News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

cutter

Nu vreau să apar Impregilo, dar să nu exonerăm CNADNR-ul și statul român de partea imensă de vină pe care o are. Neaga este un mega incompetent care ar trebui demis de urgență împreună cu încă cîțiva directori de acolo și adus management privat.


Aiud.dan

#17641
Nu vreu sa apar si nici sa acuz pe  CNADR si nici pe Impregilio,scria cineva pe unul din forumuri ,cred ca anul trectu,dar nu mai retin pe ce forum si pe ce pagina, ca una din clauzele din contractele de executie de autostrazi ,este :constructorul are obligatia sa sustina din fonduri propri lucrul pe santier chiar dac nu primeste bani timp de sase luni,dar sa nu fie depasit acest termen.Nu mai stiu unde scria,dar cred ca e prevazut in caetul de sarcini.ca fiind una din conditii.

dr4qul4

eu nu vad unde e vina CNADNR.

Avem stadiu de plati de 82,85%. Asadar CNADNR mai trebuie sa le plateasca 17% +  ce le-a mai acordat comisia de arbitraj.

Poate sa spuna Imbecilio ce vrea, dar lotul nu e la 75% gata.  Ei mai au excavatii, consolidari, terasament, 2 podete si asfalt pe cativa km buni. Plus parapeti si alte lucrari mai mici (inierbari, asternere de piatra sparta, marcaje etc).

Imbecilii chiar ne cred prosti, si vor ca CNADNR sa le plateasca aproape tot ca sa poata sa-si ia talpasita.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

M-am uitat un pic peste documentele din articolul de pe TIR Magazin și CNADNR pare vinovat pînă peste cap:

1) nu a pus în aplicare decizia de arbitraj de a suplimenta cu 26,5 mil lei contractul
2) a făcut manevre cu consultantul - i-a dat afară pe Consitrans (de ce? cum? nu știm nimic) - și se pare că cei de la DRDP Brașov nu au capacitate tehnică să preia contractul (ții minte frunzaverde că întrebam exact asta acum cîteva zile: dacă DRDP are capacitatea tehnică și dacă pot îndeplini ce s-a cerut inițial pentru Inginer în Caietul de Sarcini?)
3) prin urmare, acum nu se mai pot certifica lucrările efectuate pentru că la DRDP Brașov sunt doi ingineri speriați care nu semnează nimic, deci soluția găsită este plata unei expertize externe
[mă întreb dacă toată varza asta nu înseamnă că Comisia va retrage finanțarea pentru acest contract...]
4) Impregilo a lucrat pe promisiunile CNADNR că se rezolvă cu autorizațiile, dar Ministerul Transporturilor nu vrea să le emită fără să fie revizuit acordul de mediu
5) iar acordul de mediu nu se poate revizui fără să se știe ce se va face cu milioanele de metri cubi de pămînt exacvat
6) pentru care din ce-am înțeles, trebuie o soluție tehnică (care să respecte mediul), dar și expropieri suplimentare (sute de hectare?) pentru depozitul permanent

La Impregilo am reținut lucrări de proastă calitate și tentative de a deconta cantități mai mari de lucrări decât cele efectiv executate.

Pe scurt, un dezastru...


cutter

#17644
CNADNR a lansat o licitație pentru Servicii de consultanta de specialitate si de stramutare a cimitirului neautorizat situat pe amplasamentul obiectivului de investitii "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4: km 77+361 - km 99+500" din zona comunei Branisca km 90+275 - km 90+315

Și înca una pentru Servicii privind evaluarea chiropterologica [n.m. peștera cu lilieci] a Pesterii Tunel de la Soimus situata in zona localitatii Soimus, km 97+200 al Autostrazii Lugoj-Deva, lot 4 km 77+361-km 99+500.

alecu26

cutter, aceea e scrisoarea Impregilo. Nu trebuie sa crezi tot ce scrie acolo. E doar punctul lor de vedere.

iar cu cimitirul si pestera...hmm...oare ce se urmareste? chiar nu poate sa rezolve in aceasi bani UMB proiectul si acum se cauta cica un ""consultant"" care sa spuna ca trebuie mutata autostrada...si astfel sa nu vina DNA la CNADNR?
Drumurile noastre POATE;

radutm

QuoteBojin are veşti despre autostrada Timişoara-Lugoj!
TIMIŞ. Preşedintele CJT, Titu Bojin, a primit asigurări de la reprezentanţii CNADR că tronsonul de autostradă de la Şanoviţa la Topolovăţu Mare va fi dat în folosinţă la 1 noiembrie.
.............
Sursa: http://oradetimis.oradestiri.ro/bojin-vesti-despre-autostrada-timisoara-lugoj/#.VCPPSVfisUF
cont inchis

NGC

Quote from: cutter on September 25, 2014, 11:04:48 AM
CNADNR a lansat o licitație pentru Servicii de consultanta de specialitate si de stramutare a cimitirului neautorizat situat pe amplasamentul obiectivului de investitii "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4: km 77+361 - km 99+500" din zona comunei Branisca km 90+275 - km 90+315

Și înca una pentru Servicii privind evaluarea chiropterologica [n.m. peștera cu lilieci] a Pesterii Tunel de la Soimus situata in zona localitatii Soimus, km 97+200 al Autostrazii Lugoj-Deva, lot 4 km 77+361-km 99+500.
Sa fie oare cu ceva dedicatie? Anunturile au aparut pe 22 si 23 Septembrie, iar deschiderea ofertelor e in 26 Septembrie.
Asta inseamna ca daca e cineva interesat de asemenea contracte, trebuie sa urmareasca zilnic site-ul CNADNR.

