Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

adiarc







nodul Apold...in acelasi stadiu ca si la ultima vizita...asfaltare finalizata...lipsesc marcajele si semnele de circulatie+o binevenita curatenie









asfalt proaspat - str de uzura





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc















si pe o parte si pe cealalta excavatiile sunt aproape finalizate in aceasta zona





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

astazi se asfalta aici















la primul podet cu probleme se lucreaza si inca se foreaza...mai este insa de lucru






"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc









la al doilea podet cu probleme , lucrarile sunt mult mai intarziate









practic , din toata autostrada , portiunea cu aceste 2 podete este cea mai intarziata si de ea depinde aproape totul



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc







aici se spala asfaltul pt urm strat



masina cea mare de forat nu se mai vede













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc







la organizarea de santier de langa DN , baietii isi fac bagajele





cam asta ar fii...mobilizarea este slabuta tinand cont ca se vrea inaugurarea peste aprox o luna si vremea se poate schimba oricand , anuntandu-se ploi incepand de joi...orice schimbare a vremii va stopa totul
ramane de vazut
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Multumim de vesti....e ok totusi ca se lucreaza putin...sunt sanse sa se termine in 2 luni daca ii lasa vremea. Ateptam vesti de la Suplacul de Barcau-Bors. Poate ii mai motiveaza,desi nu sunt de dorit si acolo.

adiarc

la versanti nu se mai lucreaza , asadar vor sa finalizeze calea de rulare si sa-i dea drumul , lucru f.riscant , dupa parerea mea , cu acei versanti instabili neconsolidati
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

#17813
Pai nu se face receptia...deci nu intra garantia in vigoare...apoi traficul trebuie mentinul deschis cu orice pret...e posibil asa?

Si o chestie de amanunt,ar trebui sa interzica pasunatul cativa ani pe zonele refacute,pentru a creste iarba cat mai puternica.

SILVIUFG

Sa ma bata Sfantu' daca mai inteleg ceva.... Lasa terasele alea de la inceputul viaductului asa cum sunt? Acolo nu e risc de alunecari? Sau risc sa ajung la Stirile X-TV daca circul cu masina pe acolo. Adiarc multumim ft frumos de poze, dar pe mine unu m-au bagat si mai tare in ceata.  Se lucreaza doar asa... de ochii nostri, se vrea o deschidere anul asta?

gdaniel

#17815
In ce priveste terasele din partea debleului spre viaduct, tot ce este pamant de culoare gri sta foarte bine, cred ca o sa se erodeze de la ploaie incet, la suprafata, dar nu poate sa o ia la vale. Probabil ca o sa mai coafeze varfurile debleului, unde se vede pamant maroniu si care a si alunecat mai demult in 2 locuri de pe partea sudica a debleului pe terasele de culoare gri/galbene inferioare, care au rezistat la alunecare.
Se vede bine in postul lui SB76UFO de pe pagina 1164, 14 septembrie la ora 12.

Danny550394

#17816
Din lipsa autorizatilor (mediu..constructie) sau gandit sa finalizeze ce are autorizatie. Asa ca singurul lucru de facut este asfaltarea. :lol:

Banuiesc ca o sa dea drumul cu restrictii in Noiembrie deoarece ei mai au de lucrat la consolidari. Uite asa cineva taie o panglica anul acesta.

adiarc

Quote from: SILVIUFG on September 30, 2014, 03:14:35 PM
Sa ma bata Sfantu' daca mai inteleg ceva.... Lasa terasele alea de la inceputul viaductului asa cum sunt? Acolo nu e risc de alunecari? Sau risc sa ajung la Stirile X-TV daca circul cu masina pe acolo. Adiarc multumim ft frumos de poze, dar pe mine unu m-au bagat si mai tare in ceata.  Se lucreaza doar asa... de ochii nostri, se vrea o deschidere anul asta?
din acele terase mai trebuie taiat....din poza de mai jos se vede acolo un excavator...de fapt sunt 2 , dar nu lucreaza deloc...sunt acolo doar sa dea bine...asta spuneam si eu...mie imi va fii realmente frica sa trec prin aceea zona , daca se va da drumul asa



in partea st a pozei se vede f putin bratul excavatorului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GabiHd

Quote from: adiarc on September 30, 2014, 01:40:42 PM


la al doilea podet cu probleme , lucrarile sunt mult mai intarziate

practic , din toata autostrada , portiunea cu aceste 2 podete este cea mai intarziata si de ea depinde aproape totul

Pai in timpul cat s-au tot gandit ca fac ba tunel, ba debleu la dealul cu probleme, ce suparare au avut de facut? Nici nu mai trebuia sa fie altceva de lucru in afara de debleul cu pricina, dupa atata timp.

stangabriel

#17819



Observ  excavatorul ce lucreaza langa calea de rulare taie din drumul folosit de camioane sa coboare cu pamant de pe deal,iar lama  indreapta si niveleaza...deci cam atat.

Va mai aduceti aminte cu cata atentie a consolidat Astaldi Dealul de la Cristian? Sa-i vedem pe Impregilio cum vor termina.