News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

rocklee

multumim sursasecreta de vestile frumoase si imaginile pline de speranta .... :) :cheers:

multumesc dorum pentru imagini ...chiar ma gindeam oare nu o sa mai primim si vesti bune .....ca de rele parca mam saturat....dorum multumesc de imaginile superbe ...cind merg sa duc  copilul la facultate la timisoara am sa intru si eu pe acolo sa vad ''minunile''...un pahar virtual si pentru tine  :cheers: :D

treaba aceasta cu impregilo...ma dezgusta de tot  >:( :puke: :puke: :gaah:

Ionut

Deci pana la urma speram la deschiderea A1 Nadlac-Arad anul asta? Hm.

sebba

nu stiu ce sa zic... raman sceptic...
poate daca s-ar fi miscat si ei altfel si n-ar fi lasat luni bune de vara sa se piarda aiurea... dar asa... cam greu... depinde si de cum va fi vremea
anul asta e cam pana pe 20 decembrie, totusi...
speranta moare ultima! :)
Sailing away! S/Y Haimana

Quest

Dorum, in a doua poza de la Sanovita, cum te uiti catre Topo, se vede clar o scadere brusca de inaltime a terasamentului de cel putin 1 m pe o distanta de 20 m ? Aia nu cred ca e iluzie optica. Sper TS sa nu ne faca un pocinog de surpriza cu vreo trambulina...
Common sense will get you far !

rocklee

daca partea maghiara au spus ca numai in 2015 ....nu cred ca romanii se grabeasc prea tare ....daca nu au de ce ... :D

bine ca sa atribuit lotul  la cine trebuie...aceasta ne da speranta :)

rocklee


sebba

da, lotul 1 nu ne-ar fi de mare folos fara continuare spre Mako dar ne-ar prinde tare bine daca s-ar concentra acum pe finalizarea lotului 2 si nodul de la Pecica
Sailing away! S/Y Haimana

dorum

Quote from: Quest on September 25, 2014, 04:03:20 PM
Dorum, in a doua poza de la Sanovita, cum te uiti catre Topo, se vede clar o scadere brusca de inaltime a terasamentului de cel putin 1 m pe o distanta de 20 m ? Aia nu cred ca e iluzie optica. Sper TS sa nu ne faca un pocinog de surpriza cu vreo trambulina...

da, pare o trambulina, dar nu e pe 20m ci pe mult mai mult...nu se va simtii zic eu...

dr4qul4

eu zic ca vom avea deschidere pe un sens si pe lot 1 si pe lot 2. Au 2,5 luni la dispozitie. Singurul lucru care poate impiedica deschiderea este drumul de legatura. Oricum, pentru prima data, vom termina inaintea ungurilor  :D.

In ceea ce priveste Imbecilo, cred ca se va ajunge la reziliere. Daca se reziliaza acum, la anul in iunie este gata. nu m-ar bucura nimic mai mult decat sa vad lotul 2 Lugoj-Deva luat de Astaldi/TS sau UMB.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

nu cred ca se justifica deschiderea pe un sens, mai ales datorita stadiului actual al lotului 2
pe lotul 2 chestiile mai grele de facut sunt la pasajul peste CF (inainte de DN7), nodul cu DN7 de la Pecica si pasajul dintre nodul Pecica si spatiul de servicii

parerea mea e ca daca ar rezolva pasajul peste CF si nodul cu DN7 ar obtine rapid un "lot" functional intre Arad si Pecica
si dupa aia sa o lase mai moale cu ce e de la nodul Pecica incolo, sa se sincronizeze cu partea ungara
Sailing away! S/Y Haimana

cutter

@dr4qul4

Poți să dai vreo sursă pentru informația asta:
Quote
Comisia de arbitraj a spus clar ca ei trebuie sa faca debleul in costul total, asadar costul debleului (- 26,5 mil) trebuie scazut proportional din costul tuturor lucrarilor efectuate pana acum.

Pentru varianta opusă, în care cei 26,5 milioane sunt peste valoarea inițială a contractului avem două surse:
1) Dan Șova: "Au cerut pentru lucrări suplimentare 365 de milioane de lei şi au primit 26 de milioane de lei." (Sursa)
2) Scrisoarea Impregilo: "CNADNR nu a pus în aplicare Decizia CAD din data de 07.04.2014. Astfel, nici suma atribuită de 26,5 milioane RON nu a fost certificată sau achitată." Sursa

Tu vii acum și spui ceva complet opus - că decizia arbitrală nu ar fi dat niciun ban în plus față de valoarea contractului. Ai vreo sursă pentru această informație?

stangabriel

Daca e gata tot,traficul nu poate merge pana la granita si apoi pe drumul de legatura spre actualul punct de frontiera? Ar fi o lovitura la imaginea Ungariei.noi am terminat si ei nu.... O:-)

dorum

Ba, normal ca se poate...dar va fi o gatuire pe acel drum de nu vreau sa-mi imaginez :)

stangabriel

Gatuire? Nu cred ca e trafic mai mare decat intre Cunta si Saliste,acolo unde se muta pe DN traficul de pe autostrada,plus ca va fi la campie,deci viteza medie mai mare.

sebba

la cum se misca treburile la noi... si atunci cand totusi se misca avem impresia ca vedem un film pe fast-forward si ne ia ameteala vazand cat de repede se pot misca lucrurile, cand se vrea!

sincer, o "fortare" doar de dragul unei batalii castigate (la sfarsit de razboi pierdut), ar fi un fel de tichie de margaritar pe scafarlia unui chel

nu cred ca ar fi cineva care sa nu se bucure daca am avea anul asta deschisa circulatia pe Arad-Pecica, mai ales ca alte loturi nu au asa de multe sanse
si - repet - "realizarea" asta chiar ar avea sanse de reusita, practic, nu teoretic
Sailing away! S/Y Haimana