Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

smark_BV

Pauza si pe lotul UMB Brãnişca -ilia la aceastã orã.

Quest

#17956
Da, in sfirsit mi-am facut cont de pus poze. Ptr c-am inceput sa scot flacari pe urechi cind mai vad poze facute de pe pasajul de la Sanovita :)
Asadar, asta era la 29.09 starea autostrazii si a lucrarilor de arta in interiorul celor 6 km de pe tronsonul Topolovat - Sanovita (n-am pus poze si de la Topolovat ptr ca stim cum stam, chiar astazi Radutm a pus poze proaspete, mersi)





Aici (km 75+720 -> km 75+920) un pic inainte de podul casetat si pina inainte de stilpii pasajului pe drum comunal peste autostrada de la km 76+112 care se vede pe coama dealului, este situl arheologic care trebuie sapat si de care vorbem in mesajul meu trecut.




In zare se vede mult-iubitul pasaj de la Sanovita.


Common sense will get you far !

mishu77

Mersi de poze. E clar progresul exista dar nu ajuta cu nimic. Cum campania electorala o sa treaca probabil se deschide totul la sfarsitul lui 2015 sau chiar 2016.

Tavi

Ce tare! Mai trebuie descarcarea de sarcina arheologica, cca 2 Km de terasamente si asfalt si pasajele de finalizat (parca 3 la numar). Nu este misiune imposibila  :)

alecu26

#17959
ca sa revin un pic din urma:
-si mie mi se pare comandat articolul despre debleu. Problema zapezii exista...dar nu e asa grava. Sunt deblee si mai lungi. Nu exista pericolul prabusirii zapeziii...ci doar o problema de mutat si evacuat zapada in lung. Se poate depozita pe zona mediana, sau pe badan de urgenta cum se practica de atatea ori. Daca era concesiune...da...faceam scandal...dar asa...e bine si asa.
- la impregilo normal ca nu-i convine. Ei au niste preturi de rahat pe terasamente, ca au pus toti banii la viaduct. Viaduct care sperau sa-l dubleze spre Sebes.
- la fel, si pentru cei 4 ani de garantie, in care Impregilo va cheltui lejer cateva milioane de euro pe reparatii si intretinere era mai comod un tunel decat un debleu cvasi instabil. Pantele acelui debleu sunt cumva la limita intrucat era limitat de CF pe o parte.
- zonele de depozit sunt probleam lui Imrpegilo. Dar poate si aici CNADNR a facut un gest frumos si i-a ajutat cu expropierea.

Iar pentru discutia privind autostrazile:

acei 50 de k m spre Sibiu sau 60 de km spre Bacau, cuplat cu urcatul si coborâtul (chiar de doua ori spre Bacau) a muntilor...pentru TIR-uri e din start exclus. Mai ales când traficul de autoturisme se va muta pe autostrada, ei vor ramane singuri pe DN ca oricum merg cu maxim 100.
Drumurile noastre POATE;

nenea_hartia

#17960
Legat de articolul cu debleul: asta era soluția Impregilo (se poate face zoom pe desene cu rotița de la mouse, la fel ca în AutoCAD). Doar 10%? Îmi vine să râd, mai ales că s-a propus CNADNR și dublarea viaductului în partea opusă debleului. Pentru cine nu înțelege unele secțiuni transversale, acolo tunelul mai avea o galerie de vizitare peste galeria principală, cu dimensiuni relativ asemănătoare, adică un alt tunel peste tunelul principal, prin care se putea circula și cu camionul.

Mii de mulțumiri tuturor celor care au pus poze de pe A1.

teocharis

de ce a refuzat CNANDR solutia structurala - tunel -  propusa de Impregillo?

devine direct responsabila ptr improvizatia de la acel debleu si consecintele care decurg de aici.

alecu26

pentru ca crestea foarte mult pretul.

Daca Impregilo se angaja sa o faca in aceasi bani (cum a facut Astaldi de exemplu) nu era nici o problema cu siguranta. CNADNR va avea mari batai de cap peste 4 ani...acum mai putin.
Drumurile noastre POATE;

istvan78

Acel debleu: 4 ani il mai carpeste Impregilo, apoi mai trec 5-10 ani pana la prima alunecare de teren masiva, apoi CNADNR va porni licitatie pentru acoperirea drumului cu tunel si umplerea (partiala macar) a debleului. Pe termen lung, e inevitabil.

adiarc

sa ne aducem aminte ca Imbecilio a cerut 80 de mil de euro in plus , pt aceasta solutie si a mai primit doar 5 mil..pt aceasta solutie sau alta....asa ca acest lot a mers cap coada dintr-un santaj in altul.Cum spunea si Alecu , e bine ca exista acele note de constatare de la Consitrans a peste 200 de abateri calitative , pt ca eu cred ca mai repede de cei 4 ani de garantie , CNANDR va avea mari dureri de cap , care nu vor fii nici pe departe acoperite de garantia retinuta si cu acele note de constatare va avea un argument forte in instantele internationale
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

istvan..esti optimist..acea alunecare se poate produce maine sau peste 1 , 2 sau 10 ani , adica atunci cand va venii prima ploaie catastrofala
si dupa cum vedem cu toti fenomenele extreme devin , incet , incet , regula si au loc mult mai des
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Quote from: alecu26 on October 06, 2014, 10:24:19 AM
Daca Impregilo se angaja sa o faca in aceasi bani (cum a facut Astaldi de exemplu) nu era nici o problema cu siguranta.

Astaldi a primit 10 milioane de euro în plus (vezi aici).

Iată și raportul de monitorizare privind lotul lor:


Alor

Salutare tuturor,   zilele trecute Sova afirma ca UE a impus in master plan schimbarea autostrazilor in drumuri expres.   In Ungaria insa Victor Orban anunta lansarea in curand a unui plan masiv de constructie de autostrazi din fonduri UE. De ce in Hu se poate si la noi nu? Eu cred ca vina este la guv roman si nu la UE. Intrebare : Ce este de facut pentru a determina guvernanti sa-si schimbe politica dezastruasa in materie de autostrazi?    http://transporter.ro/s-14246-Stiri-Ungaria-se-preg%C4%83te%C5%9Fte-s%C4%83-lanseze-un-program-masiv-de-construire-de-autostr%C4%83zi-

stangabriel

Bun venit!

Sa vedem daca va fi sanctionata sau nu pentru politica externa si interna,insa dorinta de a fi o tara punte,usor de traversat este o idee demna de  lauda. La noi momentan puntea e cam subreda.

adiarc

#17969
cutter.....adica acei 10% peste contract , pt situatii neprevazute.Nimic problematic.
daca si Impregilo era cu capul pe umeri faceau lucrurile astfel incat sa realizeze proiectul in suma din contract plus 10%,pt sit.neprevazuta de la Aciliu.Dar ei au vrut mult mai mult ( un plus de 80 de mil de euro la un ctr de aprox 130 mil de euro ) , asa ca au cazut victimile propriei lacomii.Din pacate si noi , ceilalti suntemvictime colaterale
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura