Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 29 Guests are viewing this topic.

adiarc

alunecarea nu era in 21.10 cand am fost eu...deci este in urma ultimelor ploi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Quote from: teocharis on October 25, 2014, 02:01:58 PM
se intentioneaza mutarea integrala a acelui deal.

Imposibil acolo pt ca in imediata apropiere , la aprox 20 de m este calea ferata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#18377
Nu uitati ca si CFR va face in zona "Stabilizare versant Km 32+250 - 32+350, Linia 210, Sibiu - Vintu de Jos", intre halta CF Tilisca si Aciliu, dupa cum am scris si aici;)



teocharis

Quote from: adiarc on October 25, 2014, 03:52:55 PM

Imposibil acolo pt ca in imediata apropiere , la aprox 20 de m este calea ferata

nu cunosc zona, este posibil ca si calea ferata sa se prabuseasca daca alunecarile vor continua pe cei 20 m?

adiarc

da...exista chiar un risc iminent...de aceea CFR-ul a demarat acolo accea consolidare de care vb NGC20
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gdaniel

#18380
Consolidarea din locul care apare pe harta lui NGC20 este deja facuta de vreo cativa ani si nu prea are legatura cu debleul autostrazii, scrie anul chiar in betonul consolidarii, parca imi amintesc ca e 2007 (trebuie sa ma uit in pozele din primavara). E foarte usor de ajuns acolo de la trecerea la nivel cu calea ferata a DJ catre Aciliu, se merge vreo 100m spre debleu pe langa linii. Poate ca fac alta consolidare langa debleu...

Cat despre alunecarea de teren din pozele lui Daniel_I cred ca e vechea alunecare dinspre viaduct pe care am pozat-o si eu (erau 2 pe versantul spre calea ferata, una cumva rasturnata din buza terasei si cealalta era alunecata de la baza terasei de mai jos), care arata mai proaspat dupa ultimele ploi.

alexV

Quote from: gdaniel on October 19, 2014, 01:15:07 AM



versantul din stanga, cu expunere sudica, primavara, va fi verde devreme.
pe versantul din dreapta, cu expuenre nordica, zapada va persista pana in martie.

poate fi peisaj fain, si nu "dezastru eco" cum prevad unii colegi :)


iuli

Din pacate nu e asemanatoare. Structura solului e diferita. Ar fi fost bine sa fi fost la Aciliu un astfel de sol cu pietre.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

teocharis

sugerezi ca ar fi mai simplu/ieftin de construit autostrazi la munte decat la deal?

dr4qul4

Este mai ușor sa faci un debleu la munte decât unul la deal. Cam așa ar fi explicația in mare.
Vorbim de altitudini similare, sau daca vrei dealul de aciliu creat din depozite aluvionare si sedimentare aduse de un rău (probabil Oltul) si un munte jos\o rămășiță a unor munti cum sunt cei din dobrogea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Quote from: teocharis on October 26, 2014, 10:14:51 AM
sugerezi ca ar fi mai simplu/ieftin de construit autostrazi la munte decat la deal?

E mult mai usor sa faci un debleu in piatra decat in argila.

Spre exemplu:

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Quote from: iuli on October 26, 2014, 10:42:41 AM
Quote from: teocharis on October 26, 2014, 10:14:51 AM
sugerezi ca ar fi mai simplu/ieftin de construit autostrazi la munte decat la deal?

E mult mai usor sa faci un debleu in piatra decat in argila.


Nu cred ca este mai usor de facut (nu poti sa sapi in piatra cu excavatorul asa cum poti sa o faci in argila...) dar este mai durabil si mai sigur.

Insa... Cum se face ca pe Valea Oltului, unde soseaua a fost taiata in munte, sunt tot timpul caderi de pietre? Au facut greseli cand au construit drumul? Care este explicatia?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

#18388
Depinde de tipul de roca. Aia de pe valea Oltului nu e extraordinara din acest punct de vedere, am inteles ca e poroasa (absoarbe apa), si din cauza variatiilor de temperatura (iarna vara) se produc fisuri in roca si din aceasta cauza sunt caderi destul de dese.

S-au rezolvat unele probleme acum 3-4 ani, cand s-au consolidat versantii cu plase.


dr4qul4

Una e sa cada câteva pietre si alta e sa o ia tot dealul la vale.
Nu e chiar așa de greu sa sapi in piatra. Poti folosi si dinamita, dar de obicei nu e nevoie, nu toată piatra fiind granit.
Un exemplu vedem in Turcia, unde au săpat in acea roca poroasa si fărâmicioasă (cred ca e calcar) pe distante extrem de lungi si nu au avut probleme
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024