vor sa renunte asa usor la ea

alecu26

in ei imi pun si eu speranta. e clar ca daca era o firma de stat...o matraseau ei cumva.

Daca are cineva pasiune sa calculeze: acel zid de beton costa cam vreo 350 de euro/metru cub. Sistemul de ancoraj de deasupra...vreo 100 de euro/metru patrat. Astea sunt preturi all inclusive dar doar directe (armatura, beton, cofraj, manopera).

Astea se adauga la cele vreo 5 milioane de euro/km care sunt costurile normale in acea zona. (sapaturi,umpluturi, asfalt, parapeti...etc).
Drumurile noastre POATE;

Tenke Szeplak

Avem o postare cu poze din 2 noiembrie 2014 din acea zona.
Postare a lui MARIANSB
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.1695
"Nu vezi bine decît cu inima. Ceea ce este important nu se arata ochilor."
Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

rocklee

#19263
Quote from: alecu26 on November 21, 2014, 11:14:58 PM
Cu greu se va face acest lucru in Zona Mintia, unde se spera ca DJ-ul poate fi mutat pe halda de seril...si autostrada sa se strecoare pe acolo.

am fost de mai multe ori in zona respectiva fi si cu alin simeriaveche ....chiar cind umb-ul facea masuratori in zona barajului mintia ...dar sa stiti ca autostrada are suficent loc intre dn si malul muresului e o distanta destul de apreciabila ....

alecu26

Drumurile noastre POATE;

rocklee


Vlad94

Salut,
Am si eu o propunere pentru problema de pe lotul 4.Nu ar fi posibilă reconstrucția DN-ului 76 în dreapta autostrăzii.Distanța este infimă,450 de metri,și s-ar putea folosi un perete despărțitor.Pe acea bucată,autostrada să urmeze cursul Mureșului și să subtraverseze CF-ul Mintia-Brad.Astfel,nu va mai fi necesară construcția unui pasaj la așa o înălțime și automat costurile se vor reduce.În varianta mea,proprietățile aflate în zonă vor fi expropriate.Din nefericire,nu cunosc panta dealului pentru a știi cu exactitate dacă această variantă este fezabilă.Poate mă puteți lămuri.
Numai bine

adiarc

sper ca UMB-ul sa ajunga totusi la implementarea unei solutii....nu duc ei lipsa de solutii ci de ....cascaval  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

Quote from: Vlad94 on November 22, 2014, 08:17:12 PM
Salut,
Am si eu o propunere pentru problema de pe lotul 4.Nu ar fi posibilă reconstrucția DN-ului 76 în dreapta autostrăzii.Distanța este infimă,450 de metri,și s-ar putea folosi un perete despărțitor.Pe acea bucată,autostrada să urmeze cursul Mureșului și să subtraverseze CF-ul Mintia-Brad.Astfel,nu va mai fi necesară construcția unui pasaj la așa o înălțime și automat costurile se vor reduce.În varianta mea,proprietățile aflate în zonă vor fi expropriate.Din nefericire,nu cunosc panta dealului pentru a știi cu exactitate dacă această variantă este fezabilă.Poate mă puteți lămuri.
Numai bine
Din pacate propunerea ta are doua hibe.
1. Pe sub CF poti trece cu autostrada doar daca ai vesta de salvare pentru ca vei fi la nivelul Muresului primavara
2. Mai trebuie un convins raul Caian sa se bage sub autostrada
Toate astea pot fi evitate prin solutia magica: TUNEL. De la Soimus la Branisca 6.5 km. Pe sub Mures(cu tavan de sticla ai putea admira somnii de Mintia)

Tavi

 :lol:
Eu cred ca acel deal va fi ... "rescris"  ;)

Dan74

#19270
Am gasit pe earth o poza excelenta cu zona "problema", cine putea sa o faca daca nu Marcel Banu? De unde e facuta poza pare a fi aceeasi cota cu CF.  Dealul ala nu e asa usor de "modelat", in partea opusa (spre Soimus) dealul are panta mai abrupta iar Muresul este aproape de DN. Primele case din Soimus sunt la o distanta de aproximativ 150 - 200 m.

delacroix

#19271
Quote from: Dan74 on November 22, 2014, 10:34:35 PM
...
Dealul ala nu e asa usor de "modelat".
...
Corect. E gresie cu insertii marnoase. FF tare dar si foarte capricios, recte caverne. A se vedea si pestera liliecilor. In consecinta mai bine te sprijini in el decat sa te bagi in el. As putea pune pariu ca vor face mai multe umpluturi decat sapaturi.

Tavi

Clar! Trece Varvara inainte si inapoi si gata treaba. Tunele flancate de viducte  8)
ps. si raman si liliecii la locul lor  :D

Dan74

Poate este vreo pestera pe acolo si o transforma in tunel :lol:

stangabriel

Trimitem o scrisoare catre UMB? sa ne lamurim o data....cred ca acum ei se amuza copios.