Quest

#17648
Quote from: euromau on September 24, 2014, 09:21:55 PM
am revenit cu informatii proaspete de la prietenii mei de pe Sanovita -Izvin...

Euromau esti o forta, multumim !! E ca o sinteza a unui film facut de Eurocopter :)
Asta a fost si impresia mea, ca TS a pus asfalt 2-3 km, de la Sanovita pina la dealul cu debleu din zare.

Bojin (presed. CJ Timis) zice in Ora de Timis de azi ca cei 6 km se dau in trafic la 1 noe. Poate n-ar fi rau sa fie informat ca pe noul sef de santier al TS "il doare in basca" de acest due date important, asa, ca de alegeri prezidentiale curinde.
Common sense will get you far !

cutter

Quote from: alecu26 on September 25, 2014, 11:16:54 AM
cutter, aceea e scrisoarea Impregilo. Nu trebuie sa crezi tot ce scrie acolo. E doar punctul lor de vedere.

alecu, sunt două documente: scrisoarea Impregilo și raportul de constatare al inspectorului în construcții. Majoritatea informațiilor le-am luat din raport care e făcut de un reprezentant al statului român. Iar informațiile din scrisoarea Impregilo sunt confirmate din multiple surse. Spre exemplu, referitor la decizia de arbitraj de suplimentare cu 26,5 milioane lei, asta a fost și afirmația lui Șova din aprilie. Lipsa plăților (semnificative) se poate constata pe ROGOP. Despre situația cu Consitrans/DRDP s-a mai scris și din alte surse - inclusiv oficial - știm că s-a reziliat, știm că DRDP are 2 ingineri unde în caietul de sarcini se prevedeau parcă 14 sau 16 (se poate verifica pe SEAP). Știu că autorizație de construire și acord de mediu nu există pentru că am făcut cerere de informații la CNADNR și mi-au zis ei, șamd

Deci n-am luat de bun ceva de la Impregilo pe nemestecate.


dr4qul4

@cutter avem urmatorul calcul:
plati: 501078363
valoare contract: 604791600+26500000 suplimentari=631291600
procent plati: 79,37%

Dupa parerea ta, lotul este la 80% finalizat?

Inteleg ca sunt probleme cu avizul de mediu si cu autorizatia de constructie, dar nu ar fi prima data cand se face o autostrada inainte de a avea toate avizele. Pur si simplu Imbecilio se agata de orice maruntis ca sa traga de timp.
Bani de primit nu au. Pur si simplu au umflat preturile la viaduct si la alte lucrari efectuate, si au subevaluat (sau mai bine zis ei considera ca lucracrile de la debleu valoreaza doar atat cat le-a dat comisia de arbitraj).
Consultantul nu le poate certifica lucrarile efectuate la valoarea umflata de ei iar CNADNR nu le poate plati tot ce au licitat si sa se trezeasca dupa ca Imbecilio renunta la contract si la cei 26,5 mil dar nu mai fac nici debleul.
Comisia de arbitraj a spus clar ca ei trebuie sa faca debleul in costul total, asadar costul debleului (- 26,5 mil) trebuie scazut proportional din costul tuturor lucrarilor efectuate pana acum.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

Se lucreaza bine la nodul topolovat... primul sens giratoriu a prins forma deja... poze mai tarziu

MHN

De la sursasecreta: Astaldi a intrat cu utilajele pe lotul 2, adica pe Arad - Pecica!
Imagini ceva mai tarziu.

SB76UFO

#17654
Neregulile sesizate pe lotul 3 al autostrazii Deva-Sibiu (nerespectarea legii calităţii în construcţii, apariţia fisurilor şi crăpăturilor în prefabricate de beton, segregări şi porozităţi în stratul de bază al autostrăzii, folosirea materialelor de umplutură necorespunzătoare, crăpături transversale în straturi ale autostrăzii, absenţa planeităţii anumitor zone, inflitrări ale apei în corpul drumului ca urmare a neprotejării găurilor rămase după extracţia carotelor, aşternerea de straturi de balast sau mixtură la temperaturi mici, sub limitele admise, aşternerea de straturi de mixturi şi asfalt mai subţiri decât se prevedea, in loc de 4 centimetri stratul de uzură au fost aşternuţi în unele zone doar 3,2 cm, în loc de 6 cm de binder erau doar 4,8 cm iar în loc de 14 cm de mixtură asfaltică erau doar 12 cm)mi se par mai grave sau tot atat de grave ca nefinalizarea acestui tronson care in continuare este taraganat. Absolut totul este o bataie de joc la adresa noastra, a tuturor romanilor.
"Prostia este eternă și invincibilă"