Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 26 Guests are viewing this topic.

ashbird

Vineri seara m-am plimbat putin pe Autostrada A1 de la Sibiu pana la Deva

Ploua puternic .. toate loturile existente au facut fata cu brio la evacuarea apei de pe carosabil,  singura exceptie a fost Tronsonul nou de la Saliste la Sibiu.

Acvaplanari serioase si repetate la ~100km/h pe banda 1 inainte si dupa tunel ... niste curajosi care mergeau cu 120+ pe banda 2-a le-au luat in plin si s-au retras cuminte pe banda 1.

Au inceput in dreptul lacului de pe dreapta si au continuat pe tot traseul pana la iesire..

Nu cred ca e normal ca apa sa ramana atat timp pe autostrada.

Pe loturile Straco-Strabag nici o problema. am impresia ca asfaltul lui Astaldi e mai fin si nu permite scurgerea apei in mod eficient.

Oricum MARE ATENTIE si respectati limita de viteza pe timp de ploaie maxim 100(chiar daca limita e 80)
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

dangal

Si eu tot vineri am acvaplanat de citeva ori si cea mai serioasa/periculoasa a fost cea prezentata de tine adica in dreptul lacului situat pe dreapta imediat dupa nodul spre Ocna Sibiului

stangabriel

Faine poze. Se anunta ploi in perioada urmatoare din pacate. Ma uitam ca unele gropi de Drenaj sunt plina cu apa. Sper sa termine rigolele si santurile pana la inaugurare.

Nelu63


alecu26

Quote from: dangal on October 20, 2014, 12:25:18 PM
Si eu tot vineri am acvaplanat de citeva ori si cea mai serioasa/periculoasa a fost cea prezentata de tine adica in dreptul lacului situat pe dreapta imediat dupa nodul spre Ocna Sibiului

eu zic ca trebuie semnalata problema la CNADNR. Acolo pare mai degraba problema amenajare in spatiu....fiind o zona cvasi plata. Acestea trebuie eliminate sau limitate foarte mult conforma normativ, chiar si atunci cand e curba/contracurba.
Drumurile noastre POATE;

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Danny550394

#18276
QuoteAcvaplanari serioase si repetate la ~100km/h pe banda 1 inainte si dupa tunel

Un accident de la inceputul lui mai cauzat de acvaplanare.
http://turnulsfatului.ro/25358/accident-pe-autostrada:-a-quot-acvaplanat-quot-sub-tir.html


NGC

Avalansa de autorizatii de construire in prag de iarna.  :lol:

14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Sector A km 56+220 - km 61+188"
14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru Autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Sector B km 61+188 - km 66+811"
14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Sector C km 66+811 - km 73+574"

14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru Autostrada Lugoj – Deva Lot 4  km 77+361 – km 99+500, Sector : km 77+361 – km 88+016 – Etapa I din investitia Autostrada Lugoj- Deva, lot 4, km 77+361 – km 99+500"

horatiu.cosma

Pe lot 2 s-a decopertat in intregime, acum se primesc autorizatiile si pe 3,4, speram ca se incepe treaba macar o luna cat mai tine vremea...

adiarc

da...legat de problemele de acvaplanare , sunt in mai multe zone ( si pe centura Sb ) , mai ales pe portiunile drepte unde nu sunt santuri , urmate imediat de curba usoara si sant...practic , scurgerea apei este deficitara la conexiunea dintre portiunea fara sant si cea cu sant.....solutia era , probabil prelungirea santului inca cativa m , pana la portiunea dreapta , dincolo de curba
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduC

Acvaplanarea poate avea legatura cu geometria sectiunii transversale. Vor fi intotdeauna probleme la tranzitia dintre o sectiune cu cadere inspre axul drumului si una cu cadere inspre marginea acestuia. (Tranzitie ce coincide cu tranzitia in plan de la o zona curba la una in linie dreapta sau vice-versa). Cu cat tranzitia e mai scurta, cu atat riscul de a avea o sectiune perfect orizontala scade, dar o tranzitie scurta poate genera hopuri sau "scuturari" inacceptabile dpdv. al perceptiei unui sofer sau al sigurantei circulatiei. Teoretic, soseaua ar trebui sa aiba cadere in cele 2 directii: stanga-dreapta si inainte-inapoi.

pasadia

Sa inteleg ca UMB nu a primit inca autorizatia pentru capatul dinspre Soimus. Pestera cu lilieci, casele neexpropiate, suprapunerea cu DN 76, care dintre acestea sa fie motivul?

SI pe lotul 3, ultimii 4 km, de ce nu au primit autorizatia? Ce e in zona respectiva, podul peste Mures si nodul de la Ilia?

alecu26

podul peste Mures cred ca are autorizatie.

Acvaplanarile se pot transmite pur si simplu ca si intrebare pe e-mail cu cerere de raspuns privind masurile luate.

Eu sunt aproapde parere ca se pot semnala la 112 si dupa aia sa se implice inclusiv politia.

CU privire la cauze...se pot evita...prin evitarea suprapunerilor pantelor minime longitudinale (0.3%) sau chiar si zero cu acele zone oarecum inevitabile de panta zero in sectiune transversala.
Drumurile noastre POATE;

athosga

Salut!

Potrivit emisiunii de stiri a unui canal maghiar, ministrul de externe a declarat ca au avut loc discutii cu omologul roman si s-au inteles asupra deschiderii a doua treceri de frontiera pe "drum expres". Astfel, conform ministrului maghiar, trecerea de frontiera pe autostrada la Nadlac va fi deschisa cam la sfarsitul anului viitor. Pana atunci... :)

NGC

Update plati recente CNADNR pentru A1 aici.