Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26


e clar. Lot 2 si 3 din Lugoj Deva avem sanse sa nu-l vedem gata nici in 2016.((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Lotul 3...au cam pus-o cei de la Aldesa. Nu prea sunt probleme contractuale pe lotul lor....asa ca nu au de unde sa se inavarta de mai multi bani si trebuie sa bage viteza mare.

Lotul 2: probleme mari din cauza ecoductelor cerute. Trebuie executate ca si tunel. Nu se accepta cut&cover. Cost suplimentar 60 milioane euro. vreo 2 kilometri vor fi relicitati...find vorba de tunel+viaduct+tunel...si nici nu se pune vorba includerii in acelasi contract. Se incearca totusi includerea dupa negocieri dure macar a prelungirii unui viaduct deja existent in licitatie.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Va rog inchideti subiectul asta cu Sibiu-Pitesti si Comarnic-Brasov, a fost discutat de o mie de ori!!!
Observ ca nu a vazut nimeni intrebarea mea legata de Lugoj-Deva lot 3: se reziliaza sau nu?

Anonymous Rider

#19127
Cu scuzele de rigoare pentru întârziere, am să las asta aici.

https://www.youtube.com/v/QkVhAHsRb_0
Sebeș Nord - Sibiu Vest - Șoimuș (Deva)

SILVIUFG

Hai ca sunteti tari!! PiSi????  :lol: Nu sunt un batut in cap dar la prima citire am crezut ca s-a schimbat profilul forumului. Eu va rog sa fiti consecventi pana la capat si Comarnic-Brasov sa fie denumita CoBra!!

Pisi vs. CoBra!!!! Mai baga o scuza-n pod Ionut....  O:-)

alecu26

prima data eu am mentionat CoBra aici pe forum...sau dincolo (nu-mi apartine licenta poetica). Ulterior cineva a venit cu PiSi....:) parafrazand.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Nu stiu daca se reziliaza, dar o sa aiba mari probleme spaniolii cu incadrarea in buget, mai ales dupa teapa trasa de TELOXIM. S-ar putea sa negocieze cu CNADNR, eventual o suplimentare pe DN66 unde au lucrare, daca nu pe contractul asta. Cred ca in iarna asta se hotarasc ce vor de la viata. Solutia cea mai proasta e amanarea la nesfarsit.
Ar trebui ca CNADNR sa ii bata la cap cu graficul de lucrari si sa procedeze ca la ROMSTRADE, cand au reziliat 3-4 contracte in 2 saptamani, pe motiv de nerespectare grafic si lipsa de mobilizare. Ambele cred ca le indeplinesc spaniolii.

iulius

Daca se reziliaza contractul pe lotul 3 Lugoj-Deva poate o "iau" vecinii de pe lotul 4 si cu siguranta s-ar termina tot la timp sf 2016

Tavi

Pai parca licitasera initial pe toate cele 3 loturi ramase pe Lugoj - Deva si s-au judecat cam cu toti :) ... sau confund?

horatiu.cosma

Licitasere 40% pe toate 3 loturile, nu cred ca anticipau sa piarda pe vreunul, dapoi pe doua. Chiar si asa sublicitat, tot isi fac treaba foarte bine.

teocharis

Quote from: Ionut on November 18, 2014, 12:46:20 PM
Va rog inchideti subiectul asta cu Sibiu-Pitesti si Comarnic-Brasov, a fost discutat de o mie de ori!!!

si la ce concluzie s-a ajuns?

adiarc

pe sectorul Straco , in apropiere de Sebes , iarasi sunt probleme cu rosturile de dilatatie...cred ca e o problema mai speciala la acest pod...inteleg ca sunt consumabile si cu cat mai late , cu atat mai vulnerabile , dar e a doua oara cand le schimba .....







la sp de servicii de la Cristian tirurile stationeaza pe banda de decelerare si intrare in sp de servicii...stationeaza ilegal , dar la fel de adevarat este ca amenzile pt nerespectarea timpilor de condus sunt imense ,pornind de la 15.000 lei.La fel de adevarata este si indolenta , nepasarea si incompetenta celor din CNADNR , care inca nu au deschis aceste spatii si altele ( Saliste , Cut , etc ) , desi sunt de cateva luni finalizate  >:(  :bash:

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

#19136
@adiarc("..la sp de servicii de la Cristian tirurile stationeaza pe banda de decelerare si intrare in sp de servicii...stationeaza ilegal , dar la fel de adevarat este ca amenzile pt nerespectarea timpilor de condus sunt imense ,pornind de la 15.000 lei.La fel de adevarata este si indolenta , nepasarea si incompetenta celor din CNADNR...")

normal ca ai dreptate sa fii furios, sa-ti pese daca ceva(si inca multe nu functioneaza in tara, de ex. existenta defectoasa a spatiilor de servicii pe autostrazile romanesti(ori sunt putine si nedotate, ori lipsesc cu desavarsire...) Si da, spatiile de servicii arata asa http://cdn1.spiegel.de/images/image-235588-galleryV9-mshf.jpg

daca celor de la CNADNR si MT le-ar pasa de copiii din Romania si daca acesti oameni ar avea o pregatire profesionala minima...La ultimele flmari de pe A1 am vazut din ce in ce mai multe masini care stateau pe banda de urgenta(pentru ca A1 are din ce in ce mai multi km, lipsa benzinariilor si a localurilor/motelurilor/hotelurilor/locurilor de joaca se simte din ce in ce mai mult), iar proasta pregatire a celor de la MT si CNADNR se vede acum din ce in ce mai mult... aici

NGC

#19137
Ofertele pentru "Revizuire/ Actualizare Studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitesti":

   43.422.722,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 23.403.223,00 RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING - DONGBU ENGINEERING CO LTD
2. 29.077.449,51 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
3. 30.259.757,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
4. 33.569.267,20 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
5. 34.491.199,87 RON fara TVA    Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
6. 37.560.587,00 RON fara TVA    Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA - ACCIONA INGENIERIA SA - ATIVA ENGINEERING SPA

TibiV

@gerulus, multumim pentru poze !

M-am uitat si pe google maps (NU google earth) si - minune ! Au actualizat fotografiile din satelit si acum se vede efectiv santierul autostrazii !

Este minunat ca din satelit se vad clar, intre Branisca si Ilia, 5 tronsoane asfaltate !.....

Iar in privinta controversei ce alta autostrada trebuie mai repede, cred ca A8 Targu Mures - Iasi ar trebui sa fie prioritatea pentru a scoate Moldova din inapoierea economica. Cred ca este mai importanta decat  A7, care ar lega Moldova de Bucuresti. A8 ar putea duce insa in Moldova investitii straine si ar duce din Moldova in vest rezultatul acelor investitii.
Un neamt care gaseste mana de lucru ieftina in Moldova va fi interesat sa ajunga repede acolo atunci cand isi cladeste invvestitia iar dupa sa isi duca marfa rapid acasa....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

iulius

de acord cu A 8, numai ca e al naibii de scump, dar trebuie facut, ca nu se mai poate continua in acest fel!!!